Γιώργος Μούζος, 11/9/2019 - 13:28 facebook twitter linkedin VW ID.3: το μέλλον έφτασε! Γιώργος Μούζος, 11/9/2019 facebook twitter linkedin Η Volkswagen στην έκθεση της Φρανκφούρτης αποκάλυψε την νέα εποχή της, με την επίσημη πρεμιέρα του πλήρως ηλεκτροκίνητου ID.3. Το ID.3, είναι το πρώτο από τη σειρά μοντέλων με μεταβλητό πλαίσιο MEB για ηλεκτρικά οχήματα, έχει ουδέτερο ισοζύγιο CO2 και εντυπωσιάζει με τα συναρπαστικά δυναμικά χαρακτηριστικά του. Είναι πλήρως διασυνδεμένο και στην ειδική για το λανσάρισμα έκδοση ID.3 1ST προσφέρει αυτονομία έως και 420 χιλιομέτρων (WLTP) σε τρεις αρχικά εκδόσεις εξοπλισμού. Όλα τα μοντέλα ID.3 1ST διαθέτουν τη δημοφιλέστερη έκδοση μπαταρίας με ενεργειακή χωρητικότητα 58 kWh. Αργότερα θα είναι διαθέσιμη και μια μικρότερη επιλογή μπαταρίας με ενεργειακό περιεχόμενο 45 kWh και αυτονομία έως και 330 χιλιομέτρων, καθώς και η μεγαλύτερη έκδοση με ενεργειακό περιεχόμενο 77 kWh και μέγιστη αυτονομία 550 χιλιομέτρων. Χάρη στη δυνατότητα γρήγορης φόρτισής της, με ισχύ έως και 100 kW, η επαναφόρτιση του ID.3 1ST είναι εφικτή μέσα σε 30 λεπτά για να διανύσει απόσταση περίπου 290 χιλιομέτρων, με την Volkswagen να προσφέρει εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χιλιομέτρων για τις μπαταρίες του ID.3. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα, όπως και το κιβώτιο μιας σχέσης, με την ισχύ να αγγίζει τους 204 ίππους και η ροπή τα 310 Nm. Ο προχωρημένος σχεδιασμός του ID.3, υποδεικνύει σαφέστατα τη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης, ενώ η χωροταξική του διάταξη εκμεταλλεύεται πλήρως τα πλεονεκτήματα σχεδιασμού που υπάρχουν στα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα. Με εξωτερικές διαστάσεις συγκρίσιμες με το Golf, το ID.3 παρέχει εσωτερικούς χώρους μεγαλύτερους από οποιοδήποτε άλλο όχημα της κατηγορίας του. Από τη στιγμή που η τιμή πώλησης για το βασικό μοντέλο παραγωγής θα είναι κάτω από τις 30.000 ευρώ στη Γερμανία, η τιμή του - αφού αφαιρεθούν οι προβλεπόμενες κρατικές επιδοτήσεις - θα είναι συγκρίσιμη με αυτές των τυπικών compact μοντέλων - ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο για τον καθένα! Ιδιαίτερα αξιοσημείωτη είναι η μοναδική σχέση τιμής/αυτονομίας, που αποτελεί δείγμα της στρατηγικής της Volkswagen για την ευρεία διάδοση των ηλεκτρικών οχημάτων. Το ID.3 θα λανσαριστεί εμπορικά στη Γερμανία από τα μέσα του 2020. Δυναμικό παρουσιαστικό Με το Beetle και το Bus, η Volkswagen είναι η αυτοκινητοβιομηχανία της οποίας ο αυθεντικός σχεδιασμός δεν περιλάμβανε μάσκα. Άλλα στοιχεία, όπως οι προβολείς, αποκτούν για αυτό το λόγο πρωταρχική σημασία. Στο ID.3, οι παραδοσιακοί προβολείς δίνουν τη θέση τους στα matrix LED με φωτεινή ισχύ 750 lumen και Dynamic Light Assist: μια κάμερα στο παρμπρίζ αναγνωρίζει τόσο τα οχήματα μπροστά όσο και αυτά στο αντίθετο ρεύμα. Με βάση τα δεδομένα αυτά, η κύρια δέσμη ενεργοποιείται αυτόματα σε ταχύτητες άνω των 60 χλμ./ώρα και παραμένει ενεργή χωρίς να ενοχλεί τους οδηγούς στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας. Κάτι που βελτιώνει αισθητά τον φωτισμό του οδοστρώματος και των πλευρικών σημείων του δρόμου κατά την αυγή και τη νύχτα. Ένα ακόμα σημαντικό χαρακτηριστικό των προβολέων matrix LED είναι πως όταν οι οδηγοί πλησιάσουν ένα σταθμευμένο ID.3 1ST, οι προβολείς του θα τα κοιτάξουν γρήγορα και θα «βλεφαρίσουν» - φιλικά και με ανθρώπινη υπόσταση. Από το πλάι, το ID.3 κυριαρχείται από εντελώς νέες αναλογίες και από ένα νέο, ξεχωριστό στιλ.. Ο σχεδιασμός κυριαρχείται από υψηλά επίπεδα ακρίβειας, σαφήνειας και μεταμοντέρνας άποψης. Οι ρέουσες επιφάνειες του προφίλ κάτω από τη βασική γραμμή σχεδιασμού σχηματίζουν μια συνολική αρμονία που συναρπάζει. Το τμήμα “ID. Honeycomb” σε σχήμα διαμαντιού που βρίσκεται στην κολόνα C είναι ένα εντυπωσιακό στοιχείο εμπνευσμένο από κυψέλη - ένα από τα πιο εντυπωσιακά σχήματα της φύσης. Η κυψέλη είναι πανάλαφρη, εξαιρετικά σταθερή, απόλυτα βιώσιμη και συμβολίζει τη βασική ιδέα της πλατφόρμας ΜΕΒ. Ο σχεδιασμός της μοιάζει με την αρχή της κυψέλης: πάντα με την ίδια δομή και ανά πάσα στιγμή κατάλληλη για εξατομικευμένες βελτιώσεις. Πίσω, το γυάλινο κάλυμμα της πόρτας του χώρου αποσκευών διακρίνεται από το σκούρο χρώμα του, ενώ εκτείνεται σε όλο το πλάτος του αυτοκινήτου. Το μεγάλο πίσω παρμπρίζ ορίζεται προς τα πλάγια από τα κάθετα αεροδυναμικά στοιχεία, ενώ προς τα κάτω διαχωρίζεται από τα εντυπωσιακά, οριζόντια τοποθετημένα LED πίσω φώτα. Η γυαλιστερή, πανοραμική, ανοιγόμενη γυάλινη οροφή του ID.3 1ST σε μαύρο χρώμα, είναι η μεγαλύτερη σε όλη τη γκάμα της Volkswagen και όχι μόνο εξασφαλίζει απρόσκοπτη θέα προς τον ουρανό αλλά προσθέτει και “αέρα” για τα κεφάλια - συμβάλλοντας σε μια νέα αίσθηση ευρυχωρίας. Το εσωτερικό είναι φουτουριστικό, με το βλέμμα να τραβάει η μεγάλη οθόνη αφής των 10 ιντσών στο ανώτερο σημείο της κεντρικής κονσόλας, όπου το λειτουργικό της σύστημα θα μπορεί να ενημερώνεται μέσω WiFi όντας πάντα ενημερωμένο. Όλα τα χειριστήρια συμπεριλαμβανομένων αυτών του ηλεκτρικά ρυθμιζόμενου τιμονιού είναι αφής, όπου κλασικά κουμπιά υπάρχουν μόνο για τα ηλεκτρικά παράθυρα και τη μεγάλη σκάλα των φωτιστικών σωμάτων. Κατά το λανσάρισμα η Volkswagen θα προσφέρει μόνο την έκδοση ID.3 1 ST, με τρία διαφορετικά εξοπλιστικά πακέτα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48 Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας;
Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02 Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06 Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά στη βελτιστοποίηση διαδικασιών αξιολόγησης αποζημιώσεων; Η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει επανάσταση στη διαχείριση αποζημιώσεων, προσφέροντας αυτοματοποιημένες λύσεις που μειώνουν τον χρόνο επεξεργασίας και εξασφαλίζουν ακριβέστερες αξιολογήσεις. Η... Γιώργος Μούζος, 06/12/2024 - 09:22
Audi Q6 e-tron: Ασφάλεια & τεχνολογία που κερδίζουν τις ασφαλιστικές εταιρείες! Προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και τεχνολογίες φωτισμού που ενισχύουν την προστασία και μειώνουν τον κίνδυνο ατυχημάτων. Το Audi Q6 e-tron είναι το... Γιώργος Μούζος, 04/12/2024 - 09:21
Αυτόνομα οχήματα και ασφάλιση! Πώς θα προσαρμοστούν οι ασφαλιστές στη νέα πραγματικότητα Η ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης φέρνει ανατροπές στην αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά και στον ασφαλιστικό... Γιώργος Μούζος, 02/12/2024 - 09:27
Η σημασία της σωστής εκτίμησης ρίσκου για την ασφάλιση εταιρικών στόλων Πώς μπορείτε ως ασφαλιστές να αξιολογήσετε σωστά τις ανάγκες και τα ρίσκα εταιρικών στόλων; Η εκτίμηση ρίσκου αποτελεί έναν από τους... Γιώργος Μούζος, 29/11/2024 - 08:59
Γιατί πρέπει να εκπαιδεύσετε τους πελάτες να φοράνε ζώνη και στο πίσω κάθισμα; Η ζώνη ασφαλείας είναι ένα από τα βασικά και αποτελεσματικά μέτρα προστασίας για τους επιβάτες ενός αυτοκινήτου. Παρόλα αυτά, πολλοί... Γιώργος Μούζος, 27/11/2024 - 09:04
Audi Q5: Με συστήματα ασφαλείας που βελτιώνουν την καθημερινότητα & την οδική ασφάλεια! Το νέο Audi Q5 προσφέρεται ακόμα πιο σύγχρονο και δυναμικό, βασίζεται πλέον στην πλατφόρμα PPC και τροφοδοτείται από αποδοτικούς κινητήρες... Γιώργος Μούζος, 25/11/2024 - 09:07