Γιώργος Μούζος, 27/7/2017 - 11:41 facebook twitter linkedin Η Mercedes-Benz Ελλάς στη λίστα με τις 20 πιο αξιοθαύμαστες εταιρείες στην Ελλάδα Γιώργος Μούζος, 27/7/2017 facebook twitter linkedin Η Mercedes-Benz Ελλάς Α.Ε.Ε. είναι η μοναδική εταιρεία αυτοκινήτων στo “Top 20” της μεγαλύτερης έρευνας εταιρικής φήμης «Most Admired Companies 2017» του περιοδικού Fortune στην Ελλάδα. Συγκέντρωσε τις περισσότερες ψήφους στον κλάδο της (Εμπόριο) όπου κατατάχθηκε πρώτη, ενώ βρέθηκε στην 16η θέση των πιο αξιοθαύμαστων επιχειρήσεων ανεξαρτήτως κλάδου. Για τρίτη συνεχή χρονιά στην Ελλάδα, και δεύτερη από τις απαρχές του θεσμού στη χώρα μας, η Mercedes-Benz Ελλάς Α.Ε.Ε. καταλαμβάνει τη 16η θέση της λίστας εταιρικής φήμης «Most Admired Companies», δηλαδή των πιο αξιοθαύμαστων εταιριών. Η λίστα καταρτίζεται από το περιοδικό Fortune σε συνεργασία με τη διεθνή εταιρεία παροχής ελεγκτικών, φορολογικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών KPMG. Η κατάκτηση της 16ης θέσης όμως δεν είναι η μόνη διάκριση της Mercedes-Benz Ελλάς στη φετινή κατάταξη: εκτός του ότι είναι η μοναδική εταιρεία από τον κλάδο του αυτοκινήτου στο “Top 20”, κατέκτησε την πρώτη θέση στον κλάδο «Εμπόριο», γεγονός που την καθιστά ένα από τα «αστέρια της λίστας»! Περισσότερα από 1.600 ανώτερα και ανώτατα στελέχη από 270 εταιρείες της Ελλάδας με κύκλο εργασιών άνω των 50 εκατ. ευρώ από όλους τους κλάδους της οικονομίας, αξιολόγησαν, ψήφισαν και ανέδειξαν τις εταιρείες που κατέλαβαν τις 20 πρώτες θέσεις για το 2017. Η κατάρτιση της λίστας διαμορφώνεται με γνώμονα ποσοτικά και ποιοτικά κριτήρια , που καθιέρωσε η αμερικανική έκδοση του Fortune, και αφορούν μεταξύ άλλων την Καινοτομία, τη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού, την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, την Ποιότητα της Διοικητικής Ομάδας, την Ποιότητα Προσφερόμενων Προϊόντων ή Υπηρεσιών κ.α. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι το κριτήριο αξιολόγησης που φαίνεται να ελκύει τις περισσότερες ψήφους σε όλους σχεδόν τους κλάδους είναι η ποιότητα προσφερόμενων προϊόντων και υπηρεσιών, ενώ δεύτερο κριτήριο είναι η καινοτομία. Με τα παραπάνω δεδομένα, η κατάκτηση της 16ης θέσης στη γενική κατάταξη των εταιριών και η 1η στον τομέα του εμπορίου χαροποιεί ιδιαίτερα τη Mercedes-Benz Ελλάς και τη γεμίζει με περηφάνεια, διότι οι προσπάθειες των περίπου 200 υπαλλήλων της ανταμείβονται με τον καλύτερο τρόπο. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46 Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται;
Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10 Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52 Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς;
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07
Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου αλλάζει ριζικά εξαιτίας των νέων τεχνολογιών και της διαρκώς αυξανόμενης ανάγκης για πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το... Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06