Θωμάς Σλάμαρης, 29/9/2014 - 12:52 facebook twitter linkedin Πες την αλήθεια στον εαυτό σου Θωμάς Σλάμαρης, 29/9/2014 facebook twitter linkedin Είσαι ειλικρινής με τον εαυτό σου; Του μιλάς για τα λάθη του; Τον βοηθάς να καταλάβει τι κάνει και γιατί το κάνει; Η δουλειά του ασφαλιστή δεν είναι εύκολη δουλειά. Πολλές φορές βλέπεις τη παραγωγή να πέφτει. Βλέπεις συμβόλαια να ακυρώνονται και μειώνεται η διατηρησιμότητά σου. Βλέπεις την επιταγή σου να μειώνεται και ξέρεις ακριβώς γιατί αυτό συμβαίνει. Ένα μεγαλείο της δουλειάς σου είναι πως πάντα ξέρεις τι συμβαίνει και γιατί συμβαίνει. Αλλά ξέρεις και ποιος είναι υπεύθυνος. Όταν ξέρεις λοιπόν πως κάτι δεν έκανες σωστά και ο μήνας δεν βγήκε καλά, μιλάς στον εαυτό σου για αυτό; Έχεις τρεις επιλογές σε μια τέτοια περίπτωση Η πρώτη είναι να μην του πεις τίποτα. Να το ρίξεις στην τύχη, στον καιρό, στην εταιρεία, σε όσα σου χάλασαν την ψυχολογία τον μήνα που πέρασε και να τελειώνει εκεί το θέμα. Σαν να μην μιλάς σε ένα παιδί που ενώ έκανε ένα λάθος, κατηγορείς τους άλλους για το λάθος του και δεν το συζητάς μαζί του καθόλου. Ξέρεις τι θα σκεφτεί αυτό το παιδί … Έχεις μια δεύτερη επιλογή να τα ρίξεις όλα πάνω σου. Να αρχίσεις να κατηγορείς τον εαυτό σου, μειώνοντας τον και αποδεικνύοντας του πως δεν αξίζει τίποτα. Να καταρρακώσεις την αυτοεκτίμησή σου και να μαστιγώσεις την αξιοπρέπειά σου τόσο ώστε να μην σηκώσεις κεφάλι ποτέ. Έτσι θα επιβεβαιώσεις και την κακή παραγωγή του επόμενου μήνα. Σε βολεύει; Έχεις και μια τρίτη επιλογή. Να κάτσεις ψύχραιμα και να δεις τα στοιχεία του μήνα που πέρασε. Να δεις τελικά πόσα ραντεβού έκανες και πόσα έκλεισες. Να καταλάβεις σε ποιο σημείο δεν πήγες καλά. Να αναγνωρίσεις τα σημεία που δεν είσαι τόσο καλός και να βάλεις στόχο να γίνεις καλύτερος. Να δεσμευτείς τον επόμενο μήνα πως θα προσπαθήσεις, με συγκεκριμένους στόχους, περισσότερο. Άλλωστε όσο και να στεναχωριέσαι ο προηγούμενος μήνας έχει φύγει οριστικά και δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Άρα πάρε το μάθημά σου και προχώρα. Δεν χρειάζεται να τιμωρήσεις τον εαυτό σου. Αγάπη χρειάζεται αλλά και αλήθειες. Η αλήθεια από μόνη της είναι ένα γλυκό μαστίγιο. Μην βάλεις τρελά νούμερα σαν στόχο από τον ένα μήνα στον άλλο. Βάλε στόχο λίγο καλύτερη παραγωγή από τον προηγούμενο και τον επόμενο λίγο ακόμα καλύτερη κοκ. Αν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ θέλεις να πας καλά, πίστεψε πως το αξίζεις καταρχάς, πίστεψε πως μπορείς να κάνεις κάτι λίγο καλύτερο και έμπα στη δράση. Κάνε την αρχή τώρα αμέσως, ξεκινά να παίρνεις τηλέφωνα, πήγαινε πάρε συστάσεις, έβγα από το γραφείο και πήγαινε να δεις κόσμο. Τώρα όμως... Όχι αύριο. Η επιτυχία είναι δική σου όσο είσαι ειλικρινής με τον εαυτό σου. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Θωμάς Σλάμαρης, 12/11/2020 - 15:53 Τα 3 μεγαλύτερα προβλήματα κάθε ασφαλιστικού συμβούλου και πώς να τα αντιμετωπίσει!
Θωμάς Σλάμαρης, 18/12/2017 - 11:17 Ποιο είναι το πιο σημαντικό και πολύτιμο εργαλείο για την επιτυχία κάθε πωλητή;
Μήπως ο μεγαλύτερος εχθρός σου είναι ο εαυτός σου; Ο Γιώργος ήθελε να αυξήσει τις πωλήσεις του κατά 50% μέχρι το τέλος του χρόνου. Ήταν πολύ καλός στην επικοινωνία... Θωμάς Σλάμαρης, 23/08/2017 - 09:09
Οι 3 βασικές κατηγορίες της πειστικότητας (πειθούς) Στις πωλήσεις η δύναμη της πειστικότητας (πειθούς) είναι απολύτως σημαντική. Την χρησιμοποιούν με πολλούς τρόπους όλοι οι πωλητές αλλά και οι... Θωμάς Σλάμαρης, 14/08/2017 - 09:37
Οργάνωση πωλήσεων ή στασιμότητα; Κάθε πωλητής που επιζητά την επιτυχία βάζει στόχους. Στόχους που θα τον οδηγήσουν στο εισόδημα και την καταξίωση που θέλει.... Θωμάς Σλάμαρης, 12/07/2017 - 07:54
3+1 παράγοντες που οδηγούν στην επιτυχία κάθε πωλητή (free webinar)! Τι είναι πραγματικά οι πωλήσεις; Προσωπικά πιστεύω πως είναι σαν την μαγειρική. Θέλεις να πετύχεις ένα καταπληκτικό φαγητό και πρέπει από... Θωμάς Σλάμαρης, 15/06/2017 - 08:53
Ο θησαυρός που σε περιμένει, αν είσαι πωλητής! Πάρα πολλοί ασφαλιστικοί σύμβουλοι ασχολούνται με την προσέγγιση υποψηφίων πελατών με την μέθοδο του ψυχρού τηλεφώνου. Έχουν μπροστά τους λίστες... Θωμάς Σλάμαρης, 06/06/2017 - 07:32
Πώς να κλείσετε περισσότερα ραντεβού! Γιατί δυσκολεύονται πολλοί να κλείσουν το πρώτο ραντεβού με υποψήφιους πελάτες; Πως μπορούν να ξεπεράσουν τις ψεύτικες αντιρρήσεις και να ορίσουν... Θωμάς Σλάμαρης, 29/05/2017 - 07:38