Γιώργος Μούζος, 10/7/2020 - 15:57 facebook twitter linkedin Όταν οι πωλήσεις αυτοκινήτων γίνονται μέσω... κινητού! Γιώργος Μούζος, 10/7/2020 facebook twitter linkedin Για την ακρίβεια μέσω κινητού, αλλά και μιας εφαρμογής επικοινωνίας, όπως το γνωστό μας WhatsApp. Αυτό το εγχείρημα πραγματοποίησε η αντιπροσωπεία της Nissan στην Ισπανία, η οποία είναι η ίδια, η οποία πριν τέσσερα χρόνια είχε κάνει την πρώτη πώληση μέσω Twitter. Ειδικά την περίοδο της έξαρσης του Covid-19, οι εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης ενίσχυσαν ακόμα περισσότερο την δυναμική τους, δείχνοντας πως το αγοραστικό κοινό τις εμπιστεύεται ακόμα και για να αγοράσει μέσω αυτών το αγαπημένο του αυτοκίνητο. Αυτό έγινε στην Ισπανία, όπου η Antamotor, αντιπροσωπεία της Nissan στη Λα Κορούνια της Ισπανίας, υλοποίησε, κατά τη διάρκεια του lock-down, μια διαδικτυακή διαδικασία πώλησης, όπου με επτά κλικ και σε επτά ημέρες, ο ενδιαφερόμενος αγοραστής είχε το μοντέλο Nissan που επιθυμούσε να αποκτήσει, στο σπίτι του! Η όλη επικοινωνία μεταξύ της ισπανικής αντιπροσωπείας της Nissan και του πελάτη Manuel Nuez, πραγματοποιήθηκε ψηφιακά μέσω του WhatsApp, όπου ο τελευταίος αγόρασε ένα JUKE. Να θυμίσουμε ότι η ίδια αντιπροσωπεία, ήταν η πρώτη που πούλησε ένα X-TRAIL μέσω του Twitter, πριν από τέσσερα χρόνια! Σε δηλώσεις του ο Miguel Galván, διευθυντής της Antamotor είπε: «Οι νέες συνθήκες μας ωθούν στην υιοθέτηση νέων, σύγχρονων διαδικασιών, με γνώμονα την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών. Είμαστε πολύ περήφανοι που πρωτοπορούμε στις διαδικτυακές τεχνικές πωλήσεων και με αυτή την πρώτη πώληση αυτοκινήτου μέσω του WhatsApp». Ο αγοραστής του JUKE, Manuel Nuez, επεσήμανε ότι: «Είναι πολύ ευχάριστο να βλέπουμε ότι μάρκες όπως η Nissan είναι σε θέση να ανταποκριθούν στις ανάγκες που θέτουμε ως πελάτες. Η αλήθεια είναι ότι η όλη διαδικασία ήταν εύκολη και ευέλικτη και με εκπληκτική διαφάνεια». Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/02/2025 - 09:02 Προβλέποντας την οδική συμπεριφορά με Machine Learning: Πώς αλλάζουν τα ασφάλιστρα;
Γιώργος Μούζος, 03/02/2025 - 08:55 Ευρωπαϊκός Κανονισμός & συνδεδεμένα οχήματα: Οι επιπτώσεις του στις ασφαλιστικές εταιρείες!
Γιώργος Μούζος, 27/01/2025 - 09:51 Η σημασία της ασφάλισης για στόλους ηλεκτρικών οχημάτων: Προκλήσεις και λύσεις
Κλιματική αλλαγή και ασφάλιση οχημάτων: Αντιμετωπίζοντας τις νέες απειλές Πώς οι ακραίες καιρικές συνθήκες αλλάζουν τα δεδομένα για την ασφάλιση οχημάτων και ποια στρατηγική πρέπει να υιοθετήσουν οι ασφαλιστές. Η... Γιώργος Μούζος, 22/01/2025 - 09:00
Κυβερνοασφάλεια στα οχήματα: Η ανάγκη για εξειδικευμένες ασφαλιστικές λύσεις Η αυξανόμενη συνδεσιμότητα φέρνει νέες προκλήσεις στον ασφαλιστικό κλάδο για την προστασία των οδηγών. Η ενσωμάτωση της τεχνολογίας στα οχήματα αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 20/01/2025 - 09:00
Ανακλαστικά ρούχα και συστήματα αποφυγής σύγκρουσης: Προβληματισμός στις ασφαλιστικές! Στις δοκιμές που έγιναν τα συστήματα των αυτοκινήτων παρουσίασαν σημαντικές δυσκολίες στην ανίχνευση του ανδρείκελου όταν αυτό φορούσε ρούχα με... Γιώργος Μούζος, 17/01/2025 - 08:50
Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για τις αντιολισθητικές αλυσίδες; Ο χειμώνας έχει δείξει τα δόντια του για τα καλά, με τη θερμοκρασία να έχει πέσει σημαντικά και οι ορεινές... Γιώργος Μούζος, 15/01/2025 - 09:01
AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας! Χρησιμοποιήστε την Τεχνητή Νοημοσύνη για να βελτιώσετε τις καλύψεις και να αυξήσετε την αξία που προσφέρετε στους πελάτες σας. Οι ασφαλιστικοί... Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48
Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα Ο ρόλος των ευέλικτων ασφαλιστικών συμβολαίων και πώς να τα προωθήσετε Οι ασφαλιστικές ανάγκες αλλάζουν και οι σύμβουλοι πρέπει να... Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08