Παναγιώτης Ρεγκούκος, 29/9/2014 - 08:46 facebook twitter linkedin Ποιοι είναι οι πρώτοι ασφαλιστές; Παναγιώτης Ρεγκούκος, 29/9/2014 facebook twitter linkedin Κάθε χρόνο ή και πιο συχνά, οι ασφαλιστικές εταιρίες βραβεύουν τους «πρώτους» ασφαλιστές, με επισημότητα και μεγάλες εκδηλώσεις – υπερπαραγωγές. Ο σκοπός είναι προφανής. Η κουλτούρα που έχει δημιουργηθεί (διεθνώς, δεν είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο) είναι πως όσο πιο βαρύγδουπα βραβεύεις κάποιον ασφαλιστή, τόσο καλύτερο τον κάνεις και τόσο περισσότερο γίνεται παράδειγμα για τους υπόλοιπους. Επίσης, του αναγνωρίζεται το «κατόρθωμα» της μεγάλης παραγωγής , που σε σύγκριση με όλους τους άλλους, είναι το μεγαλύτερο. Τι πιο φυσικό να τον βραβεύσεις. Άλλωστε, σε όλες τις ανθρώπινες εκδηλώσεις, ο πρώτος βραβεύεται. Και στον αθλητισμό και σε πνευματικούς «αγώνες» και σε επιτυχία μεγάλων στόχων κλπ. Η πρώτη πληροφορία που θα καταθέσω είναι αρκετά δυσάρεστη, αλλά ακολουθεί και μία ευχάριστη. Η πρώτη λοιπόν είναι η εξής. Η ψυχολογία έχει ήδη ξεκαθαρίσει πως οι βραβεύσεις αυτές κάνουν περισσότερο κακό από καλό για τους εξής λόγους: Ο βραβευμένος, αντί να ενθαρρύνεται, αντίθετα αποθαρρύνεται γεμίζοντας φόβο, μήπως και την επόμενη χρονιά δεν είναι πάλι πρώτος και κάποιος τον ξεπεράσει (εκτός από την περίπτωση της «κατασκευασμένης» και «σίγουρης» πρωτιάς, αν υπάρχει τέτοια), Για κάθε έναν στους 1000 ανθρώπους που τον βραβεύουμε ως πρώτο, αδιακρίτως των κριτηρίων και επιδόσεων, δημιουργούνται 999 δυσαρεστημένοι που μάλιστα βάζουν και σ το στόχαστρο (ζήλειας, φθόνου, κατηγορίας κλπ.), Η γκλαμουριά της βράβευσης, ξεφουσκώνει μετά από λίγη ώρα, δημιουργώντας δυσάρεστα συναισθήματα στον βραβευμένο, Ο πρώτος γίνεται ανταγωνιστικό παράδειγμα σε πολύ λίγους που μάλιστα μόνον μερικοί από αυτούς θα προσπαθήσουν να τον ξεπεράσουν στην επόμενη περίοδο, κάτι που θα δυσαρεστήσει τον πρώτο και θα τον αποθαρρύνει τραγικά. Παρόλο λοιπόν που φαίνεται, λογικό, αναμενόμενο, συνηθισμένο, θεμιτό και ότι άλλο θέλετε, η βράβευση του «πρώτου» στον κατάλογο, έχει δυσάρεστες επιπτώσεις για όλους τους υπόλοιπους, που όμως η εταιρία έχει την απαίτηση να αυξήσουν την απόδοση τους. Στο επόμενο, σημείωμα θα βρείτε την πρόταση μου για το ποιοι πρέπει να βραβεύονται έτσι ώστε όλη η ομάδα να ανέβει και να φέρει πολύ καλύτερα αποτελέσματα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Παναγιώτης Ρεγκούκος, 03/10/2017 - 09:43 Παναγιώτης Ρεγκούκος: Το PASSPARTOUT της μεταμόρφωσης της ζωής σας
Παναγιώτης Ρεγκούκος, 20/09/2017 - 15:03 Παναγιώτης Ρεγκούκος: Το PASSPARTOUT της μεταμόρφωσης της ζωής σας
Ποιο είναι το passpartout για κάθε πρόβλημα στην επιχείρηση; Πρόγραμμα mentoring «ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ» !Το passpartout για κάθε πρόβλημα στην επιχείρηση! Παναγιώτης Ρεγκούκος, 21/09/2016 - 07:20
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ: Το μυστικό για μια ευτυχισμένη προσωπική και επαγγελματική ζωή Είναι πλέον αποδεδειγμένο πως το πλέγμα των σχέσεων ανάμεσα στους ανθρώπους της επιχείρησης σας (εσωτερικά) και στους πελάτες, προμηθευτές, συνεργάτες κλπ. (εξωτερικά) είναι ο σημαντικότερος παράγων για τις συνεργασίες και για την αύξηση των πωλήσεων. Παναγιώτης Ρεγκούκος, 16/09/2016 - 07:59
Δωρεάν «Τεστ Αυτογνωσίας Διαπαιδαγώγησης» για γονείς! Αγαπητέ κύριε Διευθυντή, Σίγουρα ανάμεσα στους υπαλλήλους σας, υπάρχουν και κάποιοι που είναι γονείς και θέλουν να διαπαιδαγωγήσουν το παιδί τους... Παναγιώτης Ρεγκούκος, 14/07/2016 - 07:40
Mentoring - Η σύγχρονη μέθοδος επαγγελματικής και προσωπικής ανάπτυξης Το mentoring είναι μια σχέση συνεργασίας μεταξύ δύο ατόμων, η οποία επιτρέπει την μεταφορά εμπειριών, απόψεων, πληροφοριών και πρακτικών συμβουλών από τον mentor προς τον mentoree, για ένα συγκεκριμένο επαγγελματικό ή προσωπικό τομέα. Παναγιώτης Ρεγκούκος, 04/07/2016 - 11:09
Mentoring: Η σύγχρονη μέθοδος επαγγελματικής και προσωπικής ανάπτυξης Το mentoring είναι μια σχέση συνεργασίας μεταξύ δύο ατόμων, η οποία επιτρέπει την μεταφορά εμπειριών, απόψεων, πληροφοριών και πρακτικών συμβουλών από τον mentor προς τον mentoree, για ένα συγκεκριμένο επαγγελματικό ή προσωπικό τομέα. Παναγιώτης Ρεγκούκος, 27/05/2016 - 07:19
Το μυστικό για την αύξηση της προσωπικής αποδοτικότητας και της συνολικής παραγωγικότητας στην επιχείρηση σας! Κύριε Διευθυντή Εκπαίδευσης, Είναι γνωστό πως η αποτελεσματική διοίκηση, η ποιοτική εξυπηρέτηση και η καλή συνεργασία των ανθρώπων της επιχείρησης, είναι... Παναγιώτης Ρεγκούκος, 29/03/2016 - 08:35