Γιώργος Μούζος, 30/4/2020 - 16:58 facebook twitter linkedin Κι η Mitsubishi προχωράει στην online αγορά αυτοκινήτου! Γιώργος Μούζος, 30/4/2020 facebook twitter linkedin H Mitsubishi Motors αναβάθμισε τις online υπηρεσίες της προσθέτοντας τις νέες λειτουργίες Buy-Online και Προσφορές στον ιστότοπο mitsubishi-motors.gr με στόχο την ολοκληρωμένη online εξυπηρέτηση των πελατών της. Οι νέες λειτουργίες προσφέρουν μία μοναδική εμπειρία σε όσους επιθυμούν να πληροφορηθούν ή και να πραγματοποιήσουν την αγορά του νέου Mitsubishi αυτοκινήτου τους από το διαδίκτυο. Λειτουργία buy-online Η συγκεκριμένη λειτουργία εμφανίζει αρχικά τη σελίδα επιλογής μοντέλου και δίνει τη δυνατότητα στον υποψήφιο αγοραστή να διαμορφώσει το αυτοκίνητο που επιθυμεί. Μετά την ολοκλήρωση των επιλογών προτιμήσεων η σελίδα εμφανίζει το τελικό αποτέλεσμα όπου στα αριστερά υπάρχει η δυνατότητα λήψης φυλλαδίου και η επιλογή Αγοράστε ONLINE. Επιλέγοντας το, ο πελάτης μεταφέρεται σε μια φόρμα συμπλήρωσης στοιχείων επικοινωνίας παρόμοια με αυτή των test drive. Στην φόρμα δίνονται επιπλέον οι επιλογές ώστε να δηλώσει τον τρόπο επιθυμητής πληρωμής και εάν υπάρχει αυτοκίνητο για ανταλλαγή. Οι πληροφορίες που λαμβάνονται από κάθε υποψήφιο αγοραστή θα προωθούνται στον αντίστοιχο επίσημο έμπορο της Mitsubishi σε ημερήσια βάση. Έτσι, για την εξασφάλιση της άρτιας εξυπηρέτησης, ο εκπρόσωπος πριν επικοινωνήσει με τον υποψήφιο αγοραστή, θα διαθέτει όλα τα στοιχεία επικοινωνίας, το επιθυμητό μοντέλο καθώς και πληροφορίες σχετικά με την πώληση. Επίσης, εφόσον κάποιος πελάτης επιθυμεί, έχει τη δυνατότητα να πραγματοποιήσει τη διαδικασία αγοράς εξολοκλήρου ηλεκτρονικά κάνοντας χρήση της ψηφιακής του υπογραφής. Λειτουργία Προσφορές Όλες οι προωθητικές ενέργειες που ισχύουν κάθε μήνα για τα μοντέλα της Mitsubishi Motors είναι πλέον προσβάσιμες με το πάτημα ενός κουμπιού. Ο υποψήφιος πελάτης έχει τη δυνατότητα επιλέγοντας την προσφορά που τον ενδιαφέρει να μεταφερθεί σε επόμενη σελίδα η οποία θα εμφανίζει περισσότερες πληροφορίες και τις επιλογές «Επικοινωνία με επίσημο έμπορο» και «Λήψη Προσφοράς». Η επικοινωνία με επίσημο έμπορο θα τον μεταφέρει στη σελίδα με τον εντοπισμό dealer και η λήψη προσφοράς θα τον μεταφέρει στη σελίδα Buy Online. Τα στοιχεία που θα λαμβάνονται από τον κάθε υποψήφιο πελάτη θα προωθούνται στον αντίστοιχο επίσημο έμπορο ο οποίος χρησιμοποιώντας όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες που θα έχει στη διάθεσή του (μοντέλο, χρηματοδοτικό, ανταλλαγή) και αξιοποιώντας τις σύγχρονες μεθόδους επικοινωνίας μέσω των εφαρμογών τεχνολογίας VoIP (Skype, WhatsApp, Messenger, Viber, Hangouts) θα επικοινωνεί με τον υποψήφιο αγοραστή. Έτσι θα υπάρχει μέχρι και η δυνατότητα πραγματοποίησης video-κλήσης για την παρουσίαση του μοντέλου παρέχοντας παράλληλα την απαραίτητη υποστήριξη στον πελάτη όπου χρειαστεί. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46 Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται;
Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10 Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52 Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46 Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας;
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07
Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου αλλάζει ριζικά εξαιτίας των νέων τεχνολογιών και της διαρκώς αυξανόμενης ανάγκης για πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το... Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά στη βελτιστοποίηση διαδικασιών αξιολόγησης αποζημιώσεων; Η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει επανάσταση στη διαχείριση αποζημιώσεων, προσφέροντας αυτοματοποιημένες λύσεις που μειώνουν τον χρόνο επεξεργασίας και εξασφαλίζουν ακριβέστερες αξιολογήσεις. Η... Γιώργος Μούζος, 06/12/2024 - 09:22