Nextdeal newsroom, 10/11/2015 - 12:52 facebook twitter linkedin Το www.nextdeal.gr στηρίζει τον ασφαλιστή ζωής! Το service ξεκινά ΠΡΙΝ την παράδοση συμβολαίου! Nextdeal newsroom, 10/11/2015 facebook twitter linkedin Στις ασφάλειες ζωής είναι γνωστό πως οι διαφοροποιήσεις στο ύψος του ασφαλίστρου ομοειδών προγραμμάτων είναι ελάχιστες ως μηδαμινές μεταξύ των ανταγωνιστριών επιχειρήσεων. Τούτο, ακριβώς, μεταφέρει το βάρος του κριτηρίου επιλογής του πελάτη από την τιμή του ασφαλιστικού προγράμματος (δηλαδή από το ασφάλιστρο) στην ποιότητα του ασφαλιστικού σχεδίου. Με δεδομένη την επάρκεια του σχεδιασμού και των παροχών των ασφαλιστικών προγραμμάτων της εταιρίας, η έννοια της ποιότητας μεταφέρεται αυτοδίκαια στη δυνατότητα της εταιρίας και, πρωτίστως, στην ικανότητα του ασφαλιστικού συμβούλου που τον εκπροσωπεί, να εξυπηρετεί τον καταναλωτή –τον πελάτη- και να τον βοηθάει σε οποιαδήποτε πτυχή της ζωής του έχει σχέση –άμεση ή έμμεση, ευχάριστη ή δυσάρεστη- με το ασφαλιστήριο συμβόλαιο που ήδη διαθέτει ή πρόκειται να αποκτήσει. Ο θεσμός της ασφάλισης εγγυάται και προσφέρει υπηρεσίες των οποίων η εκτίμηση δεν στηρίζεται σε ορατά χαρακτηριστικά, όπως συμβαίνει με την αποτίμηση των περισσότερων καταναλωτικών προϊόντων. Η εκτίμηση της ποιότητας της υπηρεσίας εστιάζεται, κυρίως, στη διευκόλυνση του πελάτη σε ό,τι έχει σχέση με την παροχή της, δηλαδή σε ότι έχει σχέση με τις εξυπηρετήσεις που του προσφέρει ο σύμβουλός του, ως εκπρόσωπος της εταιρίας! Με αυτό το σκεπτικό, κρίνεται σφαλερή η παραδοσιακή αντίληψη πως η εξυπηρέτηση του πελάτη ξεκινά ευθύς μόλις του παραδοθεί το ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Η διάρκεια της συνέντευξης παρέχει στον ασφαλιστή χρυσή ευκαιρία ώστε να εξυπηρετήσει τον (υποψήφιο) πελάτη, αμβλύνοντας τις απορίες του, εφησυχάζοντας τις αγωνίες του, απαντώντας στα ερωτηματικά του, παγιώνοντας, τελικά, κλίμα αμοιβαίας, αμφίπλευρης εμπιστοσύνης. Η εξυπηρέτηση, λοιπόν, του πελάτη, αρχίζει εκεί, στις στιγμές της συνέντευξης και η προθυμία και επάρκεια ενάσκησής της ορίζουν την πιθανότητα επιτυχίας του ασφαλιστή στην κατάληξη της προσπάθειάς του, στην πώληση του προγράμματος. Με την παράδοση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου, η εξυπηρέτηση του πελάτη συνεχίζεται, συστηματοποιείται, ακολουθεί νέες κατευθύνσεις και προσανατολίζεται στην ανακούφιση καινούργιων αναγκών. Συντείνει, αυτή η εξυπηρέτηση, στην αναμόχλευση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου ώστε τούτο να επιλαμβάνεται νέων δεδομένων, αλλαγών και συνθηκών, προσβλέποντας στη διαρκώς πληρέστερη προστασία του πελάτη. Η ετοιμότητα και προνοητικότητα του ασφαλιστικού συμβούλου να εκσυγχρονίζει τις συνιστώσες του ασφαλιστηρίου συμβολαίου, ώστε τούτο να ανταποκρίνεται σε αναδιαμορφωμένες ανάγκες του πελάτη, εκτιμάται δεόντως σας εκδήλωση ενδιαφέροντος, επαγγελματισμού, εξυπηρέτησης. Ας σημειώσουμε, μάλιστα, εδώ πως η εκτίμηση που τρέφει ο πελάτης για το έργο του ασφαλιστή κυοφορεί την ανταμοιβή του τελευταίου στην κατεύθυνση νέων, πρόσθετων προμηθειών σαν αποτέλεσμα του εκσυγχρονισμού συμβολαίων και, επίσης, στην κατεύθυνση της επίτευξης νέων πωλήσεων σαν επακόλουθο των συστάσεων ικανοποιημένων πελατών. Οι σκέψεις τις οποίες αρθρώσαμε επιτονίζουν την αξία και τη σκοπιμότητα της αέναης εξυπηρέτησης του πελάτη σε κάθε φάση, σε κάθε στιγμή της προσπάθειας πώλησης ασφάλειας ζωής. Ο πελάτης θέλει να αισθάνεται τον ασφαλιστικό σύμβουλο κοντά του και η ανταπόκριση του τελευταίου σε αυτό το κάλεσμα ορίζει, ακριβώς την πεμπτουσία της εξυπηρέτησης. Μπορεί, φυσικά, η μεθόδευση της εξυπηρέτησης και ο προσανατολισμός της να διαφοροποιούνται στο πέρασμα των σταδίων του Κύκλου της Πώλησης. Η συνισταμένη, όμως των μεθοδεύσεων ευρίσκεται τόσο στην ηθική όσο και στην υλική – χρηματοοικονομική ικανοποίηση που χαίρει ο παραγωγός ασφαλίσεων αντισταθμιστικά προς την εξυπηρέτηση που παρέχει! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 20/1/2025 MEGA Brokers: Ο Ετήσιος Διαγωνισμός Πωλήσεων με προορισμό το Λας Βέγκας - Τρεις μήνες για την τελική ευθεία!
Πηγή υποψηφίων πελατών! Σας έχω υποσχεθεί πηγές υποψηφίων πελατών, το να σας τους αναφέρω ονομαστικά ίσως να σκεφτείτε, τους ξέρουμε, έχετε ενεργοποιήσει αυτή... Βασίλης Τερζίογλου, 17/01/2025 - 09:20 17/1/2025
Ποια είναι η αιτία που παρακινεί ανθρώπους να κάνουν κάτι; Τι επηρεάζει τις προσπάθειες των ανθρώπων; Είναι το χρήμα «εργασιακή προσδοκία» των ανθρώπων ή κάτι άλλο; Τα αποτελέσματα της δουλειάς τι αξία... Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 09/01/2025 - 16:20 9/1/2025