Γιώργος Μούζος, 27/7/2017 - 11:41 facebook twitter linkedin Η Mercedes-Benz Ελλάς στη λίστα με τις 20 πιο αξιοθαύμαστες εταιρείες στην Ελλάδα Γιώργος Μούζος, 27/7/2017 facebook twitter linkedin Η Mercedes-Benz Ελλάς Α.Ε.Ε. είναι η μοναδική εταιρεία αυτοκινήτων στo “Top 20” της μεγαλύτερης έρευνας εταιρικής φήμης «Most Admired Companies 2017» του περιοδικού Fortune στην Ελλάδα. Συγκέντρωσε τις περισσότερες ψήφους στον κλάδο της (Εμπόριο) όπου κατατάχθηκε πρώτη, ενώ βρέθηκε στην 16η θέση των πιο αξιοθαύμαστων επιχειρήσεων ανεξαρτήτως κλάδου. Για τρίτη συνεχή χρονιά στην Ελλάδα, και δεύτερη από τις απαρχές του θεσμού στη χώρα μας, η Mercedes-Benz Ελλάς Α.Ε.Ε. καταλαμβάνει τη 16η θέση της λίστας εταιρικής φήμης «Most Admired Companies», δηλαδή των πιο αξιοθαύμαστων εταιριών. Η λίστα καταρτίζεται από το περιοδικό Fortune σε συνεργασία με τη διεθνή εταιρεία παροχής ελεγκτικών, φορολογικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών KPMG. Η κατάκτηση της 16ης θέσης όμως δεν είναι η μόνη διάκριση της Mercedes-Benz Ελλάς στη φετινή κατάταξη: εκτός του ότι είναι η μοναδική εταιρεία από τον κλάδο του αυτοκινήτου στο “Top 20”, κατέκτησε την πρώτη θέση στον κλάδο «Εμπόριο», γεγονός που την καθιστά ένα από τα «αστέρια της λίστας»! Περισσότερα από 1.600 ανώτερα και ανώτατα στελέχη από 270 εταιρείες της Ελλάδας με κύκλο εργασιών άνω των 50 εκατ. ευρώ από όλους τους κλάδους της οικονομίας, αξιολόγησαν, ψήφισαν και ανέδειξαν τις εταιρείες που κατέλαβαν τις 20 πρώτες θέσεις για το 2017. Η κατάρτιση της λίστας διαμορφώνεται με γνώμονα ποσοτικά και ποιοτικά κριτήρια , που καθιέρωσε η αμερικανική έκδοση του Fortune, και αφορούν μεταξύ άλλων την Καινοτομία, τη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού, την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, την Ποιότητα της Διοικητικής Ομάδας, την Ποιότητα Προσφερόμενων Προϊόντων ή Υπηρεσιών κ.α. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι το κριτήριο αξιολόγησης που φαίνεται να ελκύει τις περισσότερες ψήφους σε όλους σχεδόν τους κλάδους είναι η ποιότητα προσφερόμενων προϊόντων και υπηρεσιών, ενώ δεύτερο κριτήριο είναι η καινοτομία. Με τα παραπάνω δεδομένα, η κατάκτηση της 16ης θέσης στη γενική κατάταξη των εταιριών και η 1η στον τομέα του εμπορίου χαροποιεί ιδιαίτερα τη Mercedes-Benz Ελλάς και τη γεμίζει με περηφάνεια, διότι οι προσπάθειες των περίπου 200 υπαλλήλων της ανταμείβονται με τον καλύτερο τρόπο. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 22/11/2024 - 09:26 Τι πρέπει να προσέξουν οι πελάτες πριν πιάσει το τσουχτερό κρύο; Οι βασικοί έλεγχοι για ασφαλείς μετακινήσεις τον χειμώνα, χωρίς ατυχήματα!
Γιώργος Μούζος, 20/11/2024 - 09:58 Πώς η ανάλυση των Big Data μπορεί να προβλέψει την οδική συμπεριφορά των πελατών σας; Και το ασφάλιστρό τους κατ’ επέκταση;
Γιώργος Μούζος, 18/11/2024 - 08:49 Blockchain & Τεχνητή Νοημοσύνη για διαφάνεια στις ασφαλίσεις οχημάτων
Γιώργος Μούζος, 15/11/2024 - 08:55 Η τεχνητή νοημοσύνη ως μέσο βελτίωσης του customer experience στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων
Προληπτική συντήρηση οχημάτων με τεχνητή Νοημοσύνη: Το μεγάλο όφελος για τις ασφαλιστικές! Η προληπτική συντήρηση οχημάτων με την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης, αναδεικνύεται ως μια καινοτόμος μέθοδος που προσφέρει στους ασφαλιστικούς συμβούλους... Γιώργος Μούζος, 13/11/2024 - 09:03
Πώς οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης βοηθούν στην ανίχνευση της απάτης στην ασφάλιση οχημάτων Ανιχνεύοντας την απάτη πριν ακόμα συμβεί: Πώς οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης εξασφαλίζουν διαφάνεια και προστασία στις ασφαλιστικές εταιρείες στον κλάδο... Γιώργος Μούζος, 11/11/2024 - 09:04
Πώς η τεχνολογία Machine Learning προβλέπει τα ατυχήματα και προσδιορίζει το κόστος ασφάλισης; Η δύναμη της Τεχνητής Νοημοσύνης βοηθάει στην πρόβλεψη ατυχημάτων και παράλληλα στην προσαρμογή των ασφαλιστρών. Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και... Γιώργος Μούζος, 06/11/2024 - 09:00
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βελτιώνει την αξιολόγηση κινδύνου στην ασφάλιση οχημάτων; Η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει την αξιολόγηση κινδύνου στην ασφάλιση οχημάτων, ενισχύοντας την ακρίβεια, τη διαφάνεια και την εξατομίκευση των ασφαλιστικών... Γιώργος Μούζος, 04/11/2024 - 08:46
Πώς το Lane Assist ενισχύει την ασφάλεια των πελατών σας; Το Lane Assist αποτελεί ένα βασικό σύστημα υποβοήθησης του οδηγού και παράλληλα βασικό εργαλείο αποφυγής ατυχημάτων. Σύστημα που οι ασφαλιστικές... Γιώργος Μούζος, 31/10/2024 - 09:02
Η τηλεματική, η ασφάλιση αυτοκινήτου και το δίκαιο ασφάλιστρο Είναι γεγονός πως οι αλγόριθμοι καθορίζουν πολλές πτυχές της καθημερινότητάς μας, από τα κοινωνικά δίκτυα, μέχρι τον υπολογισμό των ασφαλίστρων.... Γιώργος Μούζος, 29/10/2024 - 09:07