Nextdeal newsroom, 30/3/2015 - 21:30 facebook twitter linkedin Honda NSX: Ένας σύγχρονος μύθος Nextdeal newsroom, 30/3/2015 facebook twitter linkedin Αναμφίβολα στον κόσμο της αυτοκίνησης και των απανταχού φαν της, το όνομα NSX είναι ένας μύθος. Μια κατασκευή η οποία τα έβαλε με τις κραταιές δυνάμεις στον τομέα των υπεραυτοκινήτων, Ιταλία και Γερμανία. Άλλωστε μην ξεχνάμε πως το NSX ήταν ένα αυτοκίνητο για την εξέλιξη του οποίου είχε ενεπλάκη ένας άλλος μύθος του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ο μοναδικός Ayrton Senna. Ποιος άλλωστε μπορεί να ξεχάσει το βιντεάκι που κάνει ότι θέλει το λευκό NSX; Αν δεν το θυμάστε δείτε το εδώ.Αυτό που προκύπτει από την παρουσίαση του νέου Honda NSX, είναι πως η ιαπωνική εταιρεία σκοπεύει να πάει το όνομα NSX πολλά σκαλοπάτια παραπάνω, ενσωματώνοντας του όλη την τεχνολογία που έχει να επιδείξει η σύγχρονη αυτοκίνηση, αναβιώνοντας το θρύλο του παρελθόντος, με τα δεδομένα του σήμερα… Ακολουθώντας την παράδοση Όπως και το πρώτης γενιάς Honda NSX, έτσι και το νέο μοντέλο της Honda κάνει χρήση εξευγενισμένων υλικών με απώτερο σκοπό την σημαντική μείωση του συνολικού βάρους. Όπως το πρώτο NSX, ήταν το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής με αμάξωμα από αλουμίνιο, κάτι που συνέβαλε στην εξοικονόμηση του βάρους κατά 200 κιλά, έτσι και το σύγχρονο δημιούργημα της Honda, πέρα από την καινοτόμα σχεδίαση του αμαξώματος, χρησιμοποιεί πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος, κατασκευασμένο από αλουμίνιο, χάλυβα υψηλής αντοχής και άλλα προηγμένα υλικά. Από ανθρακονήματα έχει κατασκευαστεί το πάτωμα του NSX, ενώ για το «δέσιμο» του αμαξώματος έχουν εφαρμοστεί προηγμένες τεχνικές και τεχνολογίες συγκόλλησης. Για την κατασκευή των πάνελ του αμαξώματος, έχει χρησιμοποιηθεί ένας συνδυασμός αλουμινίου και συνθετικού υλικού (SMC), με όλα τα παραπάνω να προσφέρουν ένα πάρα πολύ ελαφρύ σύνολο, όπου το κέντρο βάρους είναι (σύμφωνα με την Honda) από τα χαμηλότερα στην κατηγορία. Η επιτομή της τεχνολογίας Είναι γεγονός πως η ηλεκτροκίνηση ολοένα και κερδίζει έδαφος στον τομέα της αυτοκίνησης. Πλέον, αρκετά supercars εξοπλίζονται με τούρμπο κινητήρες που συνεργάζονται με ηλεκτροκινητήρες, αυτόματα κιβώτια και φυσικά συστήματα τα οποία διαμορφώνουν τα οδηγικά και οδικά χαρακτηριστικά του οχήματος σύμφωνα με τις ορέξεις του οδηγού. Σαφώς και το Honda NSX δεν θα μπορούσε να ξεφύγει από αυτή τη ρότα…Έτσι στην καρδιά των επιδόσεων του Honda NSX, υπάρχει ένας κεντρικά τοποθετημένος V6 twin turbo κινητήρας, τοποθετημένος σε γωνία 75 μοιρών. Ο V6 χρησιμοποιεί συμπαγές σύστημα βαλβίδων εμπνευσμένο από τους αγώνες και σύστημα λίπανσης ξηρού κάρτερ, κάτι που συμβάλλει στο χαμήλωμα του κέντρου βάρους. Αυτό όμως που αποτελεί highlight, είναι οι τρεις ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι συμβάλλουν στην κίνηση του NSX. Το συγκεκριμένο υβριδικό σύστημα, το οποίο η Honda το ονομάζει «SportHybrid Super Handling All-Wheel Drive», δίνει κίνηση σε όλους τους τροχούς του NSX, δια μέσου ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη το οποίο έχει εννέα σχέσεις. Ο ηλεκτροκινητήρας που βρίσκεται πίσω, τοποθετείται μεταξύ κινητήρα και κιβωτίου, υποστηρίζει την επιτάχυνση, το φρενάρισμα και τις αλλαγές σχέσεων. Ο εμπρός άξονας του NSX κινείται από τα άλλα δυο ηλεκτρικά μοτέρ που προσφέρουν άμεση επιτάχυνση και κατανομή της ροπής στους δυο τροχούς. Η συνολική ιπποδύναμη του μοντέλου φτάνει τους 550 ίππους. Άξια αναφοράς και δείγμα για το πόση δουλειά έχουν ρίξει οι ιάπωνες μηχανικοί είναι τα τέσσερα διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας του NSX. Quiet, Sport, Sport+ και Track. Αυτά αλλάζουν τις ρυθμίσεις του κινητήρα, των ηλεκτροκινητήρων, του κιβωτίου, του πλαισίου, καθώς και τον ήχο του κινητήρα σύμφωνα με τα θέλω του οδηγού και τον τρόπο οδήγησης που θέλει να εφαρμόσει. Πιο αναλυτικά το Quiet mode επιτρέπει την αποκλειστική ηλεκτροκίνηση με χαμηλές ταχύτητες για σύντομο χρονικό διάστημα. Εκεί όμως που αρχίζουν να ξεδιπλώνονται οι αρετές του NSX, είναι όταν επιλεγούν τα προγράμματα Sport, αλλά και σε Sport+, ενώ το πιο hardcore είναι το Track mode, όπου το NSX θα ξεδιπλώνει όλες τις δυνατότητες επιδόσεών του. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 31/1/2025 Hellas Direct: Πόσα και τι ηλικίας αυτοκίνητα κυκλοφορούν στην Ελλάδα και γιατί αυτό μας αφορά όλους
Nextdeal newsroom, 31/1/2025 8ο Συνέδριο Ηλεκτροκίνησης: Ο θεσμός που αντικατοπτρίζει τη δυναμική ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στη χώρα μας, ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία
Ασφαλιστική απάτη: Πώς οι νέες τεχνολογίες αλλάζουν το παιχνίδι; Η ασφαλιστική απάτη στον κλάδο αυτοκινήτου αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Τα πλαστά ατυχήματα, οι... Γιώργος Μούζος, 29/01/2025 - 09:04 29/1/2025
Προτάσεις της ΕΑΕΕ για νέο ΚΟΚ - Τι λέει για ηλεκτρικά πατίνια και μηχανάκια που κινούνται ανάμεσα στις λωρίδες Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) κατέθεσε στο Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών τις προτάσεις της επί του σχεδίου Νόμου με... Nextdeal newsroom, 28/01/2025 - 10:40 28/1/2025