Γιώργος Μούζος, 30/5/2022 - 10:41 facebook twitter linkedin Πώς τα δεδομένα κι η τεχνητή νοημοσύνη επιταχύνουν το ασφαλιστικό ταξίδι; Γιώργος Μούζος, 30/5/2022 facebook twitter linkedin Είναι γεγονός πως πλέον οι ασφαλιστικές εταιρείες υιοθετούν έντονα ψηφιακές λύσεις για να ξεπεράσουν την αδράνεια δεκαετιών στον εκσυγχρονισμό των επιχειρήσεών τους. Ο κλάδος έχει αξιοποιήσει την πανδημία ως καταλύτη για να επιταχύνει μια ευρεία ψηφιακή ατζέντα. Αυτή η αλλαγή συμβαίνει τόσο γρήγορα που ο ασφαλιστικός κλάδος σήμερα παρουσιάζει υψηλότερη ωριμότητα στην ανάλυση δεδομένων συγκριτικά με άλλους κλάδους. Αυτά τα δεδομένα έχουν προκύψει από μελέτη που διεξήγαγε η Forrester Consulting για λογαριασμό της WNS. Η πρόοδος του κλάδου στην ανάλυση δεδομένων δεν αποτελεί έκπληξη, αφού οι ασφαλιστικές εταιρείες επεξεργάζονται άφθονο όγκο δεδομένων σε κάθε στάδιο του κύκλου ζωής ενός ασφαλιζόμενου, από την αρχική αναδοχή της αίτησης έως τον διακανονισμό τυχόν αποζημιώσεών του. Με τα δεδομένα να λαμβάνονται σε δομημένες, ημιδομημένες και μη δομημένες μορφές, είναι σημαντικό για τις ασφαλιστικές εταιρείες να επενδύσουν σε ολοκληρωμένες λύσεις διαχείρισης τους που περιλαμβάνουν δυνατότητες ενοποίησης, αποθήκευσης και ανάλυσης των δεδομένων. Η ετήσια αξία της τεχνητής νοημοσύνης για την ασφάλιση αγγίζει τα 1,1 τρις. δολάρια! Οι ασφαλιστές εντείνουν τώρα τις προσπάθειές τους να εξάγουν ουσιαστικές και εφαρμόσιμες γνώσεις από τα δεδομένα και αποτέλεσμα αυτής της προσπάθειας είναι η δημιουργία μιας ενιαίας κι επικαιροποιημένης βάσης δεδομένων για συστήματα και διαδικασίες που έχουν τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν την Τεχνητή Νοημοσύνη. Άλλωστε όπως αποδεικνύει και πρόσφατη ανάλυση της McKinsey, η δυνητική ετήσια αξία της τεχνητής νοημοσύνης για την ασφάλιση ανέρχεται στα 1,1 τρισεκατομμύρια δολάρια. Η μελέτη αναδεικνύει επίσης το γεγονός πως οι ασφαλιστικές εταιρείες δίνουν προτεραιότητα στην ανάπτυξη τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης που εφαρμόζονται στην ανάλυση κειμένου, στις πλατφόρμες επιχειρηματικής ευφυΐας με βελτιωμένη τεχνητή νοημοσύνη και στην ανάλυση ομιλίας. Ένας από τους βασικούς τομείς που μπορεί να επωφεληθεί τρομερά ο ασφαλιστικός κλάδος από την ανάλυση δεδομένων και την εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης είναι η εμπειρία του πελάτη κι ειδικότερα σε ότι αφορά τη διαδικασία των αποζημιώσεων. Καθώς οι ασφαλιστικές προσπαθούν να αποκτήσουν νέους πελάτες και να διατηρήσουν τους υπάρχοντες, μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη συνδυασμένη ισχύ των τεχνολογιών για να βελτιώσουν την εμπειρία τους σε κάθε σημείο επαφής με την ασφαλιστική. Η τεχνητή νοημοσύνη έχει τη δυνατότητα να προβλέπει και να προστατεύει από πιθανές ζημιές την ασφαλιστική εταιρεία, μειώνοντας παράλληλα σημαντικά το ποσοστό των δυσαρεστημένων πελατών. Στο άμεσο μέλλον αναμένεται οι ασφαλιστικές εταιρείες να έχουν υιοθετήσουν συστήματα με δυνατότητα τεχνητής νοημοσύνης που θα επεξεργάζονται άμεσα όλα τα αιτήματα των πελατών. Αυτή η νέα τάση ωθεί τον ασφαλιστικό κλάδο να συνεργαστεί με εταιρείες που μπορούν να βοηθήσουν στη δημιουργία έξυπνων λύσεων με απευθείας διασύνδεση των συστημάτων της εκάστοτε ασφαλιστικής εταιρείας με συστήματα και δεδομένα τρίτων για τη δημιουργία έξυπνων αλγορίθμων που «απογειώνουν» την εμπειρία πελάτη. Μεγάλο όφελος και για την τιμολόγηση Η τιμολόγηση είναι ένας άλλος βασικός τομέας όπου η ανάλυση δεδομένων και η τεχνητή νοημοσύνη μπορούν να κάνουν μεγάλη διαφορά. Χρησιμοποιώντας επιπλέον τεχνολογίες, οι ασφαλιστές μπορούν να δημιουργήσουν μια σφαιρική εικόνα για τον εκάστοτε πελάτη και πιο αποτελεσματικά να καταγράψουν τους κινδύνους με βάση τη σοβαρότητα και τη συχνότητα. Αυτός ο τύπος λύσης όχι μόνο θα επιτρέψει στους ασφαλιστές να αξιολογούν με ακρίβεια τα συμβόλαια, αλλά και να δημιουργήσουν ένα κερδοφόρο πελατολόγιο με την πάροδο των ετών. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 22/11/2024 - 09:26 Τι πρέπει να προσέξουν οι πελάτες πριν πιάσει το τσουχτερό κρύο; Οι βασικοί έλεγχοι για ασφαλείς μετακινήσεις τον χειμώνα, χωρίς ατυχήματα!
Γιώργος Μούζος, 20/11/2024 - 09:58 Πώς η ανάλυση των Big Data μπορεί να προβλέψει την οδική συμπεριφορά των πελατών σας; Και το ασφάλιστρό τους κατ’ επέκταση;
Γιώργος Μούζος, 18/11/2024 - 08:49 Blockchain & Τεχνητή Νοημοσύνη για διαφάνεια στις ασφαλίσεις οχημάτων
Γιώργος Μούζος, 15/11/2024 - 08:55 Η τεχνητή νοημοσύνη ως μέσο βελτίωσης του customer experience στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων
Προληπτική συντήρηση οχημάτων με τεχνητή Νοημοσύνη: Το μεγάλο όφελος για τις ασφαλιστικές! Η προληπτική συντήρηση οχημάτων με την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης, αναδεικνύεται ως μια καινοτόμος μέθοδος που προσφέρει στους ασφαλιστικούς συμβούλους... Γιώργος Μούζος, 13/11/2024 - 09:03
Πώς οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης βοηθούν στην ανίχνευση της απάτης στην ασφάλιση οχημάτων Ανιχνεύοντας την απάτη πριν ακόμα συμβεί: Πώς οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης εξασφαλίζουν διαφάνεια και προστασία στις ασφαλιστικές εταιρείες στον κλάδο... Γιώργος Μούζος, 11/11/2024 - 09:04
Πώς η τεχνολογία Machine Learning προβλέπει τα ατυχήματα και προσδιορίζει το κόστος ασφάλισης; Η δύναμη της Τεχνητής Νοημοσύνης βοηθάει στην πρόβλεψη ατυχημάτων και παράλληλα στην προσαρμογή των ασφαλιστρών. Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και... Γιώργος Μούζος, 06/11/2024 - 09:00
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βελτιώνει την αξιολόγηση κινδύνου στην ασφάλιση οχημάτων; Η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει την αξιολόγηση κινδύνου στην ασφάλιση οχημάτων, ενισχύοντας την ακρίβεια, τη διαφάνεια και την εξατομίκευση των ασφαλιστικών... Γιώργος Μούζος, 04/11/2024 - 08:46
Πώς το Lane Assist ενισχύει την ασφάλεια των πελατών σας; Το Lane Assist αποτελεί ένα βασικό σύστημα υποβοήθησης του οδηγού και παράλληλα βασικό εργαλείο αποφυγής ατυχημάτων. Σύστημα που οι ασφαλιστικές... Γιώργος Μούζος, 31/10/2024 - 09:02
Η τηλεματική, η ασφάλιση αυτοκινήτου και το δίκαιο ασφάλιστρο Είναι γεγονός πως οι αλγόριθμοι καθορίζουν πολλές πτυχές της καθημερινότητάς μας, από τα κοινωνικά δίκτυα, μέχρι τον υπολογισμό των ασφαλίστρων.... Γιώργος Μούζος, 29/10/2024 - 09:07