Γιώργος Μούζος, 24/9/2018 - 11:16 facebook twitter linkedin Επανέρχεται ο δακτύλιος από σήμερα. 100 ευρώ πρόστιμο στους παραβάτες! Γιώργος Μούζος, 24/9/2018 facebook twitter linkedin Από σήμερα μέχρι και την Παρασκευή 19 Ιουλίου 2019 επανέρχονται, σύμφωνα με την αστυνομία, τα περιοριστικά μέτρα της κυκλοφορίας των οχημάτων στο κέντρο της Αθήνας (μικρός δακτύλιος), καθώς και στο Λεκανοπέδιο Αττικής (πράσινος δακτύλιος) τα οποία επεκτείνονται μέχρι και τον μεγάλο δακτύλιο. Συγκεκριμένα: Μικρός δακτύλιος: Τα όριά του ορίζονται από τις παρακάτω οδούς και λεωφόρους: Λ. Αλεξάνδρας - Ζαχάρωφ - Λ. Μεσογείων - Φειδιππίδου - Μιχαλακοπούλου - Σπ. Μερκούρη - Βρυάξιδος - Υμηττού - Ηλ. Ηλιού - Αμβρ. Φραντζή - Λ. Ανδρ. Συγγρού - Χαμοστέρνας - Πειραιώς - Ιερά Οδός - Λ. Κωνσταντινουπόλεως - Αχιλλέως - Πλ. Καραϊσκάκη - Καρόλου - Μάρνη - 28ης Οκτωβρίου (Πατησίων) - Λ. Αλεξάνδρας. Στις οριακές λεωφόρους και οδούς του μικρού δακτυλίου το μέτρο δεν ισχύει. Στις οδούς και λεωφόρους που περικλείονται από τον μικρό δακτύλιο, επιτρέπεται μόνο η εκ περιτροπής κυκλοφορία των Ι.Χ.Ε. αυτοκινήτων, καθώς και των Ι.Χ.Φ. αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος μέχρι 2,2 τόνους, με βάση το τελευταίο ψηφίο του αριθμού κυκλοφορίας τους (μονά - ζυγά). Δεν υπάγονται στις παραπάνω απαγορεύσεις και κυκλοφορούν χωρίς κανένα περιορισμό στον μικρό δακτύλιο: α) Τα οχήματα των κατηγοριών που εξαιρούνται των περιορισμών, καθώς και τα οχήματα των κατηγοριών, που απαιτείται να είναι εφοδιασμένα με ειδικές άδειες κυκλοφορίας οι οποίες χορηγούνται από τη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής. β) Τα οχήματα των κατηγοριών, που εμπίπτουν στα μέτρα του πράσινου δακτυλίου, δηλαδή: - Τα ηλεκτρικά οχήματα και τα οχήματα περιβαλλοντικής κατηγορίας Euro 5 και Euro 6 ή μεταγενέστερης, εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140 g/km, ανεξαρτήτως του καυσίμου που χρησιμοποιούν (βενζίνη, πετρέλαιο, υγραέριο ή συμπιεσμένο φυσικό αέριο) και, - Τα οχήματα που χρησιμοποιούν για την κίνησή τους αέρια καύσιμα (υγραέριο ή φυσικό αέριο) και περιβαλλοντικής κατηγορίας Euro 4, εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140 g/km. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Για τα οχήματα των μονίμων κατοίκων εσωτερικά του μικρού δακτυλίου προβλέπονται ειδικές ζώνες εισόδου - εξόδου. Οι αιτήσεις από τους δικαιούμενους θα υποβάλλονται από την Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2018 έως και την Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2018, κατά τις ημέρες Δευτέρα έως Παρασκευή (από τις 08:00 έως τις 15:00) και Σάββατο (από τις 09:00 έως τις 12:00), στη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής, με την προσκόμιση -πέραν των ειδικότερων ανά περίπτωση ενδιαφερομένου εγγράφων/ δικαιολογητικών- φωτοαντιγράφων: - Άδειας κυκλοφορίας του οχήματος - Ασφαλιστηρίου συμβολαίου - Ισχύοντος δελτίου τεχνικού ελέγχου αυτού Σημειώνεται ότι οι ειδικές άδειες κυκλοφορίας στον μικρό δακτύλιο που είχαν χορηγηθεί από τη Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής για τις περιόδους 2015-2016, 2016-2017 και 2017-2018, ισχύουν και για τη νέα περίοδο 2018-2019 (έως 19-07-2019). Μεγάλος δακτύλιος: Απαγορεύεται η κυκλοφορία των φορτηγών με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος άνω των 2,2 τόνων και των λεωφορείων, πρώτης άδειας κυκλοφορίας στην Ελλάδα πριν από την 01-01-1995, εντός της ζώνης του μεγάλου δακτυλίου. Κατά την έναρξη κάθε νέου ημερολογιακού έτους, η παραπάνω χρονολογία προσαυξάνεται κατά ένα έτος. Τα όρια του μεγάλου δακτυλίου καθορίζονται από τις παρακάτω οδούς και λεωφόρους: Παραλιακή λεωφόρος - Αλίμου - Βουλιαγμένης - Ελ. Βενιζέλου - Περιμετρική Υμηττού - Κατεχάκη - Μεσογείων - Αγ. Παρασκευής - Χαλανδρίου - Παπανικολή - (Κ. Παλαιολόγου) - Καποδιστρίου - Κύμης - Κασταμονής - Χαλανδρίου - Αναγεννήσεως - Εθνική Οδός Αθηνών-Λαμίας - Αθηνών - Θηβών - Γρ. Λαμπράκη έως Κερατσίνι. Στην απαγόρευση αυτή δεν περιλαμβάνονται η Νέα Εθνική Οδός Αθηνών−Λαμίας, η Λ. Κηφισού και η Λ. Αθηνών, με εξαίρεση το τμήμα της από τη διασταύρωσή της με τη Λ. Κηφισού έως την οδό Αχιλλέως. Οι ημέρες και ώρες ισχύος όλων των προαναφερόμενων περιοριστικών μέτρων, είναι οι εξής: - Δευτέρα έως Πέμπτη (ώρες 07:00 έως 20:00) - Παρασκευή (07:00 έως 15:00). Τα Σάββατα, τις Κυριακές, τις επίσημες αργίες, καθώς και τις ημέρες που πραγματοποιείται απεργία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, τα μέτρα δεν ισχύουν. Οι παραβάτες των περιοριστικών αυτών μέτρων, τιμωρούνται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 52 παρ. 6 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (διοικητικό πρόστιμο 100 ευρώ). Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 09/04/2025 - 09:15 Ποιος θα ευθύνεται σε ατύχημα με αυτόνομο όχημα; Οι ασφαλιστικές προκλήσεις της νέας εποχής!
Γιώργος Μούζος, 07/04/2025 - 09:06 Ξεσκεπάζοντας την ασφαλιστική απάτη: Η δύναμη των Big Data και των social media
Γιώργος Μούζος, 04/04/2025 - 09:18 Αυτόνομη οδήγηση και ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Δύο τεχνολογίες που οδηγούν το μέλλον της ασφαλιστικής αγοράς
Audi A5 e-hybrid: Η ασφάλεια και η τεχνολογία στην υπηρεσία του δραστήριου ασφαλιστή Με πλήρη γκάμα εκδόσεων, κορυφαία ενεργητική και παθητική ασφάλεια, το νέο A5 αποτελεί το πιο σύγχρονο εργαλείο για όσους αναζητούν... Γιώργος Μούζος, 02/04/2025 - 09:14
Πώς τα «μυστικά» δεδομένα οδήγησης από τις αυτοκινητοβιομηχανίες αλλάζουν την ασφάλιση οχημάτων; Μεγάλες ευκαιρίες και ανατροπές: Τα δεδομένα τηλεματικής από τις αυτοκινητοβιομηχανίες δημιουργούν νέους δρόμους στην ασφάλιση οχημάτων. Δείτε πώς διαμορφώνεται μια... Γιώργος Μούζος, 31/03/2025 - 09:00
Machine Learning και αποζημιώσεις: Πώς οι αλγόριθμοι επαναπροσδιορίζουν την εκτίμηση ζημιών στα οχήματα; Η τεχνητή νοημοσύνη μεταμορφώνει την εκτίμηση της αξίας και του κόστους επισκευής μετά από ατύχημα, προσφέροντας στους ασφαλιστές ακρίβεια, ταχύτητα... Γιώργος Μούζος, 26/03/2025 - 09:10
Η κλιματική αλλαγή δοκιμάζει τον κλάδο αυτοκινήτου: Πώς θα αντιδράσει η ασφαλιστική αγορά; Η κλιματική αλλαγή δεν αποτελεί πλέον μελλοντικό σενάριο, αλλά άμεση πρόκληση για την ασφαλιστική αγορά, ιδιαίτερα στον κλάδο της ασφάλισης... Γιώργος Μούζος, 24/03/2025 - 09:04
Πώς τα usage-based insurance μοντέλα μπορούν να ανταγωνιστούν τις παραδοσιακές ασφαλίσεις; Η νέα γενιά ασφάλισης που αξιοποιεί την τεχνολογία και τα δεδομένα για να προσφέρει εξατομικευμένες λύσεις. Η ασφαλιστική αγορά έχει μπει... Γιώργος Μούζος, 20/03/2025 - 08:58
Χρειάζονται οι οδηγοί νέα ασφαλιστικά προϊόντα για την προστασία από κυβερνοεπιθέσεις; Πώς οι ασφαλιστές μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των συνδεδεμένων και αυτόνομων οχημάτων και στην ασφάλιση αυτών; Η ραγδαία ανάπτυξη της... Γιώργος Μούζος, 17/03/2025 - 08:59