Γιώργος Μούζος, 13/5/2016 - 19:30 facebook twitter linkedin Δήλωση Opel για τις δημοσιεύσεις των DUH, “Monitor” και “Der Spiegel” Γιώργος Μούζος, 13/5/2016 facebook twitter linkedin Η Opel για μία ακόμα φορά επιθυμεί να τονίσει το γεγονός ότι δεν χρησιμοποιεί οποιοδήποτε λογισμικό το οποίο αναγνωρίζει πότε ένα αυτοκίνητο περνά από δοκιμή εκπομπών ρύπων. Αυτό επιβεβαιώνεται από εκτενείς δοκιμές που διεξάγονται σε διάφορες χώρες – για παράδειγμα στην αναφορά του Γερμανικού Ομοσπονδιακού Υπουργείου Μεταφορών και Ψηφιακών Υποδομών που δημοσιεύτηκε στις 22 Απριλίου. Η αναφορά της Γερμανικής αρχής καταλήγει ότι κατά τη διάρκεια ερευνητικού προγράμματος – εκτός από ορισμένα αυτοκίνητα ενός ανταγωνιστή – κανένα άλλο αυτοκίνητο δεν διαπιστώθηκε να έχει παράνομη συσκευή παραποίησης. Σχετικές επιτροπές σε Γαλλία και Βρετανία κατέληξαν στο ίδιο συμπέρασμα. Συνεργαστήκαμε σε όλα τα επίπεδα και παρείχαμε στην Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) εκτενή δεδομένα πέρσι το φθινόπωρο συμβάλλοντας στην ολοκληρωμένη ανάλυση των Γερμανικών Αρχών. Το λογισμικό μας δεν σχεδιάστηκε ποτέ για να εξαπατήσει ή να παραποιήσει στοιχεία. Οι μέθοδοι και τα πρωτόκολλα δοκιμών των DUH/Monitor/Spiegel δεν κοινοποιήθηκαν στην Opel, κάτι που δεν μας επιτρέπει να αξιολογήσουμε τα αποτελέσματα. Με βάση τις δικές μας ανεξάρτητες μετρήσεις και την εμπειρία από πειράματα που έχει δημοσιεύσει η DUH στο παρελθόν, δεν θεωρούμε τα αποτελέσματα αυτά αντικειμενικά ή επιστημονικά τεκμηριωμένα. Τα συστήματα ελέγχου εκπομπών ρύπων είναι περίπλοκα και αλληλεξαρτώμενα. Πολλαπλές παράμετροι, όπως οι στροφές του κινητήρα, το φορτίο, η ταχύτητα περιστροφής, το υψόμετρο και η θερμοκρασία παίζουν ρόλο και επηρεάζουν το ένα το άλλο. Αυτό το περίπλοκο σύστημα δεν μπορεί να χωριστεί σε μεμονωμένες παραμέτρους. Η αλληλεπίδραση μπορεί να γίνει κατανοητή μέσα από μία ολιστική θεώρηση, με συνδυασμό συνθηκών και στοιχείων του συστήματος ελέγχου. Τα αποτελέσματα των επίσημων δοκιμών που έχουν δημοσιευτεί τις τελευταίες εβδομάδες δείχνουν καθαρά τις γνωστές και αντιληπτές διαφορές μεταξύ των επιδόσεων των οχημάτων στην τρέχουσα εργαστηριακή δοκιμή εκπομπών ρύπων, που χρήζει άμεσης μεταρρύθμισης και στις δοκιμές στο δρόμο. Η εφαρμογή της δοκιμής υπό πραγματικές συνθήκες RDE (Real Driving Emissions) από του χρόνου στόχο έχει να εξομαλύνει αυτές τις διαφορές. Συμμετέχουμε ενεργά στη συζήτηση για το RDE. Είμαστε πεπεισμένοι ότι η βιομηχανία πρέπει να ανακτήσει την εμπιστοσύνη του κόσμου αυξάνοντας τη διαφάνεια απέναντι στους πελάτες και τις αρχές. Έχουμε κάνει αποφασιστικά βήματα προς αυτή την κατεύθυνση. Ήδη ανακοινώσαμε το Δεκέμβριο ότι, με δική μας πρωτοβουλία, θα κάνουμε το επόμενο βήμα προς τα μελλοντικά πρότυπα εκπομπών ρύπων από φέτος το καλοκαίρι – για τις εκπομπές CO2 και NOx. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46 Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται;
Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10 Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52 Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς;
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07
Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου αλλάζει ριζικά εξαιτίας των νέων τεχνολογιών και της διαρκώς αυξανόμενης ανάγκης για πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το... Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06