Nextdeal newsroom, 14/11/2013 - 10:27 facebook twitter linkedin Πωλήσεις:Η BMW ξεκίνησε το 1913 αλλά το πρώτο αυτοκίνητό της το κατασκεύασε το 1928. Ονειρευτείτε την ιστορία της! Nextdeal newsroom, 14/11/2013 facebook twitter linkedin Ο Βαυαρός Καρλ Ραπ άνοιξε μια εταιρία το 1913 για να κατασκευάζει κινητήρες αεροπλάνων. Οι πρώτοι κινητήρες ήταν προβληματικοί, οι παραγγελίες ελάχιστες στην αρχή και εν συνεχεία ο μηχανικός Καρλ Ραπ έκλεισε συμφωνίες για να παράγει 12βάλβιδους κινητήρες για αεροπλάνα. Η εταιρία επεκτάθηκε αλλά τη θέση του πήρε ένας Αυστριακός ο Φρανς Ποπ που συνεργάσθηκε με μια εταιρία μικρών αεροπλάνων. Το 1917 η εταιρία μετονομάζεται σε BMW (Bavarian Motor Works - Bayerische Motoren Werke) και παράγει τον πρώτο κινητήρα αεροπλάνου. Το 1919 έγινε η πρώτη πτήση με κινητήρα BMW. Το 1922 η BMW κατέγραψε 29 παγκόσμια ρεκόρ σε πτήσεις. Το 1920 παρουσίασε το λογότυπό της, μια περιστρεφόμενη προπέλα αεροπλάνου σε μπλε και άσπρο (χρώματα ιδιαίτερης πατρίδας του Ποπ – Βαυαρία). Το 1923 ΑΛΛΑΖΕΙ κατεύθυνση η εταιρία παράγοντας την πρώτη της μοτοσικλέτα, την R32. Πέντε χρόνια μετά και δεκαπέντε από την ίδρυσή της κατασκευάζει το πρώτο της ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ το Dixi 3/15 Ps! Αργότερα έβγαλε την μοτοσικλέτα R75 που χρησιμοποιήθηκε στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και κινητήρες πολεμικών αεροπλάνων. Τα εργοστάσια της BMW χτυπήθηκαν από βομβαρδισμούς και υπέστησαν 3ετή απαγόρευση δραστηριότητας με την λήξη του πολέμου. Όταν η εταιρία ξαναλειτούργησε πήρε την «κατηφόρα» και το 1959 ήταν έτοιμη να πουληθεί στην βασική της αντίπαλο Mercedes – Benz αλλά οι μέτοχοι ζήτησαν αυτόνομη πορεία και απέτρεψαν την εξαγορά. Στα χρόνια 70 – 60 φτιάχνει αυτοκίνητα (σειρές μοντέλα 1500-1600-1800-2000) και σειρές 5 (1972) 3 (1975) 6 (1976) 7(1977).Το 1990 ξανακατασκευάζει κινητήρες αεροπλάνων, συνεργαζόμενη με Rolls Royce την οποία εξαγόρασε το 1998. Το 1992 νίκησε σε πωλήσεις την Mercedes! Το 2002 κατασκεύασε 1.000.000 αυτοκίνητα. Η συνέχεια είναι να γίνει ο μεγαλύτερος παραγωγός πολυτελών αυτοκινήτων. Η ιστορία της BMW είναι ένα «σχολείο» με πολλά μηνύματα και διδάγματα σε μεγάλους και μικρούς, εταιρίες και ανθρώπους, σε επαγγελματικό και ιδιωτικό επίπεδο. Ήμουν πολύ τυχερός όταν αγόρασα το βιβλίο «Γνωστά ονόματα – άγνωστες ιστορίες» του Ιωάννη Πρωτοπαπαδάκη (εκδόσεις Παπασωτηρίου) όπου διάβασα όσα σας έγραψα και προτείνω να το προμηθευτείτε. Με συγκίνησε η αφιέρωση του συγγραφέα στην 7η σελίδα «Αφιερώνεται σε όσους πίστεψαν σε μένα». Στον πρόλογο έγραφε ότι ξεκίνησε από περιέργεια να μαθαίνει άγνωστες ιστορίες μαρκών όπως η Ford, η Coca Cola κλπ. Μετά το έκανε βιβλίο ότι απεκόμισε ως δίδαγμα. Ήταν ιστορίες θέλησης ανθρώπων από όλα τα κοινωνικά στρώματα. Ανθρώπων που ήθελαν να πετύχουν κάτι, κάθε ηλικίας και τάξεως. Πολλοί πέθαναν πριν δουν το έργο τους και άλλοι πούλησαν ιδέες δισεκατομμυρίων για ένα κομμάτι ψωμί. Όλοι όμως δίδαξαν ότι μας άλλαξαν τη ζωή με τις εφευρέσεις τους και το πείσμα τους για προσφορά. Όλες οι ιστορίες «μιλάνε» ότι όλοι μας «μπορούμε» να κάνουμε θαύματα.Στην περίπτωση της ιστορίας της BMW επισημαίνω ότι άλλος είχε την ιδέα, άλλος υλοποίησε, άλλοι καρπώθηκαν τα οφέλη. Η αλλαγή προϊόντος και η πορεία δείχνουν ότι πολλές φορές όσοι ηγούνται μιας εταιρίας πρέπει να οραματίζονται, να είναι ρεαλιστές, να εκμεταλλεύονται τις ευκαιρίες. Τα 22 ρεκόρ στους κινητήρες δεν εμπόδισαν τους ηγέτες της BMW να αλλάξουν πορεία προς τις μοτοσικλέτες μέσα σε ένα χρόνο 1922-1923! Το κύριο πλεονέκτημά της σήμερα, το αυτοκίνητο, ξεκίνησε 15 χρόνια μετά την ίδρυση εταιρίας με στόχο κατασκευές κινητήρων αεροπλάνων που μεταξύ 1945-1990 σταμάτησαν αλλά ξαναμπήκαν στο παιχνίδι 45 χρόνια μετά όταν οι εμπειρίες ξαναχρειάσθηκαν το 1990! NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Η επιθυμία δημιουργίας ξαναφούντωσε στα όνειρα κάποιων μετόχων μέσα στις στάχτες του τέλους του πολέμου αλλά και δέκα χρόνια μετά από σκληρές προσπάθειες όταν ο ανταγωνιστής MERCEDES απειλούσε με εξαγορά και εξαφάνιση. Τριάντα χρόνια μετά ο Δαυίδ του 1959 νικά τον Γολιάθ – Mercedes το 1992, σε πωλήσεις! Όλοι μας στην πεζή σκληρή ζωή μας, έχουμε ανάγκη από τέτοιες ιστορίες που διαβάζουμε σε πολύ χρήσιμα βιβλία για να αντέξουμε στις προσωπικές μας διαδρομές και ματωμένες πορείες μας. Πολλές φορές γι’ αλλού ξεκινάμε και αλλού βρισκόμαστε. Πολύ συχνά ρωτάω αγνώστους μια απλή ερώτηση: «Τι θα ‘θελες να γίνεις όταν μεγαλώσεις;» Μετά το απρόσμενο ερώτημα που συνηθίζουν οι δάσκαλοι στα μαθητούδια όλοι σχεδόν (99%) μου απαντάνε ότι ήθελαν κάτι άλλο από αυτό που κάνουν σήμερα! Η ζωή μας αλλάζει και παρ’ όλα αυτά κάποιοι «κολλάνε» και δεν «ξεκολλάνε» να κάνουν κάτι καλύτερο! Έχω βρει ανθρώπους και έχω νοιώσει πόνο να τους βλέπω να ζουν 15,20,30 χρόνια στα ίδια και τα ίδια, στην φτώχεια, στην στέρηση, στην καταφρόνια, στη ζητιανιά, στη μιζέρια μιας ζωής χωρίς αλλαγή στο καλύτερο! Αυτό το σκηνικό της BMW που πάει από τους κινητήρες αεροπλάνων, στις μοτοσικλέτες, στα αυτοκίνητα και πάλι στους κινητήρες και ξανά στα αυτοκίνητα και στη συνέχεια μαζί αυτοκίνητα και κινητήρες, με γέμισε σκέψεις και ιδέες να μοιραστώ αυτή τη δύναμη που δίνουν οι αλλαγές στη ζωή και την ελπίδα που έχουμε όλοι για τον ερχομό του καλύτερου! Πολλές εταιρίες ξεκίνησαν κι έκαναν ιστορία κάπου στον κλάδο ζωής ή στο αυτοκίνητο ή στις μεταφορές ή στα πλοία ή κάπου… Όμως όταν όλα αλλάζουν οφείλουν να αλλάξουν, αλλάζοντας πορεία. Ίσως κάποιοι πρέπει να ξαναγυρίσουν στο πλεονέκτημά τους ή να εγκαταλείψουν κάτι. Και εδώ υπάρχουν πολλά παραδείγματα για σκέψεις στις ιστορίες της ΕΘΝΙΚΗΣ Ασφαλιστικής, της INTERAMERICAN, της METLIFE ALICO, της Αγροτικής, της ΑΙΓΑΙΟΝ, της AIG, της ERGO, της ΜΙΝΕΤΤΑΣ, της EUROLIFE, της ING , της ΟΡΙΖΟΝ, της ΥΔΡΟΓΕΙΟΣ, της ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗΣ… Τα ίδια στις προσωπικές ιστορίες ασφαλιστών. Όταν όλα αλλάζουν γύρω μας και μένουμε απαθείς ίσως χαθούμε στους ανεμοστρόβιλους. Πολλοί είναι οι «κολλημένοι» σε εταιρίες που εκείνες άλλαξαν. Άλλοι λιμοκτονούν σε πωλήσεις ενός κλάδου και δεν ψάχνουν να κάνουν ρεκόρ κάπου αλλού… Και στην προσωπική τους ζωή μερικοί «λιμνάζουν» και ενώ βλέπουν ότι «βουλιάζουν» περιμένουν άπραγοι το τέλος.Κάποιοι «δεν κουνιούνται» να πιούν νερό δίπλα τους και τρέχουν «ποτάμια» και μένουν «διψασμένοι»! Αυτή την ώρα που διαβάζετε αυτές τις γραμμές σκεφθείτε ότι ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΛΕΠΤΟ ΤΗΣ ΩΡΑΣ του υπολοίπου της ζωής σας και μπορείτε να ονειρευτείτε τουλάχιστον ότι ΜΠΟΡΕΙ να σας συμβεί η τύχη της ιστορίας της BMW! Ίσως μετά από 6 χρόνια να γίνει μια αλλαγή σαν την πρώτη πτήση της BMW σε κινητήρα αεροπλάνου ή μετά από 9 χρόνια να πάρετε ένα ρεκόρ ή μετά 10 χρόνια να κάνετε κάτι σαν μοτοσικλέτα R32 ή μετά 15 ένα αυτοκίνητο ή μετά 47 να κάνετε μοντέλα και σειρές πολυτελείας ή να νικήσετε μετά από 79 χρόνια τον μεγάλο σας αντίπαλο (ίσως ανταγωνιστή, ίσως βασανιστή σας, ίσως εσάς, τον εαυτό σας!) Ποιός μπορεί να ξέρει το αύριο; Όταν οι άνθρωποι ονειρεύονται τότε ίσως κάτι γίνει πραγματικότητα. Ονειρευτείτε αλλαγές τύπου BMW! Ευάγγελος Γ. Σπύρου Δείτε ΕΔΩ την ιστορία της BMW. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Αντώνιος Δουνδουλάκης, 20/11/2024 Από το «ΟΧΙ» στο «ΝΑΙ»! Ο ρόλος του χαρισματικού και διορατικού μάνατζερ
Μην αφήνετε τους εαυτούς σας και τους συνεργάτες σας να μελαγχολούν! Αν ο συνεργάτης μου έχει χάσει το κέφι του, μπαίνει σκυθρωπός στο γραφείο ή αν αποφεύγει να εμφανίζεται στο γραφείο, αν έχει γίνει ερειστικός, αν έχει γίνει ανυπόμονος, αν... Σμαρούλα Παντελή, 31/10/2024 - 16:23 31/10/2024
Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους! Όλοι οι επαγγελματίες Σύμβουλοι Πωλήσεων, κατά την διάρκεια των χρόνων στις πωλήσεις, έχουν μια χρονική περίοδο κατά την οποία, παρά... Δημήτρης Μπάτρης, 31/10/2024 - 16:18 31/10/2024