Γιώργος Μούζος, 18/5/2018 - 14:30 facebook twitter linkedin Το νέο υβριδικό σύστημα της Kia για κινητήρες πετρελαίου Γιώργος Μούζος, 18/5/2018 facebook twitter linkedin Η Kia Motors θα παρουσιάσει το νέο της υβριδικό (mild hybrid) σύστημα για κινητήρες πετρελαίου στο β΄εξάμηνο του 2018. Το νέο σύστημα κίνησης «EcoDynamics+» περιορίζει τις εκπομπές CO2 ενισχύοντας την επιτάχυνση με ηλεκτρική ισχύ από μια πρόσθετη μπαταρία 48 Volt και αυξάνοντας τη χρονική διάρκεια που ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι «εκτός» με τη χρήση μιας νέας ήπιας υβριδικής μονάδας εκκινητήρα/γεννήτριας. Εναρμονισμένο με τη φιλοσοφία της Kia να κατασκευάζει καινοτόμα αυτοκίνητα που είναι προσιτά σε ένα μεγάλο αριθμό αγοραστών, η EcoDynamics+ ήπια υβριδική τεχνολογία εξασφαλίζει μια ιδιαίτερα ελκυστική σχέση κόστους/απόδοσης σε σχέση με τα πλήρως υβριδικά συστήματα πρόωσης. Η συμπαγής κατασκευή των στοιχείων που την αποτελούν σημαίνει πως μπορεί να ενσωματωθεί σε υπάρχοντα μοντέλα και αρχιτεκτονικές κινητήρων χωρίς να επηρεάζεται αρνητικά ούτε η πρακτικότητα, αλλά ούτε και η χωροταξία. Τα ήπια υβριδικά συστήματα της Kia έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να ταιριάζουν απόλυτα με τον υπάρχοντα τρόπο ζωής των καταναλωτών, μιας και δεν απαιτούν φόρτιση από ηλεκτρικό δίκτυο. Το Kia Sportage θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα είναι διαθέσιμο, στη συνέχεια του 2018, με το νέο υβριδικό σύστημα για κινητήρες πετρελαίου EcoDynamics+. Το καινούργιο, 3ης γενιάς Kia Ceed θα είναι το δεύτερο από μια σειρά μοντέλων της Κia που θα είναι διαθέσιμο με το νέο κινητήρα από το 2019. Το πρώτο σύστημα κίνησης που παρουσιάζεται στo πλαίσιo της στρατηγικής για την ηλεκτροκίνηση της Kia για το 2025. Το καινοτόμο υβριδικό σύστημα 48V είναι η πρώτη νέα τεχνολογία που παρουσιάζεται και είναι μέρος της ευρύτερης στρατηγικής για την ηλεκτροκίνηση της Kia. Η εμφάνιση του νέου συνόλου των 48 Volt σημαίνει πως η Kia είναι ο πρώτος κατασκευαστής που προσφέρει στους καταναλωτές υβριδική, plug-in υβριδική και ηλεκτρική τεχνολογία με μπαταρίες, καθώς και τεχνολογία 48 Volt στη γκάμα της. Η Kia προγραμματίζει την παρουσίαση 16 μοντέλων με εξελιγμένα συστήματα κίνησης έως το 2025. Σε αυτά συμπεριλαμβάνονται πέντε νέα υβριδικά, πέντε plug-in υβριδικά, 5 ηλεκτρικά με μπαταρίες και το 2020 ένα νέο ηλεκτρικό μοντέλο με ενεργειακές κυψέλες. To νέο υβριδικό σύστημα κίνησης EcoDynamics+ δίνει τη δυνατότητα στην Kia να προσφέρει ακόμα πιο καθαρούς κινητήρες πετρελαίου. Το σύστημα συνδυάζεται με την ενεργή τεχνολογία ελέγχου καυσαερίων SCR (Selective Catalytic Reduction) της μάρκας, περιορίζοντας τις εκπομπές CO2 έως και κατά 4% στο νέο κύκλο δοκιμών WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure) και μέχρι και κατά 7% στον NEDC (New European Driving Cycle). H χρήση της ήπιας υβριδική τεχνολογίας για κινητήρες πετρελαίου θα συμβάλλει στην προσπάθεια της μάρκας να περιορίσει τη μέση κατανάλωση καυσίμου ολόκληρης της γκάμας της. Πως λειτουργεί το EcoDynamics+ στο δρόμο. Το σύστημα EcoDynamics+ έχει εξελιχθεί έτσι ώστε να εξασφαλίζει τη μεγαλύτερη δυνατή απόδοση των κινητήρων εσωτερικής καύσης στο δρόμο, χρησιμοποιώντας ηλεκτρική ισχύ που αποδίδεται και ανακτάται συνεχώς. Στη λειτουργία «κινητήρα» η μπαταρία εκφορτίζεται κατά την επιτάχυνση παρέχοντας επιπλέον ροπή στον κινητήρα και ενισχύοντας έτσι ελαφρώς τις επιδόσεις κατά την έντονη επιτάχυνση ή για να μειώσει το φορτίο του κινητήρα όταν η επιτάχυνση είναι πιο ήπια. Κατά την επιβράδυνση ή κατά την οδήγηση σε κατηφόρα ή πλησιάζοντας προς μια διασταύρωση το MSHG αλλάζει στη λειτουργία «γεννήτρια», ανακτώντας ενέργεια από το στρόφαλο προκειμένου να φορτίσει τη μπαταρία εν κινήσει. Το σύστημα ελέγχεται από μια εξελιγμένη ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (ECU) που προσδιορίζει την πιο αποτελεσματική χρήση της διαθέσιμης ενέργειας. Η προσαρμογή της χρήσης είναι συνεχής, λαμβάνοντας υπόψη την υπολειπόμενη φόρτιση των μπαταριών του αυτοκινήτου. Η ισχύς της μπαταρίας μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για την υποστήριξη μιας νέας λειτουργίας Stop & Start εν κινήσει. Εάν η μπαταρία έχει ικανή φόρτιση ο κινητήρας εσωτερικής καύσης απενεργοποιείται αυτόματα κατά την επιβράδυνση με ταχύτητα και κατά το φρενάρισμα. Το MHSG μπορεί να επανεκκινήσει τέλεια τον κινητήρα κάτω από όλες τις συνθήκες, όταν ο οδηγός πατήσει το πεντάλ του γκαζιού. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/02/2025 - 09:02 Προβλέποντας την οδική συμπεριφορά με Machine Learning: Πώς αλλάζουν τα ασφάλιστρα;
Γιώργος Μούζος, 03/02/2025 - 08:55 Ευρωπαϊκός Κανονισμός & συνδεδεμένα οχήματα: Οι επιπτώσεις του στις ασφαλιστικές εταιρείες!
Η σημασία της ασφάλισης για στόλους ηλεκτρικών οχημάτων: Προκλήσεις και λύσεις Πώς να προσαρμόσετε τις πολιτικές σας για εταιρείες που επενδύουν σε ηλεκτρικά οχήματα; Είναι γεγονός πως οι ηλεκτρικοί στόλοι οχημάτων κερδίζουν... Γιώργος Μούζος, 27/01/2025 - 09:51
Κλιματική αλλαγή και ασφάλιση οχημάτων: Αντιμετωπίζοντας τις νέες απειλές Πώς οι ακραίες καιρικές συνθήκες αλλάζουν τα δεδομένα για την ασφάλιση οχημάτων και ποια στρατηγική πρέπει να υιοθετήσουν οι ασφαλιστές. Η... Γιώργος Μούζος, 22/01/2025 - 09:00
Κυβερνοασφάλεια στα οχήματα: Η ανάγκη για εξειδικευμένες ασφαλιστικές λύσεις Η αυξανόμενη συνδεσιμότητα φέρνει νέες προκλήσεις στον ασφαλιστικό κλάδο για την προστασία των οδηγών. Η ενσωμάτωση της τεχνολογίας στα οχήματα αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 20/01/2025 - 09:00
Ανακλαστικά ρούχα και συστήματα αποφυγής σύγκρουσης: Προβληματισμός στις ασφαλιστικές! Στις δοκιμές που έγιναν τα συστήματα των αυτοκινήτων παρουσίασαν σημαντικές δυσκολίες στην ανίχνευση του ανδρείκελου όταν αυτό φορούσε ρούχα με... Γιώργος Μούζος, 17/01/2025 - 08:50
Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για τις αντιολισθητικές αλυσίδες; Ο χειμώνας έχει δείξει τα δόντια του για τα καλά, με τη θερμοκρασία να έχει πέσει σημαντικά και οι ορεινές... Γιώργος Μούζος, 15/01/2025 - 09:01
AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας! Χρησιμοποιήστε την Τεχνητή Νοημοσύνη για να βελτιώσετε τις καλύψεις και να αυξήσετε την αξία που προσφέρετε στους πελάτες σας. Οι ασφαλιστικοί... Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48