Nextdeal newsroom, 20/11/2015 - 10:46 facebook twitter linkedin Έξι δυναμικά στελέχη πωλήσεων – marketing και η υποχρέωση επανεκπαίδευσης των ασφαλιστών! - Το nextdeal.gr στηρίζει τα στελέχη πωλήσεων Nextdeal newsroom, 20/11/2015 facebook twitter linkedin Η εξυπηρέτηση του πελάτη από τον ασφαλιστικό του σύμβουλο εγγυάται στο τελευταίο σειρά ηθικών και απτών αντισταθμιστικών ωφελημάτων. Η πραγματικότητα αυτή, όμως, σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να σημαίνει ότι η προσπάθεια εξυπηρέτησης επιχειρείται στο «όνομα» μιας ανούσιας τυπικότητας, με την αποκόμιση μονόπλευρων εγχρήματων ωφελειών κατά νουν. Αντίθετα, η προσπάθεια του παραγωγού ασφαλίσεων να διευκολύνει κάθε όψη της ζωής του πελάτη που ευθέως ή εμμέσως σχετίζεται με το ασφαλιστήριο συμβόλαιο, έχει βαθιές, ουσιαστικές ρίζες που καθιστούν τη συνολική διαδικασία εξυπηρέτησης άκρως αναγκαία. Οι ρίζες στις οποίες προαναφερθήκαμε, βρίσκονται: Στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ασφαλιστικές, οικονομικές, πολιτικές και κοινωνικές συνθήκες οι οποίες εύλογα επηρεάζουν τον τρόπο, την ποιότητα και το επίπεδο ζωής του καταναλωτή, του πελάτη. Οι αλλαγές τις οποίες μνημονεύσαμε συνεπιφέρουν αναδιατάξεις στις ανάγκες, στις επιθυμίες, στα προβλήματα και στις προοπτικές του πελάτη, σημεία που καλούν για αντίστοιχες ασφαλιστικές αναδιατάξεις μέσα από ένα συστηματικό, τυποποιημένο πρόγραμμα εξυπηρέτησης. Στην επαγγελματική ανάπτυξη και ανέλιξη της κατάρτισης του ασφαλιστή μέσα από τα κανάλια της εκπαίδευσης και της απόκτησης νέων γνώσεων και εμπειριών. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Η τελευταία αυτή παρατήρηση δείχνει ότι ο ίδιος ο ασφαλιστής θα οδηγηθεί, δια μέσου της συσσώρευσης καινούργιων γνώσεων και εμπειριών, στη ανάγκη επανεξέτασης υπαρκτών ασφαλιστηρίων συμβολαίων διαπιστώνοντας έτσι, την αναγκαιότητα εξυπηρέτησής τους. Η σύνθεση των παρατηρήσεων, των οποίων τα βασικά συστατικά σημεία μόλις υπαγορεύσαμε, αποτελεί συντελεστή καθημερινού έργου για τον παραγωγό ασφαλίσεων. Γι’ αυτό και η κατάληξή της στην εξυπηρέτηση του πελάτη συνιστά ύψιστη επαγγελματική υποχρέωσή του. Το www.nextdeal.gr παρατηρεί ότι με αφέλεια και επιπολαιότητα αντιμετωπίζουν αρκετοί ασφαλιστές το θέμα της ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗΣ και επανεξέτασης της ασφαλιστικής παιδείας τους. Είναι και κάποιοι που αντιδρούν και στην επαναπιστοποίηση που επιβάλλει η Τράπεζα Ελλάδος μέσω της ΔΕΙΑ και στην ανάγκη επανεκπαίδευσης με αυστηρούς όρους. Γνωρίζουμε ότι η σημερινή εκπαίδευση είναι σε χαμηλά επίπεδα αλλά και άγνωστο ποιοι εκπαιδεύτηκαν και ποιοι έχουν άδεια (μαύροι κωδικοί). Είναι μια ευκαιρία «έμμεσου ξεκαθαρίσματος»... Δεν έχουν σφαιρική – καθολική εκπαίδευση όλοι και η μονόπλευρη και ελλιπής ενημέρωση βλάπτει. Τώρα γι’ αυτά που λένε μερικοί, ίσως πολλά να είναι και εκ του πονηρού… Και οι γιατροί ακόμα εκπαιδεύονται συνεχώς και ενημερώνονται συνεχώς… Και όσοι δεν μπουν στις νέες τεχνολογίες «απορρίπτονται» από τα νοσοκομεία και την ιατρική κοινότητα… Οι γιατροί έχουν συνεχή εκπαιδευτική παρακολούθηση και ανταλλαγή εμπειριών. Η εξυπηρέτηση περιλαμβάνει και επάρκεια γνώσεων του ασφαλιστή σε νέους όρους θεσμικούς, σε νέες φορολογίες, σε νέα συμβόλαια, σε νέες τεχνολογίες, νέους νόμους και κανόνες. Πολλοί ασφαλιστές δε χρησιμοποιούν PC. Το «λειτούργημα» ασφαλιστού δεν είναι μόνο λόγια, έχει και απαιτήσεις. Γι’ αυτό και ξεχωρίζει το ασφαλιστικό επάγγελμα το οποίο δεν είναι εύκολο να το ασκήσουν όλοι όσοι κάνουν «αίτηση πρόσληψης»… Ούτε και μπορούν όλοι να εκπαιδεύουν ασφαλιστές. Το service – εξυπηρέτηση θέλει επαναπιστοποίηση. Έτσι, στην τύχη, ανάμεσα σε πολλούς αξιόλογους, το www.nextdeal.gr καλεί έξι δυναμικούς ηγέτες δικτύων, αξιόλογα στελέχη της αγοράς, που εκπροσωπούν βέβαια περισσότερους, να κινητοποιήσουν εκπαιδευτικά σε όλη την επικράτεια τους ανθρώπους τους για μια δυναμικότερη παρουσία στην αγορά, κοντά στους πελάτες τους με ποιοτικότερο service. Όλοι, σε όλες τις εταιρίες γνωρίζουν ότι εάν δε σταθούν δίπλα στους πελάτες οι ασφαλιστές ούτε νέα παραγωγή θα έχουν ούτε ΔΙΑΤΗΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ… Το service δεν είναι έμφυτη ικανότητα ούτε αυτοσχεδιασμός μόνο. Θέλει εκπαίδευση. Ε.Σ. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 8/1/2025 Σοφία Ζερβουδάκη: Το χρήμα είναι σίγουρα ένας από τους βασικούς παράγοντες, αλλά δεν είναι το μοναδικό ούτε το σημαντικότερο για όλους!
Π. Συμπεράς: «Όταν μέσα από το επάγγελμά σου βοηθάς κόσμο και δη σε δύσκολες στιγμές, τότε βρίσκεις την πραγματική παρακίνηση!» Γράφει ο Παύλος Συμπεράς Κάθε μέρα όλοι όσοι έχουμε τύχη να εργαζόμαστε, ξεκινάμε το πρωί από το σπίτι, πηγαίνουμε στη δουλειά... Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 08/01/2025 - 10:18 8/1/2025
Τα κάλαντα με τα βήματα της πώλησης Οι διακοπές έφτασαν στο τέλος τους και είναι διάχυτη σε πολλούς η αίσθηση ότι το διάστημα αυτό πέρασε ευχάριστα και... Αντώνιος Δουνδουλάκης, 08/01/2025 - 09:08 8/1/2025