Nextdeal newsroom, 29/8/2024 - 15:02 facebook twitter linkedin Η Lidl Ελλάς δίνει νέα ζωή σε φρούτα και λαχανικά με τη σακούλα «Επίλεξέ με» Nextdeal newsroom, 29/8/2024 facebook twitter linkedin Με μια νέα πρωτοβουλία, η Lidl Ελλάς καλεί όλους τους πελάτες της να επιλέξουν τη σακούλα «Επίλεξέ με» και να συμβάλλουν στη μείωση της σπατάλης τροφίμων, εξοικονομώντας ταυτόχρονα χρήματα από τις καθημερινές τους αγορές. Η Lidl Ελλάς παρουσιάζει με υπερηφάνεια τη νέα πρωτοβουλία της, τη σακούλα «Επίλεξέ με», η οποία περιλαμβάνει φρούτα και λαχανικά και εντάσσεται στο Project Food Waste Concept. Αυτή η καινοτόμος ενέργεια έχει στόχο τη μείωση της σπατάλης τροφίμων, προσφέροντας μια δεύτερη ευκαιρία πώλησης σε προϊόντα που ενδέχεται να έχουν μικρές οπτικές ατέλειες, αλλά παραμένουν ποιοτικά και κατάλληλα προς κατανάλωση. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, η Lidl Ελλάς επενδύει στην πρόληψη της σπατάλης τροφίμων, ακολουθώντας τις κατευθυντήριες γραμμές αξιοποίησης τροφίμων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπως ορίζονται στην πυραμίδα Food Waste. Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στο πρώτο επίπεδο της πυραμίδας, το οποίο αφορά την Αποφυγή μέσω διαφόρων πρακτικών, όπως η βελτιστοποίηση των διαδικασιών παραγγελιών και οι πρόσθετες εκπτώσεις. Αυτές οι πρακτικές, σε συνδυασμό με τις συστάσεις του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών για τη μέτρηση της σπατάλης τροφίμων, καθοδηγούν τις δράσεις της εταιρείας. Από το 2020, η Lidl έχει δεσμευτεί να μειώσει τα απόβλητα τροφίμων κατά -50% έως το 2030, σε σύγκριση με το 2018. Όλα τα τμήματα του ομίλου Schwarz, στον οποίο ανήκει η Lidl, εργάζονται προς την επίτευξη αυτού του στόχου, ο οποίος είναι ευθυγραμμισμένος με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών. Η σακούλα «Επίλεξέ με» προσφέρει στους πελάτες της Lidl Ελλάς τη δυνατότητα να αγοράσουν φρούτα και λαχανικά στην προνομιακή τιμή των 2 ευρώ με βάρος στα 4 κιλά, συμβάλλοντας έτσι στην καταπολέμηση της σπατάλης τροφίμων. Κάθε σακούλα περιέχει φρέσκα φρούτα και λαχανικά που έχουν επιλεγεί με προσοχή, εξασφαλίζοντας ότι πληρούν τα πρότυπα ποιότητας της Lidl, παρά τις όποιες μικρές ατέλειες. Η πρωτοβουλία αυτή στοχεύει στη μείωση της σπατάλης τροφίμων και στην αλλαγή της στάσης των καταναλωτών απέναντι σε φρούτα και λαχανικά με οπτικές ατέλειες. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία αποσκοπεί στη μείωση των προϊόντων από το Μανάβικό της που καταλήγουν σε άλλες ροές υπεύθυνης διαχείρισης ή απορρίπτονται λόγω της χαμηλής ζήτησης, ενισχύοντας ταυτόχρονα την ικανοποίηση των πελατών της, αφού συνεχίζει να προσφέρει προϊόντα υψηλής ποιότητας στις πιο ανταγωνιστικές τιμές με αίσθημα ευθύνης απέναντι στο περιβάλλον. Με την ενέργεια «Επίλεξέ με», η Lidl Ελλάς επιδιώκει να εξοικονομήσει σημαντικές ποσότητες τροφίμων. Με βάση τη θετική ανταπόκριση των πελατών της έως τώρα αλλά και την ανάλυση στοιχείων πωλήσεων, η εταιρεία εκτιμά ότι θα δοθεί μια δεύτερη ευκαιρία σε περίπου 1.426 τόνους φρέσκων φρούτων και λαχανικών ετησίως. Η Lidl Ελλάς παραμένει πιστή στη δέσμευσή της για τη βιωσιμότητα και την προστασία του περιβάλλοντος μέσω καινοτόμων πρωτοβουλιών, προσφέροντας ποιοτικά προϊόντα στους καταναλωτές της. Η δράση «Επίλεξέ με» εντάσσεται στις ευρύτερες προσπάθειες της εταιρείας για υπεύθυνη κατανάλωση τροφίμων στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο. Η πρωτοβουλία ανήκει στο πεδίο «Καλό για το Περιβάλλον», με βασικό πυλώνα τη Διατήρηση των Πόρων, και εναρμονίζεται πλήρως με τη στρατηγική βιωσιμότητας της Lidl Ελλάς, η οποία συνεχίζει να επενδύει σε δράσεις που προάγουν τη βιώσιμη ανάπτυξη και την κοινωνική ευημερία. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 25/11/2024 Search Magic: 5 SEO Tips & Tricks για να απογειώσετε τις πωλήσεις την Black Friday 2024
Nextdeal newsroom, 6/11/2024 Οι εκδηλώσεις Cultural DestiNAtions συνεχίζονται στο αεροδρόμιο της Αθήνας
Η Lidl Ελλάς υποστηρίζει το έργο του Make-A-Wish Ελλάδος, πραγματοποιώντας 25 ευχές παιδιών με σοβαρές ασθένειες Με αφορμή την 25η επέτειο της, η εταιρεία ενισχύει την κοινωνική της προσφορά υποστηρίζοντας την εκπλήρωση 25 παιδικών ευχών γεμίζοντας... Nextdeal newsroom, 31/10/2024 - 15:05 31/10/2024
Η απρόσκοπτη εμπειρία του επιβάτη σταθερά στο επίκεντρο της στρατηγικής της Star Alliance! Η Star Alliance καλωσορίζει την κ. Ambar Franco ως Αντιπρόεδρο Customer Experience, για να ενισχύσει τη δέσμευση της συμμαχίας στην... Nextdeal newsroom, 23/10/2024 - 11:40 23/10/2024