Nextdeal newsroom, 20/4/2010 - 10:42 facebook twitter linkedin Aviva Λίστα με χρήσιμες συμβουλές προς τους πελάτες της Nextdeal newsroom, 20/4/2010 facebook twitter linkedin Το τελευταίο καιρό, με αφορμή τις ακυρώσεις των πτήσεων λόγω της ηφαιστειακής τέφρας ακούστηκαν και διατυπώθηκαν διάφορες απόψεις από τους ταξιδιώτες και από τα ΜΜΕ για αποζημιώσεις ολικές, μερικές κ.λπ, η Aviva στην προσπάθεια της να ενημερώσει τους πελάτες εξέδωσε μια λίστα με τα δικαιώματα των ταξιδιωτών που έχουν συνάψει ταξιδιωτική ασφάλιση και τις υποχρεώσεις των πρακτόρων.Έτσι, παρακάτω ο κάθε πελάτης ή ενδιαφερόμενος μπορεί να ενημερωθεί για κάθε σχετικό που αφορά στις ακυρώσεις ή καθυστερήσεις προγραμματισμένων ταξιδιών.Σύμφωνα με την Aviva‘θα πρέπει να γίνει κατανοητό ποιος έχει την ευθύνη για τις ζημιές που έχουν προκύψει από τις ακυρώσεις των πτήσεων. Σε γενικές γραμμές, η αεροπορική εταιρεία ή ο ταξιδιωτικός πράκτορας είναι αυτοί που υποχρεούται να μεταφέρουν τους πελάτες τους προς και από την χώρα προορισμού, κατά συνέπεια οι επίσημες ανακοινώσεις τους θα πρέπει να λαμβάνονται σοβαρά υπόψη’.‘Αν μια συγκεκριμένη πτήση έχει ακυρωθεί, η αεροπορική εταιρεία υποχρεούται είτε να αποζημιώνει στο αντίτιμο του ναύλου ή να προσφέρει έναν ναύλο δωρεάν με προορισμό την χώρα / πόλη διαμονής του πελάτη’.‘Ανάλογα με τον προορισμό του πελάτη, αν μία πτήση έχει καθυστέρηση για παραπάνω από 2 ώρες, η αεροπορική υποχρεούται να προσφέρει στους πελάτες της αναψυκτικά και φαγητό’.‘Αν η ώρα της προγραμματισμένης πτήσης, απόπλου ή οδικής μεταφοράς αλλάξει λόγω ηφαιστειακής τέφρας, τότε το συμβάν αυτό δεν καλύπτεται από την ταξιδιωτική ασφάλιση, καθώς δεν υπόκεινται στους κινδύνους αυτούς και οι κίνδυνοι αυτοί – καθυστέρηση, ακύρωση δεν έχουν ασφαλιστεί’.‘Η Aviva, παρά τους κανονισμούς αυτούς σκοπεύει να αποζημιώσει μέχρι και το ποσό των £250 για τυχόν καθυστερήσεις που ξεπερνούν το όριο των 12 ωρών στην περίπτωση αδυναμίας του πράκτορα, ως δείγμα καλής κίνησης και σεβασμού προς τον πελάτη’ ‘Ομοίως, αν η πτήση αφορά προορισμό του εξωτερικού και έχει καθυστέρηση για περισσότερες των 24 ωρών, εν τω μεταξύ ο πελάτης επιλέξει να αποσυρθεί εκ του δικαιώματος του, τότε η Aviva θα αποζημιώσει τους πελάτες για ανασφάλεια και αβεβαιότητα ταξιδίου, καθώς και τα κόστη διαμονής. Η αποζημίωση πραγματοποιείται μόνο αποκλειστικά και μόνο στην περίπτωση που ο πελάτης έχει περάσει το check-in’.‘Ολοι ανεξαιρέτως οι πελάτες, ωστόσο θα πρέπει να απευθυνθούν στην ασφαλιστική τους ώστε να ερευνηθούν και να αξιολογηθούν οι διαφορετικές περιπτώσεις της αποζημίωσης’. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Το Ε.Ε.Α. με σεβασμό και αλληλεγγύη στην κοινωνία: Δώρα σε 5 ιδρύματα και δομές Για μία ακόμη χρονιά, η Διοίκηση του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών βρέθηκε, αυτές τις γιορτινές ημέρες, κοντά σε παιδιά και σε... Nextdeal newsroom, 20/12/2024 - 11:37 20/12/2024
Αναγόρευση του Διευθύνοντος Συμβούλου (CEO) του ΔΑΑ, Γιάννη Παράσχη, ως Επίτιμου Διδάκτορα του Τμήματος Οικονομικής και Διοίκησης Τουρισμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου Την Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου και ώρα 12:00 στο πλαίσιο ειδικής τελετής που έλαβε χώρα στην κατάμεστη αίθουσα του Αμφιθεάτρου «Γιάννης... Nextdeal newsroom, 19/12/2024 - 12:58 19/12/2024