Γιώργος Μούζος, 10/7/2020 - 16:09 facebook twitter linkedin Νέες, πρωτοποριακές υπηρεσίες After Sales από τη Volkswagen Γιώργος Μούζος, 10/7/2020 facebook twitter linkedin Στη σημερινή εποχή, οι καταναλωτές αποζητούν ταχύτητα, ευκολία, άνεση & αξιοπιστία στις καθημερινές τους επαφές, με τις αγαπημένες τους μάρκες. Παράλληλα, το σκηνικό που έχει διαμορφωθεί με την επιστροφή της οικονομίας σε μία «νέα κανονικότητα», απαιτεί νέες, καινοτόμες υπηρεσίες και προγράμματα που θα ικανοποιούν πλήρως τις μεταβαλλόμενες ανάγκες και επιθυμίες των πελατών μιας μάρκας. Λαμβάνοντας όλα αυτά υπ’ όψιν, η Kosmocar-Volkswagen παρουσιάζει ένα νέο σύνολο υπηρεσιών που εντάσσονται στο πρόγραμμα Volkswagen MORE for you, σε επίπεδο After Sales αυτή τη φορά, που στόχο έχει να προσφέρει ευκολία κι ασφάλεια στους πελάτες της μάρκας. Συγκεκριμένα, στη διάθεση των κατόχων μοντέλων της Volkswagen είναι άμεσα οι εξής υπηρεσίες, στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών Service της Kosmocar: Pick-up & Delivery: Η παραλαβή για το service και επιστροφή-παράδοση του οχήματος, γίνεται στο χώρο που θα υποδείξει ο πελάτης. MyServiceNow: Ο πελάτης μπορεί να προγραμματίσει το ραντεβού για service σε πραγματικό χρόνο και να ενημερωθεί για την αξία του online, από την ευκολία του υπολογιστή ή του κινητού του τηλεφώνου, με λίγα μόλις clicks. Online Service: Ο πελάτης ενημερώνεται online για τις επιπλέον εργασίες που ενδεχομένως να προκύψουν κατά τον έλεγχο στο συνεργείο και δίνει τη σχετική έγκριση. Φροντίδα Clean Plus: Απολύμανση του συστήματος κλιματισμού, τοποθέτηση φίλτρου ενεργού άνθρακα και δωρεάν έλεγχος βασικών σημείων. Κοινός παρονομαστής και των τεσσάρων υπηρεσιών είναι η ασφάλεια, η κορυφαία εξυπηρέτηση, η άνεση και η ευκολία την οποία η Kosmocar-Volkswagen θέλει να προσφέρει σε όλους τους πελάτες της. Οι υπηρεσίες αυτές είναι ήδη διαθέσιμες, σε όλο το δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών Service Volkswagen της Kosmocar σε όλη την Ελλάδα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 15/01/2025 - 09:01 Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για τις αντιολισθητικές αλυσίδες;
Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48 AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας!
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46 Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται;
Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς; Παρακάτω παραθέτουμε όλες τις πληροφορίες που πρέπει να δώσετε στους πελάτες σας, ειδικά για όσους κινούνται σε ορεινές περιοχές, ώστε... Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10
Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς; Η οδήγηση με κακοκαιρία μπορεί να γίνει απαιτητική και επικίνδυνη. Με σωστή προετοιμασία και προσεκτική οδήγηση, οι πελάτες σας μπορούν... Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02