Nextdeal newsroom, 5/6/2012 - 09:25 facebook twitter linkedin Πέντε ιδέες για καλύτερες πωλήσεις Nextdeal newsroom, 5/6/2012 facebook twitter linkedin Mπορεί η οικονομική κρίση να πλήττει όλα τα νοικοκυριά και να κάνει πιο δύσκολη υπόθεση την σύναψη ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου ζωής, όμως ποτέ η ανάγκη για ασφαλιστική κάλυψη δεν ήταν μεγαλύτερη από τέτοιες περιόδους αβεβαιότητας. Εδώ λοιπόν είναι καθοριστικός ο ρόλος του ασφαλιστικού συμβούλου, στα δύσκολα…Παραθέτουμε πέντε ιδέες που βοηθούν στην πώληση, με την βοήθεια του insurancenewsnet.com.1. Προβλέψτε τις αρχικές αντιρρήσεις του υποψήφιου προς ασφάλιση και δέστε ως ευκαιρία για να τον εκπαιδεύσετε σωστά και όχι ως αποτροπή ασφάλισης. -Όλοι έχουμε υπόψη μας τις κλασικές αντιρρήσεις όπως η ασφάλιση ζωής είναι ακριβή κ.α. Αυτή ακριβώς την άρνηση αξιοποιήστε της για να «εκπαιδεύσετε» τον πελάτη σας σε θέματα ασφάλισης ζωής. Σύμφωνα με τα στοιχεία της LIMRA οι πελάτες έχουν 29% περισσότερες πιθανότητες να αγοράσουν ασφάλιση από ένα ασφαλιστικό σύμβουλο ο οποίος χρησιμοποιεί προσωπικές εμπειρίες για να βοηθήσει τον πελάτη να καταλάβει την ανάγκη και τα οφέλη των ασφαλειών ζωής, βοηθά τον πελάτη να κατανοήσει τα διάφορα ασφαλιστικά προϊόντα ζωής και πόσο τα έχει πραγματικά ανάγκη και συμμετέχει σε μια συζήτηση και επεξήγηση του τρόπου που ο πελάτης μπορεί προϋπολογίσει την πρόσθετη δαπάνη. 2. Κάνετε έρευνα και ανακαλύψτε κάθε ευκαιρία για cross-sell.-Πριν από κάθε απόπειρά να κάνετε cross sell σε ένα υφιστάμενο πελάτη σας βεβαιωθείτε ότι έχετε αποκτήσει μία πλήρη και ρεαλιστική άποψη γύρω από τη ζωή του, τους στόχους που έχει, τις ανάγκες, τις προτεραιότητες του, τις αγωνίες του. Μόλις γνωρίσετε πλήρως τα στοιχεία αυτά θα έχετε μία καλύτερη ιδέα για τις ευκαιρίες για σταυροειδείς πωλήσεις. 3.Μην ξεχνάτε τις μικρές επιχειρήσεις και την ανάγκη τους για ασφάλεια ζωής. - Πολλές φορές επικεντρωνόμαστε στα μεμονωμένα άτομα και ξεχνούμε τις μικρές οικογενειακές τοπικές επιχειρήσεις στις οποίες οι ανάγκες για ασφάλιση ζωής είναι επίσης μεγάλες. Αυτές οι μικρές επιχειρήσεις να προσφέρουν ένα ευρύτερο κοινό από ό, τι η πώληση ένα προς ένα. Επίσης δίνουν την δυνατότητα δημιουργίας ενός δικτύου ανθρώπων που διευρύνουν το πελατολόγιο . 4. Λάβετε μέρος στην κοινότητά σας, και αφήστε την κοινότητά σας να σας γνωρίσει.-Η ενασχόληση με τα θέματα της κοινότητας είναι ένα επιπλέον «εργαλείο» δράσης για τον ασφαλιστικό σύμβουλο, ο οποίος έτσι γίνεται γνωστός στην περιοχή του, την γειτονιά, την κοινότητα του.Οι τοπικές δραστηριότητες εθελοντικής μορφής μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, συνδέουν τον ασφαλιστή με τα υπόλοιπα μέλη της κοινότητας. Η οικοδόμηση στενών σχέσεων καλλιεργεί την εμπιστοσύνη των πολιτών προς τον ασφαλιστικό σύμβουλο. 5. Αξιοποιήστε τις δυνατότητες του ψηφιακού κόσμου να επιτύχετε τους στόχους πωλήσεων και πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών σας.-Μπορείτε εκτός από την προσωπική επαφή να αξιοποιήσετε και τον ψηφιακό κόσμο για μία καλύτερη επικοινωνία με τους πελάτες σας, αφού πρώτα φροντίσετε να ενημερωθείτε για τον τρόπο που ο πελάτης προτιμά να επικοινωνεί μαζί σας (email, τηλέφωνο, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κ.α) χωρίς ποτέ να ξεχνάτε ότι η προσωπική επαφή είναι υπεράνω όλων… Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Στέφανος Ψαράκης: Σήμερα NN Hellas!! Αλλά πριν…Nationale Nederlanden-NN-ING - Τάκης Καραλής...Ένας ξεχωριστός Άνθρωπος…ένας Ηγέτης!! Ιστορία, Αναμνήσεις!! Φωτογραφία: Τάκης Καραλής, Nationale Nederlanden-NN - ING (από το αρχείο του περιοδικού Ασφαλιστικό ΝΑΙ - Τεύχος 74) Τον Μάρτιο έγινε η ετήσια... Στέφανος Ψαράκης, 15/04/2025 - 10:35 15/4/2025
Πόσα Πράγματα Εκτός του Χαρακτήρα σου Πρέπει (ή Αντέχεις) να Κάνεις για να Πετύχεις; Η επιτυχία είναι ένα από τα πιο πολυσυζητημένα θέματα της εποχής μας. Όλοι τη θέλουμε, όλοι τη διεκδικούμε, αλλά συχνά... Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 10/04/2025 - 11:14 10/4/2025