Γιώργος Μούζος, 28/8/2019 - 12:31 facebook twitter linkedin Τι προσφέρει η υπηρεσία Jeep Mobility by Mopar; Γιώργος Μούζος, 28/8/2019 facebook twitter linkedin Με τη νέα υπηρεσία Jeep® mobility by Mopar όλοι οι κάτοχοι μοντέλων της μάρκας μπορούν να απολαμβάνουν μία σειρά μοναδικών προνομίων που εξασφαλίζουν ότι με ένα Jeep δεν θα χρειαστείς να σταματήσεις πουθενά. Με τα μοντέλα της Jeep® να αποτελούν σημείο αναφοράς για την αντοχή, την αξιοπιστία και τις υψηλές εκτός δρόμου δυνατότητες τους, η Mopar, επίσημη μάρκα υπηρεσιών After Sales της Jeep, δημιούργησε την πρωτοποριακή υπηρεσία Jeep® mobility by Mopar, ώστε να εξασφαλίσει τη μέγιστη δυνατή προστασία ακόμα και στις δύσκολες στιγμές που μπορεί να προκύψουν σε ένα ταξίδι. Η κάλυψη της υπηρεσίας καλύπτει όλη την Ευρώπη, ενώ βασίζεται σε 6 βασικούς πυλώνες: Επιτόπου Επισκευή: Αν το αυτοκίνητο ακινητοποιηθεί στέλνεται τεχνικός για να επισκευάσει τη βλάβη επιτόπου και το αυτοκίνητο να συνεχίσει το ταξίδι του. Ρυμούλκηση: Σε περίπτωση που δεν μπορεί η επισκευή να πραγματοποιηθεί επιτόπου η υπηρεσία υποστήριξης μεταφέρει το αυτοκίνητο στο πλησιέστερο Εξουσιοδοτημένο σημείο Jeep. Αυτοκίνητο Εξυπηρέτησης: Αν ο χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις 4 ώρες τότε στον πελάτη χορηγείται αυτοκίνητο εξυπηρέτησης. Συνέχιση Ταξιδιού ή Επιστροφή στο Σπίτι: Σε περίπτωση που το αυτοκίνητο ακινητοποιηθεί σε απόσταση μεγαλύτερη των 50χλμ. από τον τόπο κατοικίας του πελάτη και δεν μπορεί να επισκευαστεί την ίδια ημέρα, το πρόγραμμα Jeep® mobility by Mopar οργανώνει την επιστροφή του οδηγού και των επιβατών στο τόπο κατοικίας τους ή τη συνέχιση του ταξιδιού τους με άλλο μέσο. Παραμονή σε Ξενοδοχείο: Η υπηρεσία υποστήριξης καλύπτει την παραμονή σε ξενοδοχείο αν το αυτοκίνητο ακινητοποιηθεί σε σημείο με απόσταση μεγαλύτερη των 50 χιλιομέτρων από τον τόπο κατοικίας του πελάτη. 24ωρη Γραμμή Οδικής Βοήθειας: Η υπηρεσία Jeep® mobility by Mopar διαθέτει Γραμμή Οδικής Βοήθειας (210 99 88 183) που λειτουργεί 24 ώρες την ημέρα, 365 ημέρες το χρόνο. Οι πελάτες Jeep που ενδιαφέρονται να ενταχθούν ή να μάθουν περισσότερα για την υπηρεσία Jeep® mobility by Mopar μπορούν να απευθυνθούν στο Επίσημο Δίκτυο Διανομέων και Επισκευαστών της Jeep στην Ελλάδα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 08/08/2024 - 09:48 Τι πρέπει να προσέχουν οι πελάτες σας, στις καλοκαιρινές τους εξορμήσεις;
To «περουβιανό κόλπο» που εκτοξεύει τις αποζημιώσεις κλοπής! Είναι γεγονός πως οι απατεώνες βρίσκουν συνεχώς νέους τρόπους για να κάνουν τη «δουλειά» τους. Ένας ακόμα με την κωδική... Γιώργος Μούζος, 24/07/2024 - 08:56
Αν οι πελάτες σας φρενάρουν λάθος, οι αποζημιώσεις θα αυξάνονται! To σωστό φρενάρισμα αποσοβεί μεγάλα ατυχήματα, τα οποία μπορεί να έχουν κόστος τόσο σε ανθρώπους, όσο και σε υλικά. Ως... Γιώργος Μούζος, 22/07/2024 - 09:09
Πελάτης σας αγόρασε μεταχειρισμένο όχημα; Μεγάλη προσοχή με το συμβόλαιο του! Ο λόγος είναι πως έπειτα από έρευνα της Εθνικής Υπηρεσίας Οδικής Ασφάλειας των Η.Π.Α. (NHTSA) αποκαλύφθηκε πως σε ορισμένα μεταχειρισμένα... Γιώργος Μούζος, 17/07/2024 - 09:02
Ο χρυσός κανόνας που μειώνει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις κλάδου αυτοκινήτων! Διαβάστε παρακάτω τον κανόνα που πρέπει να ακολουθούν οι πελάτες σας για να μην τρακάρουν ποτέ και να οδηγούν πάντοτε... Γιώργος Μούζος, 15/07/2024 - 08:46
Ρυμούλκηση: Οι πελάτες σας ξέρουν να την κάνουν ή είναι επικίνδυνοι για το χαρτοφυλάκιό σας; Τι πιο σύνηθες, καλοκαίρι να βλέπουμε ένα αυτοκίνητο να ρυμουλκεί ένα τροχόσπιτο, ή ένα τρέιλερ με ένα σκάφος πάνω του!... Γιώργος Μούζος, 10/07/2024 - 09:06
Αλλάζουν όλα στα αυτοκίνητα και στον κλάδο αυτοκινήτου! Από τις 6 Ιουλίου η Ευρωπαϊκή Ένωση έθεσε νέα πρωτόκολλα ασφαλείας, θεσπίζοντας υποχρεωτικά νέα συστήματα ασφαλείας. Αυτά τα συστήματα υπόσχονται... Γιώργος Μούζος, 08/07/2024 - 09:08