Γιώργος Μούζος, 28/8/2020 - 15:23 facebook twitter linkedin Τι να συμβουλεύσετε τους νέους οδηγούς - πελάτες σας για να κινούνται με ασφάλεια και να μην τρέχετε για αποζημιώσεις; Γιώργος Μούζος, 28/8/2020 facebook twitter linkedin Οι νέοι οδηγοί είναι φυσιολογικό κι επόμενο όταν βρίσκονται πίσω από το τιμόνι να καταβάλλονται από άγχος που μπορεί να τους οδηγήσει σε ατύχημα κι εσάς ως ασφαλιστές τους να τρέχετε για την απαραίτητη... χαρτούρα! Όμως ως σωστοί επαγγελματίες οφείλετε να συμβουλεύσετε τους νέους πελάτες σας τι να προσέχουν πίσω από το τιμόνι. Οι νέοι οδηγοί είναι λογικό να διακατέχονται από έναν υπέρμετρο ενθουσιασμό, μιας και κατάφεραν να κάνουν πράξη ένα όνειρο ετών: Να οδηγήσουν το αυτοκίνητό τους στις δικές τους ονειρεμένες διακοπές. Όμως καλό θα ήταν να ακολουθήσουν τις παρακάτω συμβουλές. Το νου σας στη «νεκρή» γωνία Η «νεκρή» γωνία του αυτοκινήτου σας είναι η περιοχή εκεί που δεν σας προσφέρει ορατότητα μεταξύ του κεντρικού και των πλαϊνών καθρεπτών. Για αυτό θα πρέπει οι νέοι οδηγοί να ρυθμίζουν σωστά τους καθρέπτες τους, ώστε να μειώνουν στο ελάχιστο αυτό το σημείο. Για αυτό πριν αλλάξετε γωνία, ρίχτε και μια ματιά πάνω από τον ώμο προς την μεριά που θέλετε να κινηθείτε. Συνετή οδήγηση και αποστάσεις ασφαλείας Το τιμόνι πάντοτε χρειάζεται ψυχραιμία και όχι σπασμωδικές κινήσεις. Νευρικές κινήσεις απαγορεύονται δια ροπάλου, ώστε να αποφευχθεί τυχόν αποσταθεροποίηση του αυτοκινήτου. Όταν μπαίνετε σε μία νέα λωρίδα πρέπει να προσέχετε να μειώνετε ή να αυξάνετε την ταχύτητά σας ανάλογα με τα άλλα οχήματα που κινούνται σε αυτή. Χρησιμοποιούμε πάντοτε το φλας και επιπλέον φροντίστε να κρατάτε αποστάσεις ασφαλείας από τους μπροστινούς οδηγούς ώστε να προλάβετε να ακινητοποιήσετε το όχημά σας αν χρειαστεί να φρενάρετε. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Άρτια συντηρημένο αυτοκίνητο! Μπορεί το ασφαλιστήριο συμβόλαιο να έχει την κάλυψη της οδικής βοήθειας, όμως καλό θα είναι το όχημα σας να είναι σωστά συντηρημένο. Φροντίστε να κάνετε πάντοτε έναν γρήγορο έλεγχο της κατάστασης του αυτοκινήτου πριν κάθε νέα διαδρομή (για ένα σκασμένο λάστιχο για παράδειγμα). Την καλή συντήρηση του αυτοκινήτου ενισχύει και ο έλεγχος ΚΤΕΟ, στον οποίο αξιολογείται η κατάσταση του αυτοκινήτου. Μην οδηγείτε νύχτα και υπό ακραίες καιρικές συνθήκες Η μειωμένη ορατότητα και η ένταση όταν κάποιος οδηγεί σε δύσκολες συνθήκες, όπως η νύχτα για παράδειγμα, ελλοχεύουν κινδύνους. Ως νέοι οδηγοί καλό θα είναι να μην οδηγείτε υπάρχουν ακραίες καιρικές συνθήκες. Εάν τα καιρικά φαινόμενα χειροτερεύσουν απότομα χωρίς να το περιμένετε, εξετάστε το ενδεχόμενο να κάνετε μία στάση ή οδηγείστε με πολύ χαμηλή ταχύτητα με αναμμένα τα φώτα ομίχλης ή αν χρειαστεί και δεν υπάρχει καθόλου ορατότητα και τα αλάρμ. Λέμε όχι στο κινητό Ακόμα και συνομιλίες σε ανοιχτή ακρόαση μπορούν να αποσπάσουν την προσοχή σας. Θυμηθείτε λοιπόν, πριν ξεκινήσετε να βάλετε το κινητό σας στο αθόρυβο για να μην μπείτε στον πειρασμό να απαντήσετε σε τυχόν κλήσεις ή μηνύματα όσο οδηγείτε. Λέμε ΝΑΙ σε ένα καλό ασφαλιστικό πρόγραμμα! Για να είναι ο πελάτης σας ήρεμος και να οδηγεί χωρίς άγχος και να απολαμβάνει κάθε είδους διαδρομή, εσείς ως ασφαλιστές πρέπει να του προτείνετε ασφαλιστικά προγράμματα που θα ταιριάζουν στις ανάγκες του και θα είναι πλήρως καλυμμένος. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 15/01/2025 - 09:01 Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για τις αντιολισθητικές αλυσίδες;
Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48 AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας!
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46 Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται;
Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς; Παρακάτω παραθέτουμε όλες τις πληροφορίες που πρέπει να δώσετε στους πελάτες σας, ειδικά για όσους κινούνται σε ορεινές περιοχές, ώστε... Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10
Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς; Η οδήγηση με κακοκαιρία μπορεί να γίνει απαιτητική και επικίνδυνη. Με σωστή προετοιμασία και προσεκτική οδήγηση, οι πελάτες σας μπορούν... Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02