Γιώργος Μούζος, 18/7/2016 - 15:00 facebook twitter linkedin Το... ιδιαίτερο Citroen C3! Γιώργος Μούζος, 18/7/2016 facebook twitter linkedin Το νέο C3 διατηρεί τη γαλλική φινέτσα του, έχοντας δεχτεί όμως και τις απαιτούμενες ενέσεις διαφορετικότητας, ώστε να είναι σύμφωνο με τη σύγχρονη εποχή που κινείται. Το νέο Citroen C3, το οποίο εντάσσεται στη κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων, διαθέτει ιδιαίτερη εμφάνιση, καθώς και πλουσιοπάροχους χώρους, οι οποίοι θα βολέψουν με περισσή άνεση τους επιβάτες σας, μιας και διαθέτει μεγαλύτερους χώρους συγκριτικά με τον προκάτοχό του. Εμφάνιση επηρεασμένη από το μεγαλύτερο Cactus Το νέο CitroenC3 μπήκε αισίως στην τρίτη του γενιά, με την εξωτερική εμφάνιση να παραμένει εντυπωσιακή, έχοντας πολλές επιρροές από το επίσης φρέσκο μοντέλο της φίρμας, το Cactus. Ειδικά το εμπρός μέρος φέρει τα χαρακτηριστικά LED φωτιστικά σώματα που συναντάμε στο Cactus και Picasso. Τα κανονικά φωτιστικά σώματα ενσωματώνονται στο προφυλακτήρα, ενώ στο πλάι ξεχωρίζουν τα προστατευτικά Airbumps, (ακόμα μια επιρροή από το Cactus), ενώ πίσω τη προσοχή κεντρίζουν τα όμορφα φωτιστικά σώματα, οι ευμεγέθεις κολώνες του αμαξώματος και ο προφυλακτήρας που ανεβαίνει ψηλά στην πόρτα του χώρου αποσκευών. Νεανικό κι ευρύχωρο Ο νεανικός σχεδιασμός του νέου CitroenC3, συνεχίζεται και στη καμπίνα επιβατών, η οποία ενστερνίζεται αρκετές λεπτομέρειες από το διάκοσμο του Cactus, όπως τα χερούλια αντί χειρολαβών στο εσωτερικό των θυρών, καθώς και τα φαρδιά καθίσματα. Το ταμπλό είναι αρκετά τετραγωνισμένο, έχοντας μια ιδιαίτερη σχεδιαστική νόρμα, αλλά όντας αποτελούμενο από ποιοτικά υλικά. Το νέο μικρό γαλλικό μοντέλο, «πατάει» στην πλατφόρμα «PF1» του ομίλου PSA κι είναι όμοια με αυτή που χρησιμοποιούν τα Peugeot 208 και C4 Cactus. Το κυριότερο χαρακτηριστικό της εν λόγω πλατφόρμας, είναι πως προσφέρει αυξημένη ακαμψία και κατά συνέπεια και καλύτερη οδική συμπεριφορά. Οι χώροι είναι μεγαλύτεροι τόσο για επιβάτες όσο και τις αποσκευές τους με το εσωτερικό πλάτος να είναι μεγαλύτερο κατά 2 εκατοστά, με το χώρο αποσκευών να αγγίζει τα 300 λίτρα. Ποικιλία μηχανικών συνόλων! Το Citroen C3 θα προσφέρεται με τρία μηχανικά σύνολα βενζίνης και δυο πετρελαίου. Οι κινητήρες βενζίνης θα είναι τεχνολογίας PureTech, με τρεις κυλίνδρους και χωρητικότητα 1,2 λτ.. Η απόδοσή τους θα είναι 68, 82 και 110 ίππους, με τη μετάδοση της κίνησης να γίνεται μέσω χειροκίνητου κιβωτίου. Σε ότι αφορά τους πετρελαιοκινητήρες τώρα, εδώ ενσωματώνεται η τεχνολογία BlueHDi. Η χωρητικότητα του πετρελαιοκινητήρα θα είναι 1,6 λίτρων, με δυο διαφορετικές αποδόσεις 75 και 100 ίππων, ενώ κι εδώ θα ενσωματώνεται χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Για όσους θέλουν αυτόματο, θα μπορούν να αποκτήσουν το 6αρι αυτόματο κιβώτιο EAT6. Εν κατακλείδι! To νέο γαλλικό μικρό της Citroen, διατηρεί εν πολλοίς τα χαρακτηριστικά εκείνα που το έκαναν μια εμπορική επιτυχία τα προηγούμενα χρόνια, όπως τη πρωτότυπη και καλαίσθητη σχεδίαση, καθώς και τους μεγάλους χώρους επιβατών. Τώρα επιστρέφει ανανεωμένο, σε μια εποχή που η κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων γνωρίζει μέρες δόξας, φιλοδοξώντας να δώσει μια επιπλέον ώθηση στις πωλήσεις της Citroen. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 19/02/2025 - 08:50 Η νέα πραγματικότητα των αυτόνομων οχημάτων και η ασφαλιστική πρόκληση
Γιώργος Μούζος, 17/02/2025 - 10:05 Το Adaptive Cruise Control και οι επιπτώσεις του στην οδική ασφάλεια
Γιώργος Μούζος, 12/02/2025 - 09:04 Ασφάλιση μεταχειρισμένων αυτοκινήτων: Οι νέες παράμετροι τιμολόγησης μετά την έκρηξη της αγοράς
Τεχνολογία V2X (Vehicle-to-Everything): Πώς θα επηρεάσει τα ασφαλιστικά προγράμματα Η τεχνολογία που αναμένεται να μεταμορφώσει την ασφάλιση: Προκλήσεις, ευκαιρίες και το μέλλον των ασφαλιστικών προγραμμάτων στην εποχή της διασυνδεδεμένης... Γιώργος Μούζος, 10/02/2025 - 10:44
Deepfake Videos: Η νέα μορφή ασφαλιστικής απάτης Η τεχνολογία deepfake δημιουργεί μια νέα γενιά ασφαλιστικής απάτης, επιτρέποντας την παραποίηση βίντεο για ψευδείς απαιτήσεις αποζημίωσης. Οι ασφαλιστές καλούνται... Γιώργος Μούζος, 07/02/2025 - 09:31
Προβλέποντας την οδική συμπεριφορά με Machine Learning: Πώς αλλάζουν τα ασφάλιστρα; Η τεχνολογία Machine Learning (ML) μεταμορφώνει τον ασφαλιστικό κλάδο και αναμφίβολα αλλάζει τον κλάδο ασφάλισης οχημάτων. Οι ασφαλιστικές εταιρείες αξιοποιούν πλέον... Γιώργος Μούζος, 05/02/2025 - 09:02
Ευρωπαϊκός Κανονισμός & συνδεδεμένα οχήματα: Οι επιπτώσεις του στις ασφαλιστικές εταιρείες! Η αέναη μεταμόρφωση της ασφαλιστικής αγοράς! Τα συνδεδεμένα οχήματα (connected cars) αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της αυτοκινητοβιομηχανίας, ενσωματώνοντας τεχνολογίες όπως τηλεματική,... Γιώργος Μούζος, 03/02/2025 - 08:55
Ασφαλιστική απάτη: Πώς οι νέες τεχνολογίες αλλάζουν το παιχνίδι; Η ασφαλιστική απάτη στον κλάδο αυτοκινήτου αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Τα πλαστά ατυχήματα, οι... Γιώργος Μούζος, 29/01/2025 - 09:04
Η σημασία της ασφάλισης για στόλους ηλεκτρικών οχημάτων: Προκλήσεις και λύσεις Πώς να προσαρμόσετε τις πολιτικές σας για εταιρείες που επενδύουν σε ηλεκτρικά οχήματα; Είναι γεγονός πως οι ηλεκτρικοί στόλοι οχημάτων κερδίζουν... Γιώργος Μούζος, 27/01/2025 - 09:51