Γιώργος Μούζος, 29/10/2020 - 15:10 facebook twitter linkedin Οι ασφαλιστές έπειτα από τον Covid γίνονται φίλοι με την τηλεματική! Γιώργος Μούζος, 29/10/2020 facebook twitter linkedin Μπορεί προς το παρόν τα συμβόλαια τηλεματικής να εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν μονοψήφια ποσοστά των συνολικών ασφαλιστικών συμβολαίων αυτοκινήτων, όμως οι ασφαλιστές ολοένα κι «αγκαλιάζουν» την τηλεματική προς όφελος των πελατών τους. Αυτό αποτυπώθηκε έπειτα από την έρευνα της Novarica, μιας εταιρείας συμβούλων ασφαλιστικών τεχνολογιών. Ήδη οι κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρείες προσφέρουν ασφαλιστικά συμβόλαια με χρήση της τηλεματικής. Και ειδικά σε μια εποχή που αρκετός κόσμος που εργάζεται από το σπίτι κι ενδιαφέρεται για ασφαλιστικά προγράμματα πληρωμής με το χιλιόμετρο. Σύμφωνα με τους ερευνητές, εξίσου δημοφιλές είναι και το «pay-how-you-drive», που και με αυτό το τρόπο οι εκπτώσεις για τον καταναλωτή είναι σημαντικές, καθώς οι ασφαλιστές επικεντρώνονται στην οδική ασφάλεια. Όπως δήλωσε κι ο Harry Huberty Chief of Staff της Novarica, «Σε υψηλά ποσοστά βρίσκεται η ζήτηση συμβολαίων τηλεματικής. Εικάζουμε πως ο τζίρος έως και το 2025 θα κυμαίνεται μεταξύ 22 και 32 δις. Δολαρίων». Ποιοι είναι οι παράγοντες που ενισχύουν το προφίλ της τηλεματικής ασφάλισης; Συνεργασίες μεταξύ κατασκευαστών αυτοκινήτων και ασφαλιστικών εταιρειών, τόσο σε επίπεδο marketing, όσο και συλλογής δεδομένων Αύξηση εφαρμογών και τεχνολογίας που αφορά τις αξιώσεις, αλλά και την γενικότερη ψηφιακή εμπειρία των πελατών Εκπτώσεις στα συμβόλαια τηλεματικής «Η τηλεματική δεν χρειάζεται να γιγαντωθεί περαιτέρω για να επηρεάσει τις προσδοκίες των καταναλωτών σχετικά με την τιμή, την ευκολία και την εξυπηρέτηση», ανέφερε ο Huberty. «Οι ασφαλιστές που υιοθετούν μια στάση αναμονής και παρακολούθησης της νέας τεχνολογίας που έρχεται με γρήγορο ρυθμό, θα πρέπει να έχουν επίγνωση της επίδρασης που μπορεί να έχει η επέκταση της τηλεματικής στη βιωσιμότητα της επιχείρησής τους, αλλά και να παρακολουθούν ενδελεχώς τον ανταγωνισμό. Πηγή διαγράμματος: Novarica Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48 AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας!
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46 Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται;
Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10 Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς; Η οδήγηση με κακοκαιρία μπορεί να γίνει απαιτητική και επικίνδυνη. Με σωστή προετοιμασία και προσεκτική οδήγηση, οι πελάτες σας μπορούν... Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07