Nextdeal newsroom, 3/10/2012 - 10:19 facebook twitter linkedin Γιατί δεν πάει η παραγωγή; Ασφαλιστές που κουβαλάνε νερό με δίχτυ και κόσκινο σε πηγάδια δίχως πάτο! Nextdeal newsroom, 3/10/2012 facebook twitter linkedin Όλοι έχουν αντιληφθεί ότι για χρόνια πολλά οι διαμεσολαβούντες (και κυρίως οι άνθρωποι του Agency) κουβαλάνε νερό με το κόσκινο στις εταιρείες τους. Οι πελάτες δίνουν το «νεράκι» τους τις οικονομίες τους, τον ιδρώτα τους αλλά λίγο "μένει" στις εταιρείες και σχεδόν καθόλου δεν αποταμιεύεται για τους πελάτες. Εδώ η έννοια «Ασφαλιστής» είναι «εν ευρεία εννοία» όπως την αντιλαμβάνονται οι πελάτες. *Από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ», τεύχος 126, Ιούλιος-Αύγουστος 2010 Διαβάστε το άρθρο πατώντας στο ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 24/9/2024 Ποιο είναι το μυστικό της πρώτης Ασφαλιστικής εταιρείας που είναι και δεύτερης στη παγκόσμια κατάταξη;
Δημήτρης Μπάτρης: Η Πώληση απαιτεί Προσπάθεια! Η Πώληση απαιτεί Προσπάθεια! Οι επαγγελματίες πωλητές έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό, «διεκδικούν». Ποτέ δεν λένε “δεν είμαι εγώ γι'αυτή την μεγάλη εταιρία... Δημήτρης Μπάτρης, 25/06/2024 - 09:38 25/6/2024
Δημήτρης Μπάτρης: Τι θέλει να ακούει ο πελάτης σας, όταν ζητά επικοινωνία μαζί σας! Ο τρόπος και το μέσο επικοινωνίας με τον πελάτη καλό είναι να καθορίζονται από τον ίδιο. Το να απαντάτε στις... Δημήτρης Μπάτρης, 20/05/2024 - 10:47 20/5/2024