Η ασφαλιστική υγείας Aviva βρίσκεται σε πολύ δύσκολη θέση μετά την γκάφα που έκανε στέλνοντας το πλέον ακατάλληλο μήνυμα σε δύο γονείς που έχουν χάσει και τα δυο τους παιδιά. Συγκεκριμένα, η εταιρεία –που έκτοτε έχει ζητήσει επανειλημμένα συγγνώμη για το λάθος της– έστειλε στο ζευγάρι ένα μήνυμα όπου τους πληροφορούσε για μια ειδική προσφορά στα παιδικά προγράμματα.
Ο Tony και η Mary Heffernan, από το Κέρι της Ιρλανδίας, είπαν ότι είχαν ενημερώσει την Aviva για τον θάνατο των παιδιών τους εδώ και πολύ καιρό και σίγουρα δεν περίμεναν ότι το τμήμα μάρκετινγκ της εταιρείας θα τους έστελνε το μήνυμα: «Γεια σου, Τόνι. Πριν κάνεις ανανέωση, μίλα με την Aviva για την καταπληκτική παιδική προσφορά μας, μόνο 169 λίρες για παιδιά 5 έως 7 ετών».
Το ζευγάρι έχασε και τα δυο του παιδιά, τη Saoirse και τον Liam, από την ασθένεια του Μπάτεν – μια εξαιρετικά σπάνια νευρολογική πάθηση. Η Saoirse πέθανε το 2011 σε ηλικία 5 ετών, ενώ ο Liam το περασμένο Μάιο στην ίδια ηλικία με την αδερφή του.
Ο πατέρας τους έγραψε ποστ στο Facebook για το ατόπημα της ασφαλιστικής και έλαβε πάνω από 100 σχόλια από ανθρώπους που εξέφραζαν την οργή τους και κατηγορούσαν την Aviva για αναισθησία. «Αυτές οι εταιρείες απλώς δεν νοιάζονται για την πιθανή επίδραση ενός τέτοιου μηνύματος στον κόσμο» ανέφερε ένα από τα σχόλια.
Εκπρόσωπος της Aviva απέδωσε την γκάφα σε έναν συνδυασμό τεχνικών προβλημάτων του ηλεκτρονικού της συστήματος, λέγοντας ότι η αποστολή του μηνύματος ήταν αυτοματοποιημένη. «Το μήνυμα στάλθηκε (…) με βάση τις πληροφορίες που είχαμε από την έναρξη της σύμβασης, όταν ο Liam ακόμα ζούσε. Ο Tony πράγματι μας είπε ότι ο Liam πέθανε τον Μάιο, αλλά αυτή η πληροφορία δεν ενεργοποιήθηκε καθόλου (σ.σ.: στο σύστημα)». Η εταιρεία είπε επίσης ότι λαμβάνει μέτρα για να μη συμβεί κάτι ανάλογο στο μέλλον. «Ήταν, προφανώς, αδυναμία και λάθος του συστήματός μας. Ζητήσαμε συγγνώμη προσωπικά, ήταν αναισθησία εκ μέρους μας και δεν θα ξανασυμβεί».
Ο T. Heffernan δέχτηκε τη συγγνώμη της εταιρείας και ελπίζει να μην πάθει το ίδιο άλλη οικογένεια που πενθεί. «Δεν είναι ό,τι καλύτερο να ξυπνάς το πρωί και να ’ναι αυτό το πρώτο πράγμα που αντικρίζεις, ήταν σαν γροθιά στο στομάχι όταν το πρωτοείδα, γιατί σου τα ξαναθυμίζει όλα• για να είμαι δίκαιος όμως, μου ζήτησαν επανειλημμένα συγγνώμη και με πήρε τηλέφωνο ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας».
Στη μνήμη των παιδιών τους, το ζεύγος Heffernan έχει ιδρύσει δύο φιλανθρωπικά ιδρύματα, το Saoirse Foundation και το Liam’s Lodge, με σκοπό να βοηθήσει άλλα παιδιά που πάσχουν από γενετικές και σπάνιες ασθένειες.
Δεν ξέχασαν την καρκινοπαθή συνάδελφό τους ούτε μετά θάνατον
Το προσωπικό της ασφαλιστικής εταιρείας Jelf, με έδρα το Μπρίστολ της Αγγλίας, συγκέντρωσε 10.500 λίρες για το ίδρυμα παρηγορητικής φροντίδας St Peter's Hospice, όπου πέρασε τις τελευταίες της εβδομάδες καρκινοπαθής συνάδελφός τους.
Η 38χρονη Emma Wygladala πέθανε τον Μάρτιο. Η αδερφή της εξέφρασε την ευγνωμοσύνη της λέγοντας: «Με άφησαν (σ.σ.: οι υπεύθυνοι του ιδρύματος) να μείνω μαζί της, που για εκείνη ήταν το πιο σημαντικό. Ήθελε πραγματικά να είναι κάποιος συνεχώς μαζί της. Το ίδρυμα φέρθηκε τόσο όμορφα και ευγενικά σε όλους μας. Είναι καταπληκτικό που η Jelf συγκέντρωσε τόσα χρήματα για αυτούς».
Η Jo Thresher, συνάδελφος της Emma, εξήγησε ότι η εταιρεία διοργάνωσε σειρά εκδηλώσεων για να το καταφέρει. «Υποστηρίζαμε την Emma ως υπάλληλό μας, οπότε θέλαμε να συνεχίσουμε να την υποστηρίζουμε και στην πιο δύσκολη περίοδο της ζωής της».
Από την πλευρά του, o εκπρόσωπος του St Peter's Hospice δήλωσε: «Είναι ένα εντυπωσιακό χρηματικό πόσο και είμαστε πραγματικά ευγνώμονες στην Jelf για τις προσπάθειές τους».
Στη φωτογραφία: Το ατυχές μήνυμα της Aviva