Γιώργος Μούζος, 6/10/2022 - 08:21 facebook twitter linkedin Δώστε μεγαλύτερη αξία στα οφέλη της τηλεματικής ασφάλισης Γιώργος Μούζος, 6/10/2022 facebook twitter linkedin Με την κλιμάκωση των ρυθμιστικών πιέσεων και του πληθωρισμού, συνδυαστικά με την ταχεία τεχνολογική ανάπτυξη του ασφαλιστικού κλάδου, η τηλεματική τεχνολογία προσφέρει μια μεγάλη ευκαιρία σε όσους ασφαλιστές την εφαρμόσουν να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, έναντι των υπολοίπων. Για πολλούς ασφαλιστές η ασφάλιση τηλεματικής ξεκινά και τελειώνει με την κλασική έκπτωση – ανταμοιβή σύμφωνα με τη βαθμολογία που επιτυγχάνει ο κάθε οδηγός. Προς το παρόν ο κλάδος φαίνεται πως δεν είναι σε θέση να παρέχει εξατομικευμένα προϊόντα σε κάθε πελάτη, μιας και δεν υπάρχει ένας αποτελεσματικός τρόπος να αξιοποιήσουν τα δεδομένα τηλεματικής και να ξεκλειδώσουν την πραγματική αξία των προγραμμάτων της. Έτσι οι ασφαλιστές περιορίζονται στη χρήση που όλοι γνωρίζουμε. Αρχικά με τις βαθμολογίες ασφαλούς οδήγησης, για τις οποίες οι οδηγοί λαμβάνουν εκπτώσεις όσο πιο προσεκτικοί είναι. Μια δεύτερη χρήση της τηλεματικής αφορά την ασφάλιση βάσει χρήσης όπου όσο λιγότερο οδηγούν τόσο λιγότερο πληρώνουν. Δύο τρόποι εφαρμογής της τηλεματικής Μέχρι στιγμής υπάρχουν δύο κύριοι τρόποι εφαρμογής τηλεματικής: Το γνωστό On-Board Diagnostic II (OBD II) και μέσω εφαρμογών στο κινητό τηλέφωνο. Ουσιαστικά, είναι υλικό έναντι λογισμικού και το καθένα έχει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά του. Το OBD II απαιτεί ένα εξάρτημα που τοποθετείται στη θύρα ΟΒD του αυτοκινήτου ή μέσω ενός αναμεταδότη, που εισάγεται στην κονσόλα του αυτοκινήτου. Αυτή είναι κι η πιο αξιόπιστη λύση για τη λήψη δεδομένων τόσο κατά την οδήγηση όσο και σε περίπτωση ατυχήματος. Επιπρόσθετα είναι και η λιγότερο παρεμβατική μέθοδος για τον οδηγό μιας και είναι εγκατεστημένη και εκτελείται στο παρασκήνιο. Ωστόσο, το OBD II αναγνωρίζει μόνο το αυτοκίνητο και όχι τον οδηγό και είναι ακριβό για τον χρήστη. Οι λύσεις που βασίζονται σε εφαρμογές στο smartphone παραμετροποιούνται στις ανάγκες του πελάτη, και δεν χρειάζεται τίποτε άλλο πέρα από τη λήψη εφαρμογής στο κινητό του τηλέφωνο. Επιπλέον, είναι πιο φθηνό για τις ασφαλιστικές εταιρείες, που δεν χρειάζεται να πληρώσουν τις χρεώσεις δεδομένων που σχετίζονται με το OBD II. Ωστόσο, ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα των εφαρμογών αυτών είναι η καταγραφή των γεγονότων που συμβαίνουν κατά την οδήγηση και αποσπούν την προσοχή του οδηγού. Το τελευταίο είναι και η νέα μάστιγα που ευθύνεται για πληθώρα τροχαίων ατυχημάτων. Μέχρι το 2025 το 70% των ασφαλισμένων θα έχουν και τηλεματική ασφάλιση Αυτό προβλέπει τουλάχιστον η έρευνα της Nationwide, όπου οι περισσότεροι ασφαλισμένοι θα έχουν επιτρέψει την εγκατάσταση μιας εφαρμογής τηλεματικής στα κινητά τους τηλέφωνα. Οι νέες πολιτικές των ασφαλιστικών εταιρειών με την επιβράβευση των ασφαλέστερων οδηγών γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλείς. Ένα όμως από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα της τηλεματικής είναι πως η καταγραφή των δεδομένων στην εφαρμογή, απλοποιεί τη διαδικασία αποζημίωσης σε περίπτωση ατυχήματος. Χτίστε το μέλλον της τηλεματικής Αν εφαρμοστεί σωστά, η τηλεματική μπορεί να είναι η λύση που χρειάζονται οι ασφαλιστές για τη μετάβαση στο μέλλον του ασφαλιστικού κλάδου. Μέσω αυτής της τεχνολογίας θα μπορούν να προσφέρουν εξατομικευμένες προσφορές που βασίζονται σε πολύ πιο σωστά δεδομένα που προέρχονται από το πρόγραμμα τηλεματικής τους. Αυτό υπόσχεται να δημιουργήσει μια εμπειρία πελάτη για να απολαμβάνει στο έπακρο το ασφαλιστικό του πακέτο. Η τηλεματική κάνει την απόκτηση και τη διατήρηση πελατών πιο ομαλή και λιγότερο δαπανηρή. Οι νέοι πελάτες αισθάνονται ότι η ασφαλιστική τους εταιρεία είναι δίπλα τους σε κάθε στιγμή. Από την άλλη οι υπάρχοντες πελάτες είναι εξαιρετικά πιο ικανοποιημένοι κι έτσι είναι δεδομένο πως θα παραμείνουν πιστοί σε εσάς. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10 Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων;
Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48 Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας;
Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02 Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας;
Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου αλλάζει ριζικά εξαιτίας των νέων τεχνολογιών και της διαρκώς αυξανόμενης ανάγκης για πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το... Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά στη βελτιστοποίηση διαδικασιών αξιολόγησης αποζημιώσεων; Η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει επανάσταση στη διαχείριση αποζημιώσεων, προσφέροντας αυτοματοποιημένες λύσεις που μειώνουν τον χρόνο επεξεργασίας και εξασφαλίζουν ακριβέστερες αξιολογήσεις. Η... Γιώργος Μούζος, 06/12/2024 - 09:22
Audi Q6 e-tron: Ασφάλεια & τεχνολογία που κερδίζουν τις ασφαλιστικές εταιρείες! Προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και τεχνολογίες φωτισμού που ενισχύουν την προστασία και μειώνουν τον κίνδυνο ατυχημάτων. Το Audi Q6 e-tron είναι το... Γιώργος Μούζος, 04/12/2024 - 09:21
Αυτόνομα οχήματα και ασφάλιση! Πώς θα προσαρμοστούν οι ασφαλιστές στη νέα πραγματικότητα Η ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης φέρνει ανατροπές στην αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά και στον ασφαλιστικό... Γιώργος Μούζος, 02/12/2024 - 09:27
Η σημασία της σωστής εκτίμησης ρίσκου για την ασφάλιση εταιρικών στόλων Πώς μπορείτε ως ασφαλιστές να αξιολογήσετε σωστά τις ανάγκες και τα ρίσκα εταιρικών στόλων; Η εκτίμηση ρίσκου αποτελεί έναν από τους... Γιώργος Μούζος, 29/11/2024 - 08:59
Γιατί πρέπει να εκπαιδεύσετε τους πελάτες να φοράνε ζώνη και στο πίσω κάθισμα; Η ζώνη ασφαλείας είναι ένα από τα βασικά και αποτελεσματικά μέτρα προστασίας για τους επιβάτες ενός αυτοκινήτου. Παρόλα αυτά, πολλοί... Γιώργος Μούζος, 27/11/2024 - 09:04