Nextdeal newsroom, 22/8/2014 - 09:31 facebook twitter linkedin Παναγιώτης Ρεγκούκος: Τι σχέση έχει ο «φάντης» με το «ρετσινόλαδο»; Nextdeal newsroom, 22/8/2014 facebook twitter linkedin Η σύγχρονη ψηφιακή τεχνολογία, έχει αλλάξει την μορφή και την λειτουργία του κόσμου. Αυτό πια δεν μπορεί κανείς να το αμφισβητήσει. Ωστόσο, η χρήση της ακόμη, δεν έχει μπει στον κατάλληλο δρόμο, για την βελτίωση της ζωής και της δουλειάς του ανθρώπου. Ακόμη, κινείται σε «καταναλωτικά» πλαίσια, ικανοποίησης των χαμηλής ποιότητας δραστηριοτήτων και τρόπου ζωή των καταναλωτών. Αν σκεφτούμε όμως πριν μερικά χρόνια, η τεχνολογία ήταν αυτή που μας έλειπε, για να κάνουμε μια σειρά από δουλειές, που θα βοηθούσαν να φέρουμε καλύτερα αποτελέσματα. Η στατιστικές, η επεξεργασία στοιχείων, η τήρηση αρχείων, η επικοινωνία, η εκπαίδευση, η διοίκηση, ο προγραμματισμός κλπ. γίνονταν με τα χέρια, σε καρτέλες, σε χαρτιά, σε ημερολόγιο filofax, μια σκέτη ταλαιπωρία. Και τώρα όμως που ήρθε η τεχνολογία στα πόδια μας τι κάνουμε γενικώς; Πάλι τα χαρτιά, τα μπλοκάκια, τα ντοσιέ πάνε και έρχονται, ενώ το τηλέφωνο ακόμη αποτελεί το πιο δημοφιλές μέσο επικοινωνίας, ενώ το ταχυδρομείο καλά κρατεί, ακόμη και οι couriers έχουν όλο και περισσότερη δουλειά. Θυμίζει το ανέκδοτο με το πλυντήριο που η νοικοκυρά χρησιμοποιούσε για να ακουμπάει επάνω την … σκάφη, για να πλύνει τα ρούχα. Για να εξειδικεύσουμε όμως το θέμα, θα έλεγα να επικεντρωθούμε στην επικοινωνία που μπορεί πλέον να έχει ο ασφαλιστής με τους πελάτες του, δίχως κόπο, χωρίς χάσιμο χρόνου, με μηδενικό κόστος και το κυριότερο σε μερικά δευτερόλεπτα. Αυτή την επικοινωνία που όλες οι ασφαλιστικές εταιρίες ευαγγελίζονται μέχρι να γίνει το συμβόλαιο, μετά καταλήγει να είναι ένα γρήγορο ραντεβού ξεπετάγματος για την ανανέωση του συμβολαίου και την είσπραξη του ασφάλιστρου. Κάποιος όμως με μεγάλη και καλπάζουσα φαντασία, θα μπορούσε να σκεφτεί πως με ένα απλό και φθηνό laptop θα μπορούσε να έχει μια μόνιμη, τακτική και συστηματική επικοινωνία με τους πελάτες του, ώστε να μην τον βλέπει όποτε είναι να πληρώσει. Ο πελάτης ποτέ δεν είναι σίγουρος, άρα πρέπει να τον ενημερώνει συνεχώς για την εταιρία, για τις επιτυχίες του ίδιου, για τις αποζημιώσεις που δίδονται, για τις περιπτώσεις ανθρώπων που ανασφάλιστοι όντες είχαν προβλήματα υγείας, για νέα προϊόντα της εταιρίας κλπ. Ο πελάτης πρέπει να κρατιέται σε «εγρήγορση» και να επιβεβαιώνεις συνεχώς την σωστή του απόφαση να ασφαλιστεί. Έτσι μόνο θα μπορέσει να αμυνθεί σε «επιθέσεις» του περιβάλλοντος του, από ανθρώπους που δεν έχουν ασφαλιστική συνείδηση αλλά και από τους δικούς του ανθρώπους που πιστεύουν πως σπαταλά άδικα χρήματα. Όλοι οι ασφαλιστές θέλουν να «ρέουν» νέοι πελάτες στο γραφείο τους, να ανανεώνονται τα συμβόλαια εύκολα, να αποκτούν συστάσεις χωρίς να τις ζητάνε, να αυξάνεται το εισόδημα τους και να γίνονται συνεχώς καλύτεροι. Η τεχνολογία τους βοηθάει με μοναδικό τρόπο να κάνουν το λεγόμενο «after sales support» στους πελάτες τους και να επικοινωνήσουν με την αγορά τους για νέους πελάτες. Οι εταιρίες οφείλουν να επικοινωνούν με τους πελάτες μέσω email συνολικά για εταιρικά θέματα, ώστε ο πελάτης να νοιώθει πως στέκεται κοντά τους και τους φροντίζει. Η ασφάλεια είναι ένα προϊόν που κανείς δεν θέλει να χρησιμοποιήσει. Έχει αυτό το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό. Όμως και η εταιρία, δεν μπορεί να εξαφανίζεται μετά την υπογραφή του συμβολαίου. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Τέλος, η εταιρία χρειάζεται να παράγει υλικό (content) ώστε να το αξιοποιούν οι ασφαλιστές για προσωπική επικοινωνία με τους πελάτες και την αγορά, ενισχύοντας τους έτσι στην αποτελεσματικότητα της πώλησης. Για την ώρα, ο «φάντης» με το «ρετσινόλαδο» δεν έχει καμία σχέση. Δυστυχώς. Προφίλ του συγγραφέα Ο κ. Παναγιώτης Γ. Ρεγκούκος, είναι Σύμβουλος Οργάνωσης Επιχειρήσεων, Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων, Συγγραφέας και Ομιλητής, για σχεδόν 30 χρόνια, της Ασφαλιστικής Αγοράς συμπεριλαμβανομένης. Έχει δημιουργήσει μεθόδους και εργαλεία, έχει δημιουργήσει βιβλία, εγχειρίδια, cd, dvd, και από φέτος streaming seminars, στους τομείς των Πωλήσεων, Διοίκησης και Εξυπηρέτησης Πελατών, για πωλητές, ασφαλιστές και μεσίτες, ενώ έχει εκπαιδεύσει χιλιάδες στελέχη όλων των επιπέδων, από όλες τις ασφαλιστικές εταιρίες. Η δουλειά του υπάρχει συγκεντρωμένη στα site του : www.pregoukos.gr , www.e-seminars.com.gr Από φέτος, παραδίδει το πακέτο ατομικής «εκπαίδευσης και υποστήριξης» METAMORPHOSIS INSURANCE με στόχο την μεταμόρφωση του κλασσικού, παραδοσιακού και συνηθισμένου «ασφαλιστή» σε «επιχειρηματία». Μπορείτε να τον βρείτε στο τηλ. 210 6080595. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Στέφανος Ψαράκης: Σήμερα NN Hellas!! Αλλά πριν…Nationale Nederlanden-NN-ING - Τάκης Καραλής...Ένας ξεχωριστός Άνθρωπος…ένας Ηγέτης!! Ιστορία, Αναμνήσεις!! Φωτογραφία: Τάκης Καραλής, Nationale Nederlanden-NN - ING (από το αρχείο του περιοδικού Ασφαλιστικό ΝΑΙ - Τεύχος 74) Τον Μάρτιο έγινε η ετήσια... Στέφανος Ψαράκης, 15/04/2025 - 10:35 15/4/2025
Πόσα Πράγματα Εκτός του Χαρακτήρα σου Πρέπει (ή Αντέχεις) να Κάνεις για να Πετύχεις; Η επιτυχία είναι ένα από τα πιο πολυσυζητημένα θέματα της εποχής μας. Όλοι τη θέλουμε, όλοι τη διεκδικούμε, αλλά συχνά... Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 10/04/2025 - 11:14 10/4/2025