Γιώργος Μούζος, 9/6/2020 - 15:16 facebook twitter linkedin Ποιους ασφαλιστικούς μύθους για το αυτοκίνητο πρέπει να καταρρίψετε στους πελάτες σας; Γιώργος Μούζος, 9/6/2020 facebook twitter linkedin Όπως για τα περισσότερα πράγματα στη ζωή μας, έτσι και στις ασφαλιστικές καλύψεις υπάρχουν αρκετοί μύθοι που πρέπει να καταρριφθούν ώστε ο πελάτης να ξέρει ακριβώς για το τι καλύπτεται και για τι όχι κι έτσι εσείς ως επαγγελματίας να έχετε κάνει σωστά τη δουλειά σας! Οι περισσότεροι πελάτες ενός ασφαλιστικού προϊόντος, είτε μιλάμε για ασφάλεια υγείας, είτε αυτοκινήτου, είτε για οτιδήποτε άλλο, θέλουν να πάρουν το καλύτερο στην καλύτερη δυνατή τιμή και υπό αυτό το πρίσμα κάνουν μερικά σημαντικά λάθη. Για να δούμε μερικούς βασικούς... «ασφαλιστικούς μύθους» και να τους απομυθοποιήσουμε! Όποιος και να οδηγεί το όχημά, είναι ασφαλισμένος Το όχημα ασφαλίζεται με βάση τον οδηγό. Αν λοιπόν στα χέρια του πελάτης σας έχει φτάσει μια προσφορά για έναν οδηγό ηλικίας 50 ετών χωρίς να έχει προκαλέσει ποτέ ατύχημα, αλλά το όχημα το οδηγήσει τελικά ο 19 χρόνος γιός του, τότε σίγουρα θα υπάρχει πρόβλημα! Ειδικά για τους νέους οδηγούς (κάτω των 23 ή με δίπλωμα λιγότερο από 1 χρόνο) υπάρχει ειδικό επασφάλιστρο που αυξάνει την τιμή του συμβολαίου. Έτσι, αν και μερικές εταιρείες επιτρέπουν να οδηγείται το αυτοκίνητο από άλλα άτομα (αρκεί να πληρούνται οι προϋποθέσεις) σε άλλες δεν επιτρέπεται κι έτσι ο πελάτης πρέπει να πληρώσει εξτρά για δεύτερο οδηγό! Για αυτό δείτε το θέμα αναλυτικά με το πελάτη σας για να ξέρει επακριβώς τι πληρώνει και για τι καλύπτεται. Οι ασφαλισμένοι άνω των 23 ετών θα πληρώνουν λιγότερα ασφάλιστρα NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Εξηγείστε στους πελάτες σας, ότι ναι μεν θα απαλλαγούν από το επασφάλιστρο, όμως δεν θα φτάσουν στο χαμηλότερο δυνατό ασφάλιστρο. Αυτό θα συμβεί εκτός απροόπτου στην ηλικία των 40 ετών και με την βασική προϋπόθεση ότι δεν θα έχετε εμπλακεί σε ατύχημα. Αν το αυτοκίνητο είναι παλιό, δεν κινδυνεύει από κλοπή Μέγιστο λάθος και ο πελάτης σας θα πρέπει να το καταλάβει. Κι αυτό γιατί οι διαρρήκτες προτιμούν να βάλουν ως στόχο κάποιο παλαιότερο όχημα γιατί είναι πολύ πιο εύκολο να το κλέψουν και να πουλήσουν τα εξαρτήματά τους ως ανταλλακτικά. Άρα θα πρέπει να του προτείνετε την κάλυψη μερικής – ολικής κλοπής για να είναι ήσυχος. Η μικτή ασφάλεια είναι ακριβή! Αυτός ο μύθος ίσως είναι ο μεγαλύτερος που συναντάμε στην ασφαλιστική αγορά για το αυτοκίνητο. Κι αυτό γιατί οι περισσότεροι πελάτες βλέπουν το ετήσιο (ή 6μήνο) κόστος κι ασυνείδητα το αντιπαραβάλλουν με το κόστος της βασικής κάλυψης. Κάτι που είναι εντελώς λάθος, μιας και η μικτή κάλυψη σας καλύπτει πλήρως (ακόμα και από δικό σας λάθος πίσω από το τιμόνι) κι όχι απλά για ότι επιβάλλει ο νόμος. Αν αναλογιστείτε το πραγματικό όφελος και ειδικά στη περίπτωση που έχετε καινούργιο αυτοκίνητο, θα δείτε ότι η μικτή σας συμφέρει αρκετά από μια απλή βασική κάλυψη! Κι αφήσαμε για το τέλος έναν χιουμοριστικό μύθο: Τα κόκκινα αυτοκίνητα έχουν μεγαλύτερα ασφάλιστρα Συχνά ακούμε ότι το χρώμα του αυτοκινήτου αποκαλύπτει την οδηγική συμπεριφορά του οδηγού. Ιδιαίτερα τα κόκκινα αυτοκίνητα, σύμφωνα πάντα με το μύθο, έχουν μεγαλύτερα ασφάλιστρα επειδή οι οδηγοί τους έχουν πιο επιθετική συμπεριφορά. Στην πραγματικότητα, το χρώμα του αυτοκινήτου δεν καθορίζει το ύψος των ασφαλίστρων, οπότε οι πελάτες σας με τα κόκκινα μοντέλα μπορούν να είναι ήσυχοι! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 17/01/2025 - 08:50 Ανακλαστικά ρούχα και συστήματα αποφυγής σύγκρουσης: Προβληματισμός στις ασφαλιστικές!
Γιώργος Μούζος, 15/01/2025 - 09:01 Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για τις αντιολισθητικές αλυσίδες;
Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48 AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας!
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται; Η εκπαίδευση των πελατών σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις του οχήματός τους είναι σημαντική μιας και έτσι θα κερδίσετε την... Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46
Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς; Παρακάτω παραθέτουμε όλες τις πληροφορίες που πρέπει να δώσετε στους πελάτες σας, ειδικά για όσους κινούνται σε ορεινές περιοχές, ώστε... Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10
Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς; Η οδήγηση με κακοκαιρία μπορεί να γίνει απαιτητική και επικίνδυνη. Με σωστή προετοιμασία και προσεκτική οδήγηση, οι πελάτες σας μπορούν... Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48