Γιώργος Μούζος, 24/9/2021 - 13:05 facebook twitter linkedin Τεχνητή νοημοσύνη & μηχανική εκμάθηση το κλειδί για τον ψηφιακό ασφαλιστικό μετασχηματισμό! Γιώργος Μούζος, 24/9/2021 facebook twitter linkedin Για μια μεγάλη αλλαγή χρειάζεται ένα έντονο ταρακούνημα! Για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ασφαλιστικού κλάδου, το ταρακούνημα αυτό ήταν η πανδημία του κορονοϊού που έθεσε σε ψηφιακή τροχιά σχεδόν όλη την υφήλιο! Επομένως οι ασφαλιστικές εταιρείες δεν θα μπορούσαν να μην ακολουθήσουν τη νέα αυτή τάση! Η πανδημία ώθησε τα τμήματα πληροφορικής των ασφαλιστικών (κι όχι μόνο) εταιρειών να προσαρμοστούν γρήγορα σε διάφορες προκλήσεις. Όμως όπως αποκαλύπτει μια νέα έκθεση, για να συνεχίσουν να υλοποιούνται οι ψηφιακοί μετασχηματισμοί πρέπει οι εταιρείες να είναι έτοιμες να προσαρμοστούν γρήγορα σε κάθε αλλαγή που έρχεται στο άμεσο μέλλον. Για την ασφαλιστική βιομηχανία, η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική μάθηση θα αποτελέσουν θεμέλιο λίθο για το μέλλον τους, σύμφωνα με την έκθεση, η οποία πραγματοποιήθηκε από το Economist Intelligence Unit, με την υποστήριξη της Appian, μιας εταιρείας λογισμικού. Η έκθεση περιλαμβάνει πρόσθετες πληροφορίες από δύο έρευνες, που πραγματοποιήθηκαν τον Μάιο και τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους και στις οποίες συμμετείχαν περισσότερα από 1.000 στελέχη εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της πληροφορικής, αλλά και υψηλόβαθμα στελέχη επιχειρήσεων, που έχουν εργαστεί σε έξι διαφορετικούς τομείς, συμπεριλαμβανομένων χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών και ασφαλίσεων από εννέα χώρες. Το 41 % των ερωτηθέντων από τον ασφαλιστικό κλάδο δήλωσαν ότι η επέκταση της χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης και της μηχανικής εκμάθησης είναι ο πλέον σημαντικός τρόπος με τον οποίο η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει τις ασφαλιστικές να ανταποκριθούν σε πιθανές αλλαγές. Επιπλέον, το 34% είπε ότι η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική εκμάθηση μπορούν να βελτιώσουν την πρόσβαση στα δεδομένα και να διατηρήσουν την ασφάλεια αυτών, ενώ το 33% ανέφερε πως οι συγκεκριμένες τεχνολογίες μπορούν να αυξήσουν την παράδοση ψηφιακών υπηρεσιών για τους πελάτες. Όπως ανέφερε κι ο Matt Calkins, διευθύνων σύμβουλος της Appian, «Η έκθεση αποδεικνύει πως οι ασφαλιστικές εταιρείες αναμένουν περισσότερα από την ψηφιακή τεχνολογία, σε μια εποχή που τα δεδομένα των εργαζομένων και των επιχειρήσεων είναι περισσότερα από ποτέ! Για την ακρίβεια βρίσκονται παντού!» Πάνω από το 80% όλων των ερωτηθέντων προτείνουν την αναβάθμιση της υποδομής των πληροφοριακών συστημάτων και τη χρήση καλύτερων εφαρμογών για την προσαρμογή στις μελλοντικές αλλαγές. Η έκθεση αναδεικνύει τις απαραίτητες τεχνολογίες για αλλαγή και πιθανή επιτυχία, συμπεριλαμβανομένων του cloud, της τεχνητής νοημοσύνης, της μηχανικής εκμάθησης, της επιστήμης των δεδομένων και της ανάλυσης τους. Οι ερωτηθέντες επεσήμαναν επίσης πολλούς τομείς στους οποίους είναι αναγκαίες οι βελτιώσεις, συμπεριλαμβανομένης της υποστήριξης της απομακρυσμένης εργασίας και της ενσωμάτωσης των πληροφοριών, αλλά κι η χρήση της τεχνολογίας για την προσαρμογή στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών. Το τελικό συμπέρασμα που προκύπτει από αυτή την έρευνα είναι πως οι μεγαλύτερες προκλήσεις είναι μπροστά μας. ‘Οπως ανέφεραν τα υψηλόβαθμα στελέχη η μέση καθυστέρηση έργων ψηφιακού μετασχηματισμού αγγίζει τους τρεις έως και τους 12 μήνες και επιδεινώνεται καθώς αυξάνεται η ζήτηση. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 27/11/2024 - 09:04 Γιατί πρέπει να εκπαιδεύσετε τους πελάτες να φοράνε ζώνη και στο πίσω κάθισμα;
Γιώργος Μούζος, 25/11/2024 - 09:07 Audi Q5: Με συστήματα ασφαλείας που βελτιώνουν την καθημερινότητα & την οδική ασφάλεια!
Γιώργος Μούζος, 22/11/2024 - 09:26 Τι πρέπει να προσέξουν οι πελάτες πριν πιάσει το τσουχτερό κρύο; Οι βασικοί έλεγχοι για ασφαλείς μετακινήσεις τον χειμώνα, χωρίς ατυχήματα!
Γιώργος Μούζος, 20/11/2024 - 09:58 Πώς η ανάλυση των Big Data μπορεί να προβλέψει την οδική συμπεριφορά των πελατών σας; Και το ασφάλιστρό τους κατ’ επέκταση;
Blockchain & Τεχνητή Νοημοσύνη για διαφάνεια στις ασφαλίσεις οχημάτων Οι τεχνολογίες Blockchain και Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) μετασχηματίζουν τον τομέα των ασφαλίσεων οχημάτων, προσφέροντας λύσεις που ενισχύουν τη διαφάνεια, μειώνουν... Γιώργος Μούζος, 18/11/2024 - 08:49
Η τεχνητή νοημοσύνη ως μέσο βελτίωσης του customer experience στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τις πρακτικές εξυπηρέτησης πελατών και ενισχύει την εμπειρία τους στον τομέα της ασφάλισης οχημάτων. Η τεχνητή... Γιώργος Μούζος, 15/11/2024 - 08:55
Προληπτική συντήρηση οχημάτων με τεχνητή Νοημοσύνη: Το μεγάλο όφελος για τις ασφαλιστικές! Η προληπτική συντήρηση οχημάτων με την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης, αναδεικνύεται ως μια καινοτόμος μέθοδος που προσφέρει στους ασφαλιστικούς συμβούλους... Γιώργος Μούζος, 13/11/2024 - 09:03
Πώς οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης βοηθούν στην ανίχνευση της απάτης στην ασφάλιση οχημάτων Ανιχνεύοντας την απάτη πριν ακόμα συμβεί: Πώς οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης εξασφαλίζουν διαφάνεια και προστασία στις ασφαλιστικές εταιρείες στον κλάδο... Γιώργος Μούζος, 11/11/2024 - 09:04
Πώς η τεχνολογία Machine Learning προβλέπει τα ατυχήματα και προσδιορίζει το κόστος ασφάλισης; Η δύναμη της Τεχνητής Νοημοσύνης βοηθάει στην πρόβλεψη ατυχημάτων και παράλληλα στην προσαρμογή των ασφαλιστρών. Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και... Γιώργος Μούζος, 06/11/2024 - 09:00
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βελτιώνει την αξιολόγηση κινδύνου στην ασφάλιση οχημάτων; Η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει την αξιολόγηση κινδύνου στην ασφάλιση οχημάτων, ενισχύοντας την ακρίβεια, τη διαφάνεια και την εξατομίκευση των ασφαλιστικών... Γιώργος Μούζος, 04/11/2024 - 08:46