Nextdeal newsroom, 2/2/2018 - 16:33 facebook twitter linkedin Operations Management στην INTERAMERICAN: Ο νέος τρόπος στις ασφαλιστικές εργασίες και η νέα εμπειρία για τον πελάτη γίνεται πράξη Nextdeal newsroom, 2/2/2018 facebook twitter linkedin Κομβικές για την περαιτέρω ανάπτυξη των ασφαλιστικών εργασιών είναι οι νέες μεθοδολογίες που έχουν εισαχθεί στην λειτουργική καθημερινότητα της INTERAMERICAN. Προς την κατεύθυνση αυτή, η Γενική Διεύθυνση Ασφαλιστικών Εργασιών οργάνωσε πρόσφατα ημερίδα, στην οποία συμμετείχαν διοικητικά στελέχη και ο Διευθύνων Σύμβουλος Γιάννης Καντώρος, που προλόγισε την ημερίδα υπογραμμίζοντας τις βασικές στρατηγικές κατευθύνσεις της εταιρείας: τον νέο τρόπο εργασίας, την αναλυτική σκέψη, την καινοτομία, την ψηφιοποίηση και τη δημιουργία μιας νέας, μοναδικής εμπειρίας για τον πελάτη. Κεντρικός ομιλητής και συντονιστής της ημερίδας ήταν ο COO, Besim Jawad. Ο νέος τρόπος εργασίας βασίζεται στις μεθοδολογίες Lean Continuous Improvement και Agile. Το Lean πρόγραμμα έχει δώσει, ήδη, αποτελέσματα για την INTERAMERICAN από το 2017, στα οποία αναφέρθηκε η Δ. Παπαχρυσάνθου, παρουσιάζοντας δείκτες παραγωγικότητας, κόστους και ικανοποίησης πελατών. Ο Β. Βερνάρδος και η Ν. Θώδου παρουσίασαν παραδείγματα εφαρμοσμένης επιχειρησιακής πρακτικής της Lean μεθοδολογίας στους τομείς των εκτός αυτοκινήτου κλάδων κατά ζημιών και ζωής - υγείας και ομαδικών ασφαλίσεων αντιστοίχως. Ακόμη, ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα των γραπτών εξετάσεων των στελεχών που έχουν εκπαιδευτεί στη μεθοδολογία, για το πρώτο «αστέρι» πιστοποίησης γνώσεων. Το επίσημο πιστοποιητικό (Cardiff University) οι επιτυχόντες θα το λάβουν ολοκληρώνοντας φέτος το «End of Period Evaluation». Με στόχο την ενίσχυση της νοοτροπίας συνεχούς βελτίωσης των στελεχών, πρόκειται να ξεκινήσει σύντομα ο δεύτερος κύκλος εσωτερικών εκπαιδεύσεων για την πρώτη βαθμίδα πιστοποίησης στη Lean πρακτική. Σκοπός είναι τα μεσαία στελέχη της εταιρείας να ευθυγραμμιστούν στο επίπεδο ωριμότητας και εποικοδομητικής επικοινωνίας, στο πλαίσιο εφαρμογής της πρακτικής, στη βάση των αξιών που θα πρέπει να διέπουν τον ρόλο του manager (Servant Leadership). Εξάλλου, πρόσφατα πραγματοποιήθηκε και η έναρξη του προγράμματος «Architecture of Listening Program» με τον καθηγητή Jim Macnamara, που απευθύνεται κυρίως στα στελέχη της ΙΝΤERAMERICAN τα οποία έρχονται σε επαφή με το πελατειακό κοινό και στόχο έχει να βελτιώσει την προσοχή έναντι του πελάτη, στο πλαίσιο της συνεχούς ενίσχυσης της πελατοκεντρικής πολιτικής της εταιρείας. Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Η INTERAMERICAN, στη βάση της αλληλεπίδρασης με το πελατειακό κοινό της, διατηρεί «ανοικτή γραμμή» μαζί του μέσω Έρευνας Ικανοποίησης, που διενεργείται ετησίως. Η νέα έρευνα, που ξεκίνησε κατά τις προηγούμενες ημέρες και θα ολοκληρωθεί περί τα μέσα του Φεβρουαρίου, διεξάγεται online, με στόχο να συγκεντρωθούν σημαντικές πληροφορίες και ιδέες από τους πελάτες για όλες τις εταιρικές ασφαλιστικές δραστηριότητες: στους κλάδους Ζωής, Υγείας, Αυτοκινήτου και Κατοικίας. Φωτογραφία: Στελέχη της INTERAMERICAN που συμμετείχαν στην ημερίδα Operations Management. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 27/11/2024 Η νέα καμπάνια της Interamerican που εμπνέει να τολμήσεις και να πετύχεις!
Nextdeal newsroom, 26/11/2024 Η Howden Re διορίζει τον Thomas Kroely της Aon ως Διευθύνοντα Σύμβουλο για την Κεντρική Ευρώπη
Επίτιμος Διδάκτορας του Γεωπονικού Πανεπιστημίου ο Γιάννης Χατζηθεοδοσίου Σε μία λαμπρή και πολύ συγκινητική τελετή ο Πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου αναγορεύθηκε σε Επίτιμο Διδάκτορα... Nextdeal newsroom, 26/11/2024 - 13:38 26/11/2024
Στον «αέρα» η νέα ιστοσελίδα του Ομίλου ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ intersalonica.gr – Μια σύγχρονη εμπειρία περιήγησης Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ παρουσιάζει τη νέα του ιστοσελίδα, η οποία έχει σχεδιαστεί με στόχο να προσφέρει στους χρήστες μια ευχάριστη... Nextdeal newsroom, 26/11/2024 - 11:06 26/11/2024