Γιώργος Μούζος, 1/7/2020 - 15:31 facebook twitter linkedin Η ασφάλεια κι η άνεση είναι ύψιστες προτεραιότητες! Γιώργος Μούζος, 1/7/2020 facebook twitter linkedin Η Mopar, επίσημη μάρκα υπηρεσιών after sales των Fiat, Abarth, Alfa Romeo, Lancia, Jeep και Fiat Professional, προσφέρει ότι χρειάζεται ο οδηγός για να νιώθει ασφαλείς σε κάθε διαδρομή που καλύπτει. Έπειτα κι από τα νέα δεδομένα που έφερε ο κορονοϊός στη ζωή μας, η ασφάλεια κατά την μετακίνηση, αλλά και μεταξύ των επιβατών, είναι ύψιστης σημασίας. Πλέον οι οδηγοί αναζητούν ολοένα και περισσότερο υπηρεσίες και προϊόντα που σαν στόχο έχουν την πιο άνετη, ασφαλή και αποδοτική χρήση των αυτοκινήτων τους. Το πρόγραμμα “ Mopar® Restart” περιλαμβάνει μια σειρά ενεργειών που καλύπτουν με τον καλύτερο τρόπο τις ανάγκες των πελατών, λαμβάνοντας υπόψη και τις ιδιαίτερες συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί λόγω του COVID-19. Ύψιστης σημασίας ο αέρας που αναπνέουμε από το κλιματιστικό Το σύστημα κλιματισμού πρέπει κατά περιοδικά διαστήματα να απολυμαίνεται και για το λόγο αυτό η Mopar προσφέρει την ειδική υπηρεσία CLIMA CARE. Αυτή περιλαμβάνει την αντικατάσταση του φίλτρου καμπίνας και τον καθαρισμό του κουτιού του φίλτρου καθώς και των αεραγωγών του συστήματος θέρμανσης, εξαερισμού και κλιματισμού (HVAC) με τη χρήση ειδικών επιλεγμένων σπρέι καθαρισμού. Ειδικά για όσους έχουν παιδιά, ηλικιωμένους, πάσχοντες από αλλεργίες ή μεταφέρουν κατοικίδια, η αντικατάσταση του φίλτρου καμπίνας προτείνεται να γίνεται με τα ειδικά φίλτρα PRIME της εταιρείας. Μικρές αλλεργιογόνες ουσίες που μπορεί να διαφύγουν από τα παραδοσιακά φίλτρα καμπίνας, εισέρχονται στο αυτοκίνητο προκαλώντας αλλεργικές αντιδράσεις. Χάρη σε μία ειδική επεξεργασία πολυφαινόλης, η σειρά των φίλτρων καμπίνας Prime μπορεί να εξουδετερώσει έως και 96% των αλλεργιογόνων ουσιών, να απορροφήσει επιβλαβή αέρια και μικροσωματίδια (PM 2.5) καθώς και να μειώσει την ανάπτυξη μούχλας και βακτηρίων κατά 98%. Με αυτόν τον τρόπο, διασφαλίζεται μια πλήρης και αποτελεσματική προστασία για κάθε επιβάτη. Παράλληλα στο πλαίσιο του προγράμματος διαθέσιμο είναι και το νέο πακέτο D-FENCE, το οποίο επιπλέον του φίλτρου PRIME της Mopar®, περιλαμβάνει ακόμα δύο προϊόντα, τα οποία βοηθούν να διατηρούνται οι καλύτερες δυνατές συνθήκες υγιεινής στην καμπίνα του αυτοκινήτου. Το πρώτο προϊόν είναι ο καθαριστής αέρα (air purifier) που χάρη στα ειδικά φίλτρα HEPA που διαθέτει, ανανεώνει και καθαρίζει σε συνεχή βάση την ατμόσφαιρα της καμπίνας απομακρύνοντας ρύπους, οσμές και βακτηρίδια σε ποσοστό έως 98% και το δεύτερο η ειδική λάμπα UV-C η οποία απομακρύνει έως και το 99% των βακτηριδίων από τις εσωτερικές επιφάνειες του αυτοκινήτου. Προτεραιότητα η ασφάλεια Στο επίσημο δίκτυο συνεργείων της Fiat Chrysler Automobiles εφαρμόζονται όλες οι απαραίτητες προδιαγραφές ασφαλείας στην παραλαβή και παράδοση των αυτοκινήτων αλλά και στους χώρους αναμονής και εργασίας. Για να αποφευχθεί η εξάπλωση μικροβίων και βακτηρίων, η Mopar® προσφέρει συγκεκριμένα προϊόντα για την απολύμανση των επιφανειών που διατρέχουν συγκριτικά μεγαλύτερο κίνδυνο, όπως τα καθίσματα, το τιμόνι, τα ταπέτα και ο επιλογέας ταχυτήτων. Επίσης διαθέσιμος στα Επίσημα Συνεργεία είναι και ο ολοκληρωμένος καθαρισμός της καμπίνας με τη χρήση ασφαλών απολυμαντικών και υπο-αλλεργικών σπρέι. Μέσω αυτής της υπηρεσίας το αυτοκίνητό απολυμαίνεται και παράλληλα απομακρύνονται δυσάρεστες οσμές. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06 Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών
Γιώργος Μούζος, 06/12/2024 - 09:22 Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά στη βελτιστοποίηση διαδικασιών αξιολόγησης αποζημιώσεων;
Γιώργος Μούζος, 04/12/2024 - 09:21 Audi Q6 e-tron: Ασφάλεια & τεχνολογία που κερδίζουν τις ασφαλιστικές εταιρείες!
Αυτόνομα οχήματα και ασφάλιση! Πώς θα προσαρμοστούν οι ασφαλιστές στη νέα πραγματικότητα Η ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης φέρνει ανατροπές στην αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά και στον ασφαλιστικό... Γιώργος Μούζος, 02/12/2024 - 09:27
Η σημασία της σωστής εκτίμησης ρίσκου για την ασφάλιση εταιρικών στόλων Πώς μπορείτε ως ασφαλιστές να αξιολογήσετε σωστά τις ανάγκες και τα ρίσκα εταιρικών στόλων; Η εκτίμηση ρίσκου αποτελεί έναν από τους... Γιώργος Μούζος, 29/11/2024 - 08:59
Γιατί πρέπει να εκπαιδεύσετε τους πελάτες να φοράνε ζώνη και στο πίσω κάθισμα; Η ζώνη ασφαλείας είναι ένα από τα βασικά και αποτελεσματικά μέτρα προστασίας για τους επιβάτες ενός αυτοκινήτου. Παρόλα αυτά, πολλοί... Γιώργος Μούζος, 27/11/2024 - 09:04
Audi Q5: Με συστήματα ασφαλείας που βελτιώνουν την καθημερινότητα & την οδική ασφάλεια! Το νέο Audi Q5 προσφέρεται ακόμα πιο σύγχρονο και δυναμικό, βασίζεται πλέον στην πλατφόρμα PPC και τροφοδοτείται από αποδοτικούς κινητήρες... Γιώργος Μούζος, 25/11/2024 - 09:07
Τι πρέπει να προσέξουν οι πελάτες πριν πιάσει το τσουχτερό κρύο; Οι βασικοί έλεγχοι για ασφαλείς μετακινήσεις τον χειμώνα, χωρίς ατυχήματα! Καθώς το κρύο πλησιάζει, οι πελάτες σας πρέπει να προετοιμάσουν το αυτοκίνητό τους για την ασφάλεια και την ομαλή λειτουργία... Γιώργος Μούζος, 22/11/2024 - 09:26
Πώς η ανάλυση των Big Data μπορεί να προβλέψει την οδική συμπεριφορά των πελατών σας; Και το ασφάλιστρό τους κατ’ επέκταση; Η ανάλυση των Big Data αποτελεί ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία που έχουν στη διάθεσή τους οι ασφαλιστικές εταιρείες... Γιώργος Μούζος, 20/11/2024 - 09:58