Γιώργος Μούζος, 13/6/2019 - 14:27 facebook twitter linkedin To μέλλον της ασφαλούς αυτοκίνησης όπως το οραματίζεται η Nissan! Γιώργος Μούζος, 13/6/2019 facebook twitter linkedin Η Nissan θα μοιραστεί το όραμά της για το μέλλον της κινητικότητας στην έκθεση CES Asia 2019, παρουσιάζοντας τεχνολογίες που έχουν πρόσβαση σε εγκεφαλικά κύματα και συνδυάζουν τον πραγματικό με τον εικονικό κόσμο για να βοηθήσουν τους οδηγούς. Σκοπός όλων αυτών των νέων τεχνολογιών είναι να προσφέρει στους οδηγούς ένα ασφαλέστερο περιβάλλον, με σκοπό να μειωθούν κατά πολύ τα ατυχήματα! Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, η Nissan θα παρουσιάσει τις πρωτοποριακές της τεχνολογίες Invisible-to-Visible και Brain-to-Vehicle, καθώς και το πρωτότυπο, αμιγώς ηλεκτροκίνητο και τετρακίνητο IMs. Όλα τα παραπάνω, θα δώσουν στους επισκέπτες μια “γεύση” από το Nissan Intelligent Mobility, το όραμα της μάρκας για την αλλαγή του τρόπου με τον οποίο τα αυτοκίνητα τροφοδοτούνται, οδηγούνται και ενσωματώνονται στην κοινωνία. "Στη Nissan, έχουμε πάντα ως στόχο να είμαστε μπροστά από τις εξελίξεις", δήλωσε ο Roel De Vries, ανώτερος αντιπρόεδρος για το μάρκετινγκ στη Nissan. "Δεν προβλέπουμε μόνο μελλοντικές τάσεις και τεχνολογίες, τις καθορίζουμε. Πιστεύουμε ότι η τεχνολογία θα πρέπει να λύσει τα προβλήματα του πραγματικού κόσμου και να ωφελήσει όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους. Αυτή είναι η ιδέα πίσω από το Nissan Intelligent Mobility, το όραμά μας για τη μετακίνηση των ανθρώπων σε έναν καλύτερο κόσμο". Invisible-toVisible Το Invisible-to-Visible, ή εν συντομία το I2V, είναι μια μελλοντική τεχνολογία του Nissan Intelligent Mobility που συνδυάζει τον πραγματικό και τον εικονικό κόσμο. Το I2V έρχεται για να υποστηρίξει τους οδηγούς, συγκεντρώνοντας πληροφορίες από αισθητήρες έξω και μέσα από το όχημα, σε συνδυασμό με δεδομένα από το “σύννεφο” (cloud). Αυτό επιτρέπει στο σύστημα όχι μόνο να παρακολουθεί το άμεσο περιβάλλον του αυτοκινήτου, αλλά και να αντιλαμβάνεται τι είναι μπροστά, ακόμα και να δείχνει τι βρίσκεται πίσω από ένα κτίριο ή γύρω από μια γωνία. Για να καταστεί η οδήγηση πιο ευχάριστη, η καθοδήγηση προσφέρεται με έναν διαδραστικό, ανθρώπινο τρόπο, μέσω των “avatars” που εμφανίζονται εντός του αυτοκινήτου. Το I2V τροφοδοτείται από την τεχνολογία Omni-Sensing της Nissan, η οποία λειτουργεί ως κόμβος, συγκεντρώνοντας δεδομένα σε πραγματικό χρόνο από το περιβάλλον κυκλοφορίας, έξω και μέσα από το όχημα. Η τεχνολογία SAM (Seamless Autonomous Mobility) της Nissan, αναλύει το οδικό περιβάλλον, μέσω σχετικών πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο και το ημιαυτόνομο σύστημα υποστήριξης οδηγού ProPILOT, παρέχει πληροφορίες σχετικά με το περιβάλλον γύρω από το αυτοκίνητο. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Η τεχνολογία χαρτογραφεί ένα εικονικό χώρο 360 μοιρών γύρω από το αυτοκίνητο, παρέχοντας πληροφορίες για θέματα όπως οι κυκλοφοριακές συνθήκες, η ορατότητα, η σήμανση ή παρακείμενους πεζούς. Μπορεί επίσης να παρακολουθεί τους επιβάτες εντός του οχήματος, χρησιμοποιώντας αισθητήρες στην καμπίνα, προκειμένου να προβλέψει καλύτερα πότε μπορεί να χρειαστούν βοήθεια για να βρουν κάτι, ή για να κάνουν μια στάση για ξεκούραση, ώστε να παραμείνουν σε εγρήγορση. Το I2V μπορεί επίσης να συνδέσει τους οδηγούς και τους επιβάτες με άλλους ανθρώπους, μέσω του εικονικού κόσμου του Metaverse. Αυτό δίνει τη δυνατότητα σε μια οικογένεια, σε φίλους και συνεργάτες, να “εμφανίζονται” μέσα στο αυτοκίνητο ως τρισδιάστατα είδωλα σε περιβάλλον augmented –reality, για την παροχή βοήθειας ή συντροφιάς. Το σύστημα δοκιμάστηκε πρόσφατα στο πεδίο δοκιμών της Nissan στην Yokosuka της Ιαπωνίας, χρησιμοποιώντας τεχνολογία κινητών επικοινωνιών 5G. Δείτε το ενδιαφέρον βίντεο με το πως λειτουργεί η συγκεκριμένη τεχνολογία: Brain-to-Vehicle Η τεχνολογία Brain-to-Vehicle (B2V) της Nissan, η πρώτη του είδους της στον κόσμο, ερμηνεύει τα εγκεφαλικά σήματα του οδηγού για να βοηθήσει στην οδήγηση. Συγκεκριμένα, το B2V ερμηνεύει σήματα από τον εγκέφαλο του οδηγού για να βελτιώσει την οδήγηση και να βοηθήσει τα αυτόνομα και μηχανοκίνητα συστήματα του οχήματος για να “μάθουν” από την συμπεριφορά του οδηγού. Η τεχνολογία υπόσχεται μικρότερους χρόνους αντίδρασης, με συστήματα που προσαρμόζονται για να μεγιστοποιήσουν την οδηγική απόλαυση. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 10/02/2025 - 10:44 Τεχνολογία V2X (Vehicle-to-Everything): Πώς θα επηρεάσει τα ασφαλιστικά προγράμματα
Γιώργος Μούζος, 05/02/2025 - 09:02 Προβλέποντας την οδική συμπεριφορά με Machine Learning: Πώς αλλάζουν τα ασφάλιστρα;
Γιώργος Μούζος, 03/02/2025 - 08:55 Ευρωπαϊκός Κανονισμός & συνδεδεμένα οχήματα: Οι επιπτώσεις του στις ασφαλιστικές εταιρείες!
Ασφαλιστική απάτη: Πώς οι νέες τεχνολογίες αλλάζουν το παιχνίδι; Η ασφαλιστική απάτη στον κλάδο αυτοκινήτου αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Τα πλαστά ατυχήματα, οι... Γιώργος Μούζος, 29/01/2025 - 09:04
Η σημασία της ασφάλισης για στόλους ηλεκτρικών οχημάτων: Προκλήσεις και λύσεις Πώς να προσαρμόσετε τις πολιτικές σας για εταιρείες που επενδύουν σε ηλεκτρικά οχήματα; Είναι γεγονός πως οι ηλεκτρικοί στόλοι οχημάτων κερδίζουν... Γιώργος Μούζος, 27/01/2025 - 09:51
Κλιματική αλλαγή και ασφάλιση οχημάτων: Αντιμετωπίζοντας τις νέες απειλές Πώς οι ακραίες καιρικές συνθήκες αλλάζουν τα δεδομένα για την ασφάλιση οχημάτων και ποια στρατηγική πρέπει να υιοθετήσουν οι ασφαλιστές. Η... Γιώργος Μούζος, 22/01/2025 - 09:00
Κυβερνοασφάλεια στα οχήματα: Η ανάγκη για εξειδικευμένες ασφαλιστικές λύσεις Η αυξανόμενη συνδεσιμότητα φέρνει νέες προκλήσεις στον ασφαλιστικό κλάδο για την προστασία των οδηγών. Η ενσωμάτωση της τεχνολογίας στα οχήματα αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 20/01/2025 - 09:00
Ανακλαστικά ρούχα και συστήματα αποφυγής σύγκρουσης: Προβληματισμός στις ασφαλιστικές! Στις δοκιμές που έγιναν τα συστήματα των αυτοκινήτων παρουσίασαν σημαντικές δυσκολίες στην ανίχνευση του ανδρείκελου όταν αυτό φορούσε ρούχα με... Γιώργος Μούζος, 17/01/2025 - 08:50
Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για τις αντιολισθητικές αλυσίδες; Ο χειμώνας έχει δείξει τα δόντια του για τα καλά, με τη θερμοκρασία να έχει πέσει σημαντικά και οι ορεινές... Γιώργος Μούζος, 15/01/2025 - 09:01