Γιώργος Μούζος, 1/8/2017 - 13:44 facebook twitter linkedin Το Opel Grandland X ειδοποιεί για την κόπωση του οδηγού Γιώργος Μούζος, 1/8/2017 facebook twitter linkedin Το νέο Opel Grandland X, το οποίο θα κάνει την πρεμιέρα του στο 67ο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, ξεχωρίζει για τα υπερσύγχρονα συστήματα υποστήριξης του οδηγού. Όμως ένα από τα σημαντικότερα συστήματα που διαθέτει είναι το Σύστημα Αναγνώρισης Κόπωσης Οδηγού (Driver Drowsiness Alert), το οποίο μπορεί να είναι σωτήριο αρκετές φορές και να γλυτώσει οδηγό κι επιβάτες από ένα ατύχημα, εξαιτίας της κόπωσης του οδηγού. Στη Γερμανία, μία έρευνα αυτοκινητόδρομων έδειξε ότι οδηγοί που αποκοιμήθηκαν ήταν αιτία για το ένα στα τέσσερα θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα (σύμφωνα με το ADAC.). Συστήματα που είναι σχεδιασμένα να αναγνωρίζουν τα σημάδια της κόπωσης και να συμβουλεύουν τον οδηγό να κάνει ένα διάλειμμα. Το Σύστημα Αναγνώρισης Κόπωσης Οδηγού (Driver Drowsiness Alert) στο Grandland X, ενεργοποιεί μία προειδοποίηση εάν η πορεία του οχήματος υποδηλώνει κόπωση του οδηγού ή έλλειψη προσοχής, εκδίδοντας ένα μήνυμα στην οθόνη πληροφοριών και ένα ακουστικό σήμα. Μετά από τρεις προειδοποιήσεις πρώτου επιπέδου, το σύστημα εκδίδει μία δεύτερη προειδοποίηση με διαφορετικό μήνυμα στην οθόνη οργάνων του οδηγού και ένα πιο δυνατό ακουστικό σήμα. Το σύστημα μηδενίζεται σε ταχύτητες κάτω των 65 χλμ/ώρα για 15 συνεχόμενα λεπτά. «Η κόπωση του οδηγού αποτελεί κίνδυνο για τον ίδιο αλλά και για όσους κυκλοφορούν στο δρόμο» δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Πωλήσεων & Aftersales, Peter Küspert. «Το Σύστημα Αναγνώρισης Κόπωσης Οδηγού στο Opel Grandland X μπορεί να εντοπίσει κλασικά σημάδια κόπωσης και να υπενθυμίσει στους οδηγούς να κάνουν τακτικά διαλείμματα σε μεγάλα ταξίδια, πριν συμβεί κάτι χειρότερο.» Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46 Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται;
Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10 Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52 Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς;
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07
Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου αλλάζει ριζικά εξαιτίας των νέων τεχνολογιών και της διαρκώς αυξανόμενης ανάγκης για πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το... Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06