Γιώργος Μούζος, 3/8/2016 - 14:44 facebook twitter linkedin 200 αυτοκίνητα σε έναν… χαρτοφύλακα! Γιώργος Μούζος, 3/8/2016 facebook twitter linkedin Ο Martin Banks, δεν είναι ένας απλός μηχανικός της Nissan. Υλοποιώντας ένα καινοτόμο φορητό τεχνικό κέντρο που έφτιαξε στον ελεύθερο χρόνο του μέσα στο σπίτι του, o Martin το τοποθετεί σε έναν χαρτοφύλακα και το μεταφέρει μαζί του πανεύκολα, προκειμένου να μοιράζεται προηγμένες τεχνολογίες με τους συναδέλφους του στο εξωτερικό. Σε ένα ανεκπαίδευτο μάτι το βαλιτσάκι του Martin φαίνεται κάπως πρωτόγονο, χάρη στους απλούς διακόπτες και τα LED που ενσωματώνει. Όμως αυτό το κουτί, που είναι αρκετά μικρό για να μπορεί να μεταφερθεί ως χειραποσκευή στην καμπίνα ενός αεροπλάνου, μπορεί να αναπαραγάγει το σύνολο της ηλεκτρικής αρχιτεκτονικής μέχρι και 200 διαφορετικών μοντέλων της Nissan, συμπεριλαμβανομένων και των εκδόσεών τους ! Ωστόσο, το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο Martin με αυτόν τον χαρτοφύλακα είναι κατά την σάρωση των αποσκευών στα σημεία ελέγχου των αεροδρομίων! Όπως εξηγεί ο Μάρτιν, «Φαίνεται πολύ πρωτόγονο, αλλά τα LED μου δείχνουν εάν τα κυκλώματα λειτουργούν κανονικά. Αυτός ο απλός μηχανισμός μπορεί να εξετάσει στο αυτοκίνητο μερικά από τα πιο προηγμένα ηλεκτρικά χαρακτηριστικά της Nissan, όπως τα συστήματα υποστήριξης του οδηγού και του Safety Shield." O συγκεκριμένος χαρτοφύλακας αποδεικνύει ότι τα ηλεκτρικά συστήματα και το λογισμικό στα crossovers της επόμενης γενιάς –όπως τα Qashqai, Juke και X-Trail - θα λειτουργούν σε πλήρη αρμονία με το υπόλοιπο αυτοκίνητο, παρέχοντας τη λειτουργικότητα που απαιτεί ο σημερινός οδηγός. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 22/11/2024 - 09:26 Τι πρέπει να προσέξουν οι πελάτες πριν πιάσει το τσουχτερό κρύο; Οι βασικοί έλεγχοι για ασφαλείς μετακινήσεις τον χειμώνα, χωρίς ατυχήματα!
Γιώργος Μούζος, 20/11/2024 - 09:58 Πώς η ανάλυση των Big Data μπορεί να προβλέψει την οδική συμπεριφορά των πελατών σας; Και το ασφάλιστρό τους κατ’ επέκταση;
Γιώργος Μούζος, 18/11/2024 - 08:49 Blockchain & Τεχνητή Νοημοσύνη για διαφάνεια στις ασφαλίσεις οχημάτων
Γιώργος Μούζος, 15/11/2024 - 08:55 Η τεχνητή νοημοσύνη ως μέσο βελτίωσης του customer experience στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων
Προληπτική συντήρηση οχημάτων με τεχνητή Νοημοσύνη: Το μεγάλο όφελος για τις ασφαλιστικές! Η προληπτική συντήρηση οχημάτων με την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης, αναδεικνύεται ως μια καινοτόμος μέθοδος που προσφέρει στους ασφαλιστικούς συμβούλους... Γιώργος Μούζος, 13/11/2024 - 09:03
Πώς οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης βοηθούν στην ανίχνευση της απάτης στην ασφάλιση οχημάτων Ανιχνεύοντας την απάτη πριν ακόμα συμβεί: Πώς οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης εξασφαλίζουν διαφάνεια και προστασία στις ασφαλιστικές εταιρείες στον κλάδο... Γιώργος Μούζος, 11/11/2024 - 09:04
Πώς η τεχνολογία Machine Learning προβλέπει τα ατυχήματα και προσδιορίζει το κόστος ασφάλισης; Η δύναμη της Τεχνητής Νοημοσύνης βοηθάει στην πρόβλεψη ατυχημάτων και παράλληλα στην προσαρμογή των ασφαλιστρών. Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και... Γιώργος Μούζος, 06/11/2024 - 09:00
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βελτιώνει την αξιολόγηση κινδύνου στην ασφάλιση οχημάτων; Η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει την αξιολόγηση κινδύνου στην ασφάλιση οχημάτων, ενισχύοντας την ακρίβεια, τη διαφάνεια και την εξατομίκευση των ασφαλιστικών... Γιώργος Μούζος, 04/11/2024 - 08:46
Πώς το Lane Assist ενισχύει την ασφάλεια των πελατών σας; Το Lane Assist αποτελεί ένα βασικό σύστημα υποβοήθησης του οδηγού και παράλληλα βασικό εργαλείο αποφυγής ατυχημάτων. Σύστημα που οι ασφαλιστικές... Γιώργος Μούζος, 31/10/2024 - 09:02
Η τηλεματική, η ασφάλιση αυτοκινήτου και το δίκαιο ασφάλιστρο Είναι γεγονός πως οι αλγόριθμοι καθορίζουν πολλές πτυχές της καθημερινότητάς μας, από τα κοινωνικά δίκτυα, μέχρι τον υπολογισμό των ασφαλίστρων.... Γιώργος Μούζος, 29/10/2024 - 09:07