Γιώργος Μούζος, 5/7/2023 - 09:00 facebook twitter linkedin Οι πελάτες σας γνωρίζουν πως να οδηγούν σε τούνελ; Αν θέλετε να γλιτώσετε αποζημιώσεις εκπαιδεύεστε τους! Γιώργος Μούζος, 5/7/2023 facebook twitter linkedin Τόσο στην χώρα μας, όσο και στο εξωτερικό, τα οδικά δίκτυα και οι νέοι αυτοκινητόδρομοι διαθέτουν εντυπωσιακά τούνελ. Σε αυτά όμως οι οδηγοί κάνουν λάθη που μπορούν να προκαλέσουν ντόμινο επικίνδυνων καταστάσεων. Για το λόγο αυτό ως καλοί ασφαλιστές καλό είναι να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας, ώστε να συμπεριφέρονται σωστά και να οδηγούν με ασφάλεια μέσα σε ένα τούνελ. Και αυτό γιατί η οδήγηση εντός μιας σήραγγας διαφέρει κατά πολύ συγκριτικά με το υπόλοιπο οδικό δίκτυο. Οι πρώτες κινήσεις του οδηγού Με την είσοδο στο τούνελ ο οδηγός ενός οχήματος πρέπει να ακολουθεί μερικούς κανόνες, τόσο για την ασφάλεια τη δική του, όσο και των υπολοίπων χρηστών. Ειδικότερα: Ο οδηγός πρέπει να ανάψει τη μεσαία σκάλα (φώτα διασταύρωσης). Σε καμία των περιπτώσεων δεν πρέπει να παραβιάσει τους φωτεινούς σηματοδότες λωρίδας. Οι σηματοδότες αυτοί είναι τοποθετημένοι στην είσοδο της σήραγγας ή του τούνελ, αλλά και στο εσωτερικό της, πάνω από κάθε λωρίδα, και δείχνουν εάν η λωρίδα λειτουργεί. Αν έχει σήμανση πως η λωρίδα δεν λειτουργεί πρέπει άμεσα, αλλά με προσοχή να αλλάξετε λωρίδα. Ο οδηγός πρέπει να τηρεί πάντοτε τα όρια ταχύτητας. Σε περίπτωση που ο φωτεινός σηματοδότης των μεταβλητών ορίων είναι σβηστός, ισχύουν τα προβλεπόμενα, από τις στατικές πινακίδες, όρια ταχύτητας. Πρέπει να κρατάει τις αποστάσεις ασφαλείας (τουλάχιστον 50 μέτρα) Δεν πρέπει να κινηθεί με όπισθεν και δεν κάνουμε στάση εντός της σήραγγας, παρά μόνο αν υπάρχει ζήτημα έκτακτης ανάγκης. Τι κάνουμε σε περίπτωση μποτιλιαρίσματος εντός της σήραγγας; Ο οδηγός ανάβει τα «αλάρμ» του αυτοκινήτου και διατηρεί τουλάχιστον 5μ. απόσταση από το προπορευόμενο όχημα. Αν η κυκλοφορία σταματήσει και το όχημα έχει ακινητοποιηθεί, σβήστε τον κινητήρα, κλείστε τα παράθυρα και καλό είναι να μην καπνίσει κανείς εντός του οχήματος. Η αναστροφή απαγορεύεται δια ροπάλου! Ακολουθείστε πιστά τα μηνύματα των φωτεινών πινακίδων ή τις υποδείξεις των αρμοδίων. Τι κάνουμε σε περίπτωση ατυχήματος ή βλάβης εντός της σήραγγας: Θέστε σε λειτουργία τα «αλάρμ» και αν είναι εφικτό μετακινήστε το αυτοκίνητό σας στο δεξί άκρο της σήραγγας. Σε κάθε περίπτωση σβήστε τον κινητήρα. Κατεβείτε από το όχημα, με τα κλειδιά στη μίζα Βρείτε ένα ασφαλές σημείο στο πεζοδρόμιο ή στους χώρους στάθμευσης εκτάκτου ανάγκης. Σε περίπτωση πυρκαγιάς σε όχημα εντός της σήραγγας; Αν είναι εφικτό βγείτε το όχημα εκτός της σήραγγας. Αν όχι, προσπαθήστε να οδηγήσετε το όχημά σας στα δεξιά. Στη συνέχεια σβήστε τον κινητήρα και εγκαταλείψτε το όχημα με τα κλειδιά στη μίζα. Αν γνωρίζετε, χρησιμοποιήστε τους πυροσβεστήρες που βρίσκονται εντός της σήραγγας για να σβήσετε μια εστία φωτιάς. Περπατήστε προς την κοντινότερη έξοδο κίνδυνο, ακολουθώντας τις σχετικές πινακίδες. Τι άλλο πρέπει να γνωρίζετε για τα τούνελ; Εντός των τούνελ υπάρχουν: Οδοί διαφυγής κάθε 350 ή 400 μέτρα Πυροσβεστική φωλιά ανά 50 μέτρα Συστήματα εποπτείας και ελέγχου Συστήματα ρύθμισης φωτισμού Συστήματα μέτρησης ρύπων και αερισμού Τηλεφωνική εγκατάσταση κάθε 100 μέτρα Φωτεινή σηματοδότηση Ραδιοεπικοινωνίες Σύστημα μέτρησης κυκλοφορίας Πινακίδες μεταβλητού μηνύματος Συσκευή μέτρησης ύψους οχήματος Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 25/11/2024 - 09:07 Audi Q5: Με συστήματα ασφαλείας που βελτιώνουν την καθημερινότητα & την οδική ασφάλεια!
Γιώργος Μούζος, 22/11/2024 - 09:26 Τι πρέπει να προσέξουν οι πελάτες πριν πιάσει το τσουχτερό κρύο; Οι βασικοί έλεγχοι για ασφαλείς μετακινήσεις τον χειμώνα, χωρίς ατυχήματα!
Γιώργος Μούζος, 20/11/2024 - 09:58 Πώς η ανάλυση των Big Data μπορεί να προβλέψει την οδική συμπεριφορά των πελατών σας; Και το ασφάλιστρό τους κατ’ επέκταση;
Γιώργος Μούζος, 18/11/2024 - 08:49 Blockchain & Τεχνητή Νοημοσύνη για διαφάνεια στις ασφαλίσεις οχημάτων
Η τεχνητή νοημοσύνη ως μέσο βελτίωσης του customer experience στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τις πρακτικές εξυπηρέτησης πελατών και ενισχύει την εμπειρία τους στον τομέα της ασφάλισης οχημάτων. Η τεχνητή... Γιώργος Μούζος, 15/11/2024 - 08:55
Προληπτική συντήρηση οχημάτων με τεχνητή Νοημοσύνη: Το μεγάλο όφελος για τις ασφαλιστικές! Η προληπτική συντήρηση οχημάτων με την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης, αναδεικνύεται ως μια καινοτόμος μέθοδος που προσφέρει στους ασφαλιστικούς συμβούλους... Γιώργος Μούζος, 13/11/2024 - 09:03
Πώς οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης βοηθούν στην ανίχνευση της απάτης στην ασφάλιση οχημάτων Ανιχνεύοντας την απάτη πριν ακόμα συμβεί: Πώς οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης εξασφαλίζουν διαφάνεια και προστασία στις ασφαλιστικές εταιρείες στον κλάδο... Γιώργος Μούζος, 11/11/2024 - 09:04
Πώς η τεχνολογία Machine Learning προβλέπει τα ατυχήματα και προσδιορίζει το κόστος ασφάλισης; Η δύναμη της Τεχνητής Νοημοσύνης βοηθάει στην πρόβλεψη ατυχημάτων και παράλληλα στην προσαρμογή των ασφαλιστρών. Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και... Γιώργος Μούζος, 06/11/2024 - 09:00
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βελτιώνει την αξιολόγηση κινδύνου στην ασφάλιση οχημάτων; Η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει την αξιολόγηση κινδύνου στην ασφάλιση οχημάτων, ενισχύοντας την ακρίβεια, τη διαφάνεια και την εξατομίκευση των ασφαλιστικών... Γιώργος Μούζος, 04/11/2024 - 08:46
Πώς το Lane Assist ενισχύει την ασφάλεια των πελατών σας; Το Lane Assist αποτελεί ένα βασικό σύστημα υποβοήθησης του οδηγού και παράλληλα βασικό εργαλείο αποφυγής ατυχημάτων. Σύστημα που οι ασφαλιστικές... Γιώργος Μούζος, 31/10/2024 - 09:02