Γιώργος Μούζος, 17/9/2019 - 13:47 facebook twitter linkedin Τα αυτόνομα αυτοκίνητα κάτω από το επίπεδο 5 είναι πονοκέφαλος για τις ασφαλιστικές! Γιώργος Μούζος, 17/9/2019 facebook twitter linkedin Αυτό το συμπέρασμα βγήκε έπειτα από ένα πείραμα που διεξήγαγε η εταιρεία Waymo, θυγατρική της Google, η οποία εργάζεται πάνω στα αυτόνομα αυτοκίνητα. Τα πειράματα αυτά έλαβαν χώρα το 2013 με σκοπό η εταιρεία να διαπιστώσει εάν μπορεί να εμπιστευτεί τους δοκιμαστές κι αν αυτή θα τηρήσουν τους κανονισμούς της αυτόνομης τεχνολογίας επιπέδου μικρότερου του 5, δηλαδή για οχήματα που επιβάλλουν ο οδηγός να είναι προσηλωμένος κατά την οδήγηση και να μην ασχολείται με άλλα πράγματα όταν βρίσκεται πίσω από το βολάν. Και τα αποτελέσματα του πειράματος δεν ήταν καλά! Για την ακρίβεια, μέσω των καμερών που ήταν εξοπλισμένα τα μοντέλα δοκιμών, ουδείς από τους δοκιμαστές ακολούθησε τους κανόνες. Δηλαδή κανείς από το προσωπικό που μετείχε στο πείραμα δεν κοιτούσε συνεχώς τον δρόμο, ενώ κατά την οδήγηση ήταν απασχολημένη με οτιδήποτε άλλο, εκτός από το τιμόνι. Σύμφωνα με την Waymo δυστυχώς ο κόσμος έχει υπερβολική εμπιστοσύνη στην αυτόνομη τεχνολογία, αλλά αν δεν αγγίξουμε το επίπεδο 5 δηλαδή της πλήρους αυτονομίας, τότε ο κίνδυνος πρόκλησης ατυχήματος είναι τεράστιος. Όπου πέρα από τις ανθρώπινες απώλειες σε περίπτωση ατυχήματος, θα μπορεί να έχει και τεράστιο ασφαλιστικό κόστος για την αποζημίωση ενός τέτοιου ατυχήματος. Όπως άλλωστε δήλωσε κι ο CEO της Waymo, John Krafcik: «Ο μόνος τρόπος για να λυθεί το πρόβλημα της ασφάλειας στους δρόμους και ο μόνος τρόπος για να δοθεί η ευκαιρία της κινητικότητας για όλους είναι να βγάλουμε τον άνθρωπο εντελώς έξω από την εξίσωση. Δεσμευόμαστε στην πλήρως αυτόνομη οδήγηση (επιπέδου 5), που δεν απαιτεί άνθρωπο πίσω από το τιμόνι, ούτε οι επιβάτες να έχουν δίπλωμα οδήγησης». Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 19/02/2025 - 08:50 Η νέα πραγματικότητα των αυτόνομων οχημάτων και η ασφαλιστική πρόκληση
Γιώργος Μούζος, 17/02/2025 - 10:05 Το Adaptive Cruise Control και οι επιπτώσεις του στην οδική ασφάλεια
Γιώργος Μούζος, 12/02/2025 - 09:04 Ασφάλιση μεταχειρισμένων αυτοκινήτων: Οι νέες παράμετροι τιμολόγησης μετά την έκρηξη της αγοράς
Γιώργος Μούζος, 10/02/2025 - 10:44 Τεχνολογία V2X (Vehicle-to-Everything): Πώς θα επηρεάσει τα ασφαλιστικά προγράμματα
Deepfake Videos: Η νέα μορφή ασφαλιστικής απάτης Η τεχνολογία deepfake δημιουργεί μια νέα γενιά ασφαλιστικής απάτης, επιτρέποντας την παραποίηση βίντεο για ψευδείς απαιτήσεις αποζημίωσης. Οι ασφαλιστές καλούνται... Γιώργος Μούζος, 07/02/2025 - 09:31
Προβλέποντας την οδική συμπεριφορά με Machine Learning: Πώς αλλάζουν τα ασφάλιστρα; Η τεχνολογία Machine Learning (ML) μεταμορφώνει τον ασφαλιστικό κλάδο και αναμφίβολα αλλάζει τον κλάδο ασφάλισης οχημάτων. Οι ασφαλιστικές εταιρείες αξιοποιούν πλέον... Γιώργος Μούζος, 05/02/2025 - 09:02
Ευρωπαϊκός Κανονισμός & συνδεδεμένα οχήματα: Οι επιπτώσεις του στις ασφαλιστικές εταιρείες! Η αέναη μεταμόρφωση της ασφαλιστικής αγοράς! Τα συνδεδεμένα οχήματα (connected cars) αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της αυτοκινητοβιομηχανίας, ενσωματώνοντας τεχνολογίες όπως τηλεματική,... Γιώργος Μούζος, 03/02/2025 - 08:55
Ασφαλιστική απάτη: Πώς οι νέες τεχνολογίες αλλάζουν το παιχνίδι; Η ασφαλιστική απάτη στον κλάδο αυτοκινήτου αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Τα πλαστά ατυχήματα, οι... Γιώργος Μούζος, 29/01/2025 - 09:04
Η σημασία της ασφάλισης για στόλους ηλεκτρικών οχημάτων: Προκλήσεις και λύσεις Πώς να προσαρμόσετε τις πολιτικές σας για εταιρείες που επενδύουν σε ηλεκτρικά οχήματα; Είναι γεγονός πως οι ηλεκτρικοί στόλοι οχημάτων κερδίζουν... Γιώργος Μούζος, 27/01/2025 - 09:51
Κλιματική αλλαγή και ασφάλιση οχημάτων: Αντιμετωπίζοντας τις νέες απειλές Πώς οι ακραίες καιρικές συνθήκες αλλάζουν τα δεδομένα για την ασφάλιση οχημάτων και ποια στρατηγική πρέπει να υιοθετήσουν οι ασφαλιστές. Η... Γιώργος Μούζος, 22/01/2025 - 09:00