Γιώργος Μούζος, 7/10/2020 - 14:36 facebook twitter linkedin Πώς η ψηφιακή τεχνολογία των αυτοκινήτων υπηρετεί τον ασφαλιστή; Και σώζει ζωές παράλληλα! Γιώργος Μούζος, 7/10/2020 facebook twitter linkedin Δυστυχώς οι οδηγοί των αυτοκινήτων έχουν πολλά ερεθίσματα, τα οποία τους αποσπούν την προσοχή κατά την οδήγηση με αποτέλεσμα να προκαλούνται πολλά ατυχήματα. Πολλά ατυχήματα σημαίνει πλήθος αποζημιώσεων από τις ασφαλιστικές εταιρείες, με την εκροή χρήματος ολοένα και να αυξάνεται. Όμως η ψηφιακή τεχνολογία είναι σύμμαχος των οδηγών και κατ΄επέκταση όλων των ασφαλιστικών εταιρειών. Κι αυτό γιατί οι τεχνολογίες που ενσωματώνονται στα νέα αυτοκίνητα αυξάνουν την ενεργητική ασφάλεια με απώτερο σκοπό τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων. Αυτό μάλιστα αποκαλύπτει η έκθεση της LexisNexis Risk Solutions, ενός παρόχου προηγμένων υπηρεσιών δεδομένων για επιχειρήσεις και κυβερνητικές υπηρεσίες. Η έκθεση αυτή συγκεντρώνει όλα τα ετήσια δεδομένα σχετικά με την ασφάλιση αυτοκινήτων και τις αποζημιώσεις, διευρύνοντας παράλληλα τους τρόπους με τους οποίους η τεχνολογία που ενσωματώνεται διαμορφώνει όλο και περισσότερο τον κύκλο ζωής της ασφάλισης αυτοκινήτων. Επιπλέον, η έκθεση αναδεικνύει την ανάγκη ύπαρξης ολοκληρωμένων δεδομένων για τις ασφαλιστικές εταιρείες, μέσω των οποίων θα προκύπτουν κι οι σωστές τιμές ασφάλισης. «Στην πραγματικότητα, η συγκεκριμένη πρόσβαση στους ασφαλιστές είναι πιο σημαντική από ποτέ», αναφέρει ο Adam Pichon, αντιπρόεδρος και γενικός διευθυντής, του κλάδου ασφάλισης αυτοκινήτων, στη LexisNexis Risk Solutions. Τα συστήματα ADAS επηρεάζουν τη συμπεριφορά του οδηγού! Μια άλλη εσωτερική ανάλυση της LexisNexis δείχνει ότι περίπου το 75% όλων των οχημάτων που κατασκευάστηκαν εντός του 2019 είναι εξοπλισμένα με τουλάχιστον ένα προηγμένο σύστημα υποστήριξης οδηγού (ADAS). Οι ασφαλιστές πρέπει να δώσουν μεγαλύτερη προσοχή στο όχημα και την πληθώρα πληροφοριών, επειδή τα συστήματα ADAS μπορούν (κι έχουν θα προσθέσουμε εμείς) σημαντική επιρροή τόσο στη συμπεριφορά του οδηγού, όσο και στην οδηγική συμπεριφορά του οχήματος. Μπορεί η τεχνολογία σε μερικά επιμέρους σημεία να μας βάζει τρικλοποδιές, (βλέπε χρήση των smartphones κατά την οδήγηση), παράλληλα όμως επιτρέπει σε προηγμένα εργαλεία να χρησιμοποιούνται για να βοηθήσουν στη μείωση της απόσπασης του οδηγού, αλλά και για να καταγράφουν την καλή οδική συμπεριφορά του στο δρόμο μέσω των προγραμμάτων τηλεματικής. Κι αυτή με τη σειρά της να ανταμείβεται με μειωμένες τιμές ασφάλισης. Ο αριθμός των συνδεδεμένων οχημάτων ολοένα κι αυξάνεται, με τις μέχρι τώρα μελέτες να αναφέρουν ότι μέχρι το 2023, ένα στα τρία οχήματα που θα κυκλοφορούν στο δρόμο θα ενσωματώνουν τηλεματική τεχνολογία, κάτι που θα επιτρέπει την ασφάλιση βάσει χρήσης και χιλιομέτρων. Βάσει όλων των παραπάνω, αλλά και σύμφωνα με όσα αναφέρουν οι αναλυτές, η τηλεματική τεχνολογία θα επιτρέψει έως και 7 φόρες περισσότερη ακρίβεια κατά την ανάλυση κινδύνων. Το ασταθές οικονομικό περιβάλλον που έχει δημιουργηθεί και λόγω της πανδημίας του Covid-19, υπογραμμίζει τη σημασία που έχουν οι ασφαλιστικές εταιρείες να αγκαλιάσουν την νέα τεχνολογία και να κατανοήσουν το ρόλο και τις νέες ευκαιρίες που προσφέρει. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 15/01/2025 - 09:01 Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για τις αντιολισθητικές αλυσίδες;
Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48 AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας!
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46 Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται;
Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς; Παρακάτω παραθέτουμε όλες τις πληροφορίες που πρέπει να δώσετε στους πελάτες σας, ειδικά για όσους κινούνται σε ορεινές περιοχές, ώστε... Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10
Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς; Η οδήγηση με κακοκαιρία μπορεί να γίνει απαιτητική και επικίνδυνη. Με σωστή προετοιμασία και προσεκτική οδήγηση, οι πελάτες σας μπορούν... Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02