Γιώργος Μούζος, 12/9/2022 - 09:04 facebook twitter linkedin Πώς η ψηφιακή αναγγελία ζημιάς στον τόπο του ατυχήματος μειώνει το ασφαλιστικό κόστος στον κλάδο αυτοκινήτου; Γιώργος Μούζος, 12/9/2022 facebook twitter linkedin Σύμφωνα με τελευταίες αναλύσεις η ταχύτητα αλλά κι η ακρίβεια κατά την αναγγελία ζημιάς, απόρροια ενός ατυχήματος, μειώνει σημαντικά το ασφαλιστικό κόστος. Πώς επιτελείται όμως αυτό; Ατυχήματα στους δρόμους συμβαίνουν συνέχεια. Έρευνες στην άλλη μεριά του Ατλαντικού έχουν δείξει πως ένα ατύχημα συντελείται ανά 10 δευτερόλεπτα. Μάλιστα δεν είναι μόνο η συχνότητα των ατυχημάτων που έχει αυξηθεί, αλλά κι η σοβαρότητά τους. Όπως κατέγραψαν μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες των Η.Π.Α. το μέσο κόστος ζημιάς άγγιξε τα 950 δολάρια ή διαφορετικά σε ετήσια κλίμακα τα 3 δις. δολάρια. Επιπρόσθετα, η αναγγελία ζημιάς είναι αυτή που δημιουργεί την αλληλεπίδραση με τον ασφαλιστή, κάτι που βελτιώνει σημαντικά την εμπειρία του ασφαλισμένου. Επιπλέον η άμεση αναγγελία ζημιάς τη στιγμή που έχει συμβεί το ατύχημα μειώνει τον συνολικό χρόνο κύκλου ατυχήματος κατά 7,5 ημέρες κατά μέσο όρο, σύμφωνα με τα δεδομένα της Agero. Αυτό βελτιώνει τη συνολική εμπειρία του αντισυμβαλλομένου, επαναφέροντας τα οχήματα σε κατάσταση λειτουργίας άμεσα στο δρόμο. Η τεχνολογία ανίχνευσης σύγκρουσης μπορεί να βελτιώσει τον τρόπο δήλωσης ατυχήματος Η χρήση συνδεδεμένων οχημάτων είναι ακόμα υπό ανάπτυξη και δεν είναι πολλοί οι κάτοχοι συνδεδεμένων αυτοκινήτων, ούτε χρησιμοποιούν smart εφαρμογές, παρόλο που καθιστούν την ανάλυση ενός ατυχήματος παιχνιδάκι. Μέσω των εφαρμογών αυτών, η ανίχνευση μιας σύγκρουσης μπορεί να σώσει ζωές και να μειώσει τα έξοδα αποζημίωσης με την άμεση ειδοποίηση των υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης, ενώ κι ο ασφαλιστής γνωρίζει ότι ένας πελάτης του έχει εμπλακεί σε ατύχημα. Οι ασφαλιστικές εταιρείες εργάζονται σκληρά για να αξιοποιήσουν την τεχνολογία ανίχνευσης σύγκρουσης για να βελτιώσουν την εμπειρία και παράλληλα να μειώσουν τα ποσά των αποζημιώσεων. Η μεγαλύτερη πρόκληση των ασφαλιστικών εταιρειών είναι να πείσουν τους πελάτες τους πως η τεχνολογία ανίχνευσης σύγκρουσης τους ωφελεί σημαντικά και θα πρέπει να βάλουν στην άκρη τους όποιους ενδοιασμούς είτε για την έξτρα χρέωση, είτε για το φόβο των δεδομένων τους. Τα οποία είναι πλήρως διασφαλισμένα. Ατυχήματα θα συμβαίνουν! Θωρακίστε τους πελάτες σας! Η γνώση είναι δύναμη. Τα ατυχήματα προκαλούν άγχος και αναστάτωση και όταν συμβεί πολλοί ασφαλισμένοι δεν ξέρουν τι να κάνουν. Αν όμως αυτοματοποιηθεί η διαδικασία τότε φεύγει ένα σημαντικό άγχος από τους πελάτες σας. Οι ασφαλισμένοι μπορεί να μην γνωρίζουν ότι οι καθυστερήσεις στην υποβολή μιας ασφαλιστικής αποζημίωσης αυξάνει αντίστοιχα το χρόνο επιστροφής του αυτοκινήτου τους στην πρότερη κατάστασή του. Αυτό είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να δείξετε στους πελάτες σας πως η τεχνολογία ανίχνευσης, ανάλυσης κι αναγγελίας ατυχήματος θα τους επιτρέψει να το χειριστούν καλύτερα. Επιπρόσθετα η αυτοματοποιημένη διαδικασία αναγγελίας ατυχήματος μειώνει τον αριθμό των τηλεφωνικών κλήσεων προς τον ασφαλιστή και την εταιρεία, μιας και τα πάντα θα γίνονται ηλεκτρονικά. Ένας βασικός παράγοντας που επηρεάζει την επιτυχία της ψηφιακής αναγγελίας ζημιάς είναι το πόσο εύκολη και διαισθητική είναι η εφαρμογή που χρησιμοποιείται για την αναφορά του ατυχήματος. Όσο πιο εύκολη είναι στη χρήση της, τόσο καλύτερα για τους πελάτες σας! Τα ατυχήματα δεν είναι ευχάριστα γεγονότα, αλλά σίγουρα μπορούν να αντιμετωπιστούν καλύτερα. Τα καλά νέα είναι πως η αναπτυσσόμενη τεχνολογία βοηθάει τον ασφαλιστικό κλάδο να ενσωματώσει νέα εργαλεία που διευκολύνουν την αναγγελία και την ανάλυση ενός ατυχήματος. Κάτι που μειώνει σημαντικά και το ποσοστό της ασφαλιστικής απάτης. Η βασικότερη όμως αρχή που πρέπει σύσσωμες οι ασφαλιστικές να ακολουθήσουν είναι να ενσωματώσουν τις νέες τεχνολογίες, αλλά κυρίως να εκπαιδεύσουν σε αυτές τους ασφαλιστές, αλλά και τους πελάτες τους. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46 Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται;
Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10 Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52 Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς;
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07
Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου αλλάζει ριζικά εξαιτίας των νέων τεχνολογιών και της διαρκώς αυξανόμενης ανάγκης για πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το... Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06