Nextdeal newsroom, 26/7/2012 - 08:36 facebook twitter linkedin ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ! Αλλάξτε ιδέα για την προσωπική σχέση ασφαλιστή - πελάτη. Η καλύτερη σχέση πελάτη – ασφαλιστή είναι η αποδοτική – αποτελεσματική επαφή Nextdeal newsroom, 26/7/2012 facebook twitter linkedin Γράφει ο Ευάγγελος Γ. Σπύρου Όσο περνάνε τα χρόνια παρατηρούμε ότι όλο και περισσότερες πωλήσεις γίνονται μέσω αμφίδρομων επαφών με τη βοήθεια τεχνολογίας. Από τις απλές διαδικασίες – παρουσιάσεις σε μια οθόνη υπολογιστών περάσανε πολλοί στις ερωτήσεις – απαντήσεις , και στην παράλληλη συνεχή και πιο απλούστερη εκπαίδευση ταυτόχρονα προσωπικού και υποψήφιων πελατών. Την περασμένη Κυριακή πριν ανέβω στο αεροπλάνο για ΧΑΝΙΑ ΚΡΗΤΗΣ συνειδητοποίησα ως συνήθη πλέον διαδικασία ότι ΔΕΝ ήρθα σε επαφή με υπάλληλο παρά μόνο όταν μπήκα στην αίθουσα αναχώρησης – επιβίβασης. Έκλεισα εισιτήριο μέσω INTERNET και μόνος μου παρέλαβα κάρτα επιβίβασης πατώντας δυο κωδικούς και το επώνυμό μου… Άλλαξαν πολύ οι εποχές από τότε που έμπαινα σε ουρές, σε παρακαλετά, σε χάσιμο χρόνου, σε αναμονές, σε στρες να προλάβω κ.λ.π., κ.λ.π. Οι τράπεζες προχώρησαν σε εκπληκτικές εφαρμογές όπως και πολλές ασφαλιστικές εταιρείες. Οι υποψήφιοι έχουν πολλές επιλογές, πολλές ενημερώσεις, πολλά συν πριν την αγορά. Πολύπλοκες υπηρεσίες απλοποιήθηκαν. Οι χρόνοι συντόμευσαν ΥΠΕΡ του πελάτη που ψάχνει μόνο ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ του. Σήμερα όταν ψάχνει να αγοράσει ή να νοικιάσει σπίτι ή επαγγελματική στέγη κάνει «περίπατο» καθισμένος μπροστά σε μια οθόνη και πάει σε περιοχές, σε προάστια, στο κέντρο, σε δρόμους, σε ανηφόρες – κατηφόρες χωρίς να …περπατήσει ούτε ένα μέτρο! Μπαίνει στο σπίτι βλέπει κρεβατοκάμαρες, κουζίνες, σαλόνια, κήπους. Από αρχές Ιουλίου που με την γυναίκα μου ψάχναμε ένα νέο χώρο να νοικιάσουμε για το νηπιαγωγείο μας, «επισκεφθήκαμε» πάνω από 50 χώρους πίνοντας καφέ στο σπίτι. Βλέπαμε περιοχές, δρόμους, κήπους, τετραγωνικά, σκάλες, πατώματα, βοηθητικούς χώρους, μπάνια, κουζίνες, ενοίκια, ποσά, άδειες, χρόνο κατασκευής, υλικά, σχέδια...ΕΠΙΛΕΓΑΜΕ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΝΑΜΕ όρους, τιμές, συμβόλαια, ξεκαθαρίζαμε τα συμφέροντά μας χωρίς παρουσία μεσιτών – πωλητών και ανθρώπινες παρεμβάσεις επηρεασμού. Δεν μας ήταν καθόλου ΨΥΧΡΗ και ΑΠΡΟΣΩΠΗ αυτή η αναζήτηση… Δυστυχώς είχαμε και ΚΑΚΗ εμπειρία πωλητών που θέλανε να μας παραπλανήσουν όπως και διαπίστωση της ασχετοσύνης τους. Πολλοί στον ασφαλιστικό χώρο ΑΓΝΟΟΥΝ τη νέα εποχή με τους νέους κανόνες της. Το www.nextdeal.gr μέσον επικοινωνίας και «ταχυδρομείο ιδεών» επί πολλά χρόνια, επισημαίνει στους φίλους του τη νέα πραγματικότητα. Ούτε η προσωπική ούτε η τεχνολογική - ιντερνετική επαφή είναι καλή αν δεν είναι ΑΠΟΔΟΤΙΚΗ για πελάτη ή ασφαλιστή. Και οι δυο θα επιλέξουν την αποτελεσματική επαφή αν θέλουν ίδιον όφελος. Το ANYTIME INTERAMERICAN, το INTERNET ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, της PRIME INSURANCE και όσων ακολουθούν είναι η ΑΠΟΔΕΙΞΗ για την αλήθεια όσων γράφουμε. Οι πελάτες αγνόησαν τα διάφορα περί προσωπικής επαφής. Επέλεξαν αυτό που νόμιζαν ότι τους συμφέρει. Ενημερωθείτε ΤΩΡΑ για τις αλλαγές. Χανιά 25/7/2012 Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Στέφανος Ψαράκης: Σήμερα NN Hellas!! Αλλά πριν…Nationale Nederlanden-NN-ING - Τάκης Καραλής...Ένας ξεχωριστός Άνθρωπος…ένας Ηγέτης!! Ιστορία, Αναμνήσεις!! Φωτογραφία: Τάκης Καραλής, Nationale Nederlanden-NN - ING (από το αρχείο του περιοδικού Ασφαλιστικό ΝΑΙ - Τεύχος 74) Τον Μάρτιο έγινε η ετήσια... Στέφανος Ψαράκης, 15/04/2025 - 10:35 15/4/2025
Πόσα Πράγματα Εκτός του Χαρακτήρα σου Πρέπει (ή Αντέχεις) να Κάνεις για να Πετύχεις; Η επιτυχία είναι ένα από τα πιο πολυσυζητημένα θέματα της εποχής μας. Όλοι τη θέλουμε, όλοι τη διεκδικούμε, αλλά συχνά... Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 10/04/2025 - 11:14 10/4/2025