Γιώργος Μούζος, 30/4/2020 - 16:58 facebook twitter linkedin Κι η Mitsubishi προχωράει στην online αγορά αυτοκινήτου! Γιώργος Μούζος, 30/4/2020 facebook twitter linkedin H Mitsubishi Motors αναβάθμισε τις online υπηρεσίες της προσθέτοντας τις νέες λειτουργίες Buy-Online και Προσφορές στον ιστότοπο mitsubishi-motors.gr με στόχο την ολοκληρωμένη online εξυπηρέτηση των πελατών της. Οι νέες λειτουργίες προσφέρουν μία μοναδική εμπειρία σε όσους επιθυμούν να πληροφορηθούν ή και να πραγματοποιήσουν την αγορά του νέου Mitsubishi αυτοκινήτου τους από το διαδίκτυο. Λειτουργία buy-online Η συγκεκριμένη λειτουργία εμφανίζει αρχικά τη σελίδα επιλογής μοντέλου και δίνει τη δυνατότητα στον υποψήφιο αγοραστή να διαμορφώσει το αυτοκίνητο που επιθυμεί. Μετά την ολοκλήρωση των επιλογών προτιμήσεων η σελίδα εμφανίζει το τελικό αποτέλεσμα όπου στα αριστερά υπάρχει η δυνατότητα λήψης φυλλαδίου και η επιλογή Αγοράστε ONLINE. Επιλέγοντας το, ο πελάτης μεταφέρεται σε μια φόρμα συμπλήρωσης στοιχείων επικοινωνίας παρόμοια με αυτή των test drive. Στην φόρμα δίνονται επιπλέον οι επιλογές ώστε να δηλώσει τον τρόπο επιθυμητής πληρωμής και εάν υπάρχει αυτοκίνητο για ανταλλαγή. Οι πληροφορίες που λαμβάνονται από κάθε υποψήφιο αγοραστή θα προωθούνται στον αντίστοιχο επίσημο έμπορο της Mitsubishi σε ημερήσια βάση. Έτσι, για την εξασφάλιση της άρτιας εξυπηρέτησης, ο εκπρόσωπος πριν επικοινωνήσει με τον υποψήφιο αγοραστή, θα διαθέτει όλα τα στοιχεία επικοινωνίας, το επιθυμητό μοντέλο καθώς και πληροφορίες σχετικά με την πώληση. Επίσης, εφόσον κάποιος πελάτης επιθυμεί, έχει τη δυνατότητα να πραγματοποιήσει τη διαδικασία αγοράς εξολοκλήρου ηλεκτρονικά κάνοντας χρήση της ψηφιακής του υπογραφής. Λειτουργία Προσφορές Όλες οι προωθητικές ενέργειες που ισχύουν κάθε μήνα για τα μοντέλα της Mitsubishi Motors είναι πλέον προσβάσιμες με το πάτημα ενός κουμπιού. Ο υποψήφιος πελάτης έχει τη δυνατότητα επιλέγοντας την προσφορά που τον ενδιαφέρει να μεταφερθεί σε επόμενη σελίδα η οποία θα εμφανίζει περισσότερες πληροφορίες και τις επιλογές «Επικοινωνία με επίσημο έμπορο» και «Λήψη Προσφοράς». Η επικοινωνία με επίσημο έμπορο θα τον μεταφέρει στη σελίδα με τον εντοπισμό dealer και η λήψη προσφοράς θα τον μεταφέρει στη σελίδα Buy Online. Τα στοιχεία που θα λαμβάνονται από τον κάθε υποψήφιο πελάτη θα προωθούνται στον αντίστοιχο επίσημο έμπορο ο οποίος χρησιμοποιώντας όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες που θα έχει στη διάθεσή του (μοντέλο, χρηματοδοτικό, ανταλλαγή) και αξιοποιώντας τις σύγχρονες μεθόδους επικοινωνίας μέσω των εφαρμογών τεχνολογίας VoIP (Skype, WhatsApp, Messenger, Viber, Hangouts) θα επικοινωνεί με τον υποψήφιο αγοραστή. Έτσι θα υπάρχει μέχρι και η δυνατότητα πραγματοποίησης video-κλήσης για την παρουσίαση του μοντέλου παρέχοντας παράλληλα την απαραίτητη υποστήριξη στον πελάτη όπου χρειαστεί. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/02/2025 - 09:02 Προβλέποντας την οδική συμπεριφορά με Machine Learning: Πώς αλλάζουν τα ασφάλιστρα;
Γιώργος Μούζος, 03/02/2025 - 08:55 Ευρωπαϊκός Κανονισμός & συνδεδεμένα οχήματα: Οι επιπτώσεις του στις ασφαλιστικές εταιρείες!
Γιώργος Μούζος, 27/01/2025 - 09:51 Η σημασία της ασφάλισης για στόλους ηλεκτρικών οχημάτων: Προκλήσεις και λύσεις
Κλιματική αλλαγή και ασφάλιση οχημάτων: Αντιμετωπίζοντας τις νέες απειλές Πώς οι ακραίες καιρικές συνθήκες αλλάζουν τα δεδομένα για την ασφάλιση οχημάτων και ποια στρατηγική πρέπει να υιοθετήσουν οι ασφαλιστές. Η... Γιώργος Μούζος, 22/01/2025 - 09:00
Κυβερνοασφάλεια στα οχήματα: Η ανάγκη για εξειδικευμένες ασφαλιστικές λύσεις Η αυξανόμενη συνδεσιμότητα φέρνει νέες προκλήσεις στον ασφαλιστικό κλάδο για την προστασία των οδηγών. Η ενσωμάτωση της τεχνολογίας στα οχήματα αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 20/01/2025 - 09:00
Ανακλαστικά ρούχα και συστήματα αποφυγής σύγκρουσης: Προβληματισμός στις ασφαλιστικές! Στις δοκιμές που έγιναν τα συστήματα των αυτοκινήτων παρουσίασαν σημαντικές δυσκολίες στην ανίχνευση του ανδρείκελου όταν αυτό φορούσε ρούχα με... Γιώργος Μούζος, 17/01/2025 - 08:50
Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για τις αντιολισθητικές αλυσίδες; Ο χειμώνας έχει δείξει τα δόντια του για τα καλά, με τη θερμοκρασία να έχει πέσει σημαντικά και οι ορεινές... Γιώργος Μούζος, 15/01/2025 - 09:01
AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας! Χρησιμοποιήστε την Τεχνητή Νοημοσύνη για να βελτιώσετε τις καλύψεις και να αυξήσετε την αξία που προσφέρετε στους πελάτες σας. Οι ασφαλιστικοί... Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48
Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα Ο ρόλος των ευέλικτων ασφαλιστικών συμβολαίων και πώς να τα προωθήσετε Οι ασφαλιστικές ανάγκες αλλάζουν και οι σύμβουλοι πρέπει να... Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08