Γιώργος Μούζος, 30/11/2020 - 14:52 facebook twitter linkedin Ποια η ευκαιρία που δίνει ο κορονοϊός στον ασφαλιστικό κλάδο αυτοκινήτου; Γιώργος Μούζος, 30/11/2020 facebook twitter linkedin Μέσα από κάθε κρίση δημιουργούνται ευκαιρίες! Μια ατάκα που στο πέρασμα των χρόνων έχει επιβεβαιωθεί ουκ ολίγες φορές. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει τώρα και με τον κλάδο ασφάλισης οχημάτων. Η έλευση του Covid – 19 το τελευταίο χρονικό διάστημα έχει προκαλέσει μια γενικότερη αναταραχή σε όλους τους επιχειρηματικούς κλάδους, θολώνοντας αισθητά το οικονομικό τοπίο. Όμως φαίνεται πως ο Covid - 19 μπορεί να δώσει ώθηση στον κλάδο αυτοκινήτου! Γιατί άραγε; Τα Ι.Χ. οχήματα τα πλέον ασφαλή μέσα μεταφοράς! Αυτό αναδεικνύει μια πρόσφατη έρευνα στη Γερμανία, η οποία δημοσιεύτηκε στο περιοδικό «Der Spiegel», η οποία αναφέρει πως η πανδημία του κορωνοϊού έχει αναγάγει το αυτοκίνητο ως το δημοφιλέστερο μέσο μεταφοράς. Αυτό που αναφέρουν τα νούμερα της έρευνας είναι πως το ποσοστό των πολιτών που χρησιμοποίησαν το δικό τους όχημα τον περασμένο Οκτώβριο αποτελούσε το 58% όλων των μετακινήσεων που πραγματοποιήθηκαν. Την περίοδο του περασμένου Μαΐου-Ιουνίου το ποσοστό ήταν 52%, ενώ τον Οκτώβριο του 2017 μόνο 50%. Τα λεωφορεία και τα τρένα επιλέγονται λιγότερο συχνά από ό,τι πριν από τρία χρόνια, όπως και οι συνεπιβιβάσεις, δηλαδή οι μετακινήσεις μέσα στο όχημα άλλου. Κάτι απόλυτα λογικό, μιας και το προσωπικό αυτοκίνητο του καθένα δεν είναι εκτεθειμένο σε μικρόβια από τρίτους. Ως εκ τούτου λοιπόν αναμένεται να υπάρξει μια αύξηση στον κλάδο του αυτοκινήτου, μιας και πλέον οι περισσότεροι θα στραφούν (κι έχουν στραφεί) ήδη στα προσωπικά τους αυτοκίνητα και σίγουρα θα υπάρξει κι ανοδική τάση στην αγορά για νέο αυτοκίνητο. Κι όλα τα παραπάνω παρά την αύξηση της τηλεργασίας, μιας και το αυτοκίνητο θα είναι αυτό που θα μας συντροφεύσει είτε για τα ψώνια μας, είτε για την αναψυχή μας. Η τάση αυτή για ατομική μετακίνηση με το ιδιωτικής χρήσεως αυτοκίνητο το φετινό φθινόπωρο εκτοξεύτηκε ειδικά όταν το 2ο κύμα της πανδημίας άρχισε να εμφανίζεται! Πεδίο δόξης λαμπρό για τους ασφαλιστές λοιπόν! Όσο ο κορονοϊός θα μας ταλαιπωρεί, οι πολίτες θα θέλουν την ιδιωτικότητα και την ασφάλεια που τους παρέχει το Ι.Χ. όχημά τους. Έτσι ο ασφαλιστικός κλάδος θα έχει την ευκαιρία να αναπτυχθεί ακόμα περισσότερο, βάζοντας νέους πελάτες στη λίστα του, είτε με νέα ασφαλιστικά προγράμματα, είτε τροποποιώντας ήδη υπάρχοντα, για να έρθουν πιο κοντά στις ανάγκες του πελάτη. Η ασφάλιση με το χιλιόμετρο είναι σίγουρα κάτι που θα αναπτυχθεί ακόμα περισσότερο, μιας και θα καλύψει όλους τους τηλε-εργαζόμενους και όσους χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο για τις άκρως απαραίτητες μετακινήσεις. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 15/01/2025 - 09:01 Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για τις αντιολισθητικές αλυσίδες;
Γιώργος Μούζος, 13/01/2025 - 08:48 AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας!
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46 Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται;
Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς; Παρακάτω παραθέτουμε όλες τις πληροφορίες που πρέπει να δώσετε στους πελάτες σας, ειδικά για όσους κινούνται σε ορεινές περιοχές, ώστε... Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10
Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς; Η οδήγηση με κακοκαιρία μπορεί να γίνει απαιτητική και επικίνδυνη. Με σωστή προετοιμασία και προσεκτική οδήγηση, οι πελάτες σας μπορούν... Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02