Γιώργος Μούζος, 29/6/2020 - 15:11 facebook twitter linkedin Γιατί να ρισκάρεις κυκλοφορώντας ανασφάλιστος; Γιώργος Μούζος, 29/6/2020 facebook twitter linkedin Όπως μας ανέφερε και σε παλιότερο άρθρο μας ο πρόεδρος της Επιτροπής Αυτοκινήτων της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος κ. Δημήτρη Ζορμπάς, οι έλεγχοι για ανασφάλιστα οχήματα διπλασιάσθηκαν τα τελευταία χρόνια, τα ανασφάλιστα μειώθηκαν ως ποσοστό του στόλου, όμως εξακολουθούν να αποτελούν υπολογίσιμο μέγεθος και κινούμενη βόμβα κατά της κοινωνίας. Το ερώτημα λοιπόν που ταλανίζει το κεφάλι μας είναι γιατί οι ιδιοκτήτες των ανασφάλιστων οχημάτων ρισκάρουν, παρά τις αυστηρές κυρώσεις και τα υψηλά πρόστιμα, που είναι σαφώς υψηλότερα από το κόστος μιας ασφάλισης, αλλά και τις συνέπειες σε περίπτωση ατυχήματος; Δώστε στους πελάτες σας να καταλάβουν ότι η ασφάλιση του οχήματός τους, δεν πρέπει να την έχουν στο μυαλό τους σαν κάτι προαιρετικό, αλλά τουναντίον είναι κάτι που θα πρέπει να την υπολογίζουν στον ετήσιο προϋπολογισμό τους. Σαφώς και σύμφωνα με το Ν.4261/2014 η σύμβαση υποχρεωτικής ασφάλισης των οχημάτων καλύπτει την αστική ευθύνη που έχουμε ως οδηγοί ή ιδιοκτήτες των μέσων μας, σε περίπτωση που προκαλέσουμε τροχαίο ατύχημα με υλική ή σωματική βλάβη σε τρίτους, ακόμα και θάνατο. Με το να έχουμε όμως το όχημά μας ασφαλισμένο πέρα από την νομική μας υποχρέωση δείχνουμε σεβασμό στους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου, φροντίζοντας έτσι να είμαστε καλυμμένοι αν προκαλέσουμε άθελά μας κάποιο τροχαίο, προστατεύοντας παράλληλα και τους επιβάτες μας. Ασφαλίζοντας όμως κάποιος το όχημά του, αρχικά απαλλάσσεται απ' το άγχος των κυρώσεων και των προστίμων κι επιπρόσθετα ωφελείται από μια σειρά καλύψεων για κάθε μετακίνησή του. Αυτό που πρέπει να γίνει αντιληπτό από τους πελάτες των ασφαλιστικών εταιρειών, είναι ότι η κάλυψη ενός οχήματος μπορεί να ορίζεται από τον νόμο ως υποχρεωτική, αλλά πρωτίστως πρέπει να είναι εκ των ουκ άνευ στη δική μας συνείδηση. Και με τόσο ευέλικτα και προσιτά ασφαλιστικά κανείς δεν έχει δικαιολογία για να μένει ανασφάλιστος και να ρισκάρει. Τι πρόστιμα και κυρώσεις ορίζονται για τα ανασφάλιστα; Ο νόμος για τα ανασφάλιστα οχήματα προβλέπει υψηλά πρόστιμα, τα οποία έως τώρα επιβάλλονται σε περίπτωση ελέγχου από την Τροχαία. Από τα πρόστιμα δεν εξαιρούνται ούτε τα οχήματα που δεν κυκλοφορούν, καθώς εάν δεν έχουν κατατεθεί οι πινακίδες, υποχρεούνται να είναι ασφαλισμένα. Παράβολα-πρόστιμα για τα ανασφάλιστα οχήματα 1. 100 ευρώ για τα δίκυκλα οχήματα κάτω από 250 κ.εκ. 2. 150 ευρώ για τα δίκυκλα οχήματα από 251 κ.εκ και άνω NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. 3. 200 ευρώ για τα αυτοκίνητα έως 1.000 κ.εκ. και 4. 250 ευρώ για τα υπόλοιπα αυτοκίνητα από 1001 κ.εκ. και άνω Κυρώσεις για κυκλοφορία ανασφάλιστου οχήματος 1. αφαίρεση της άδειας ικανότητας οδηγού για 6 μήνες 2. αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας και των πινακίδων του οχήματος για 6 μήνες. Αν το όχημα εμπλακεί σε ατύχημα αφαιρούνται για 2 χρόνια 3. χρηματικό πρόστιμο στον ιδιοκτήτη και τον οδηγό, υπέρ του Επικουρικού Κεφαλαίου: I. ευρώ για τα λεωφορεία και τα φορτηγά Δ.Χ. II. 500 ευρώ για τα επιβατηγά III. 250 ευρώ για τα δίκυκλα 4. πρόστιμο έως 3.000 ευρώ στον ιδιοκτήτη και τον οδηγό για την κυκλοφορία του ανασφάλιστου Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 10/03/2025 - 09:01 Ηλεκτρικά οχήματα & ασφάλιση: Ο αφανής κίνδυνος της αθόρυβης κίνησης
Γιώργος Μούζος, 27/02/2025 - 09:00 Οδήγηση τη νύχτα: Τι να προσέχουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Hyundai INSTER: Ιδανικό για τα ραντεβού των ασφαλιστών! Ως ασφαλιστές πρέπει να κινείστε καθημερινά και να είστε δίπλα στους πελάτες σας. Το INSTER επαναπροσδιορίζει την καθημερινότητα σας, τόσο... Γιώργος Μούζος, 24/02/2025 - 09:00
Η νέα πραγματικότητα των αυτόνομων οχημάτων και η ασφαλιστική πρόκληση Η αυτόνομη οδήγηση αλλάζει τους κανόνες του «ασφαλιστικού παιχνιδιού»: Ποιος πληρώνει τον λογαριασμό σε περίπτωση ατυχήματος; Τα αυτόνομα οχήματα υπόσχονται επανάσταση... Γιώργος Μούζος, 19/02/2025 - 08:50
Το Adaptive Cruise Control και οι επιπτώσεις του στην οδική ασφάλεια Πώς η συγκεκριμένη τεχνολογία υποβοήθησης της οδήγησης μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο ατυχήματος; Πώς επηρεάζεται ο ασφαλιστικός κλάδος; Οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι... Γιώργος Μούζος, 17/02/2025 - 10:05
Ασφάλιση μεταχειρισμένων αυτοκινήτων: Οι νέες παράμετροι τιμολόγησης μετά την έκρηξη της αγοράς Πώς οι ασφαλιστές μπορούν να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες της αγοράς των μεταχειρισμένων και να βελτιστοποιήσουν τις προτάσεις ασφάλισης; Τα τελευταία... Γιώργος Μούζος, 12/02/2025 - 09:04
Τεχνολογία V2X (Vehicle-to-Everything): Πώς θα επηρεάσει τα ασφαλιστικά προγράμματα Η τεχνολογία που αναμένεται να μεταμορφώσει την ασφάλιση: Προκλήσεις, ευκαιρίες και το μέλλον των ασφαλιστικών προγραμμάτων στην εποχή της διασυνδεδεμένης... Γιώργος Μούζος, 10/02/2025 - 10:44
Deepfake Videos: Η νέα μορφή ασφαλιστικής απάτης Η τεχνολογία deepfake δημιουργεί μια νέα γενιά ασφαλιστικής απάτης, επιτρέποντας την παραποίηση βίντεο για ψευδείς απαιτήσεις αποζημίωσης. Οι ασφαλιστές καλούνται... Γιώργος Μούζος, 07/02/2025 - 09:31