Nextdeal newsroom, 1/4/2011 - 15:11 facebook twitter linkedin Τώρα, λικμητήρ μπορεί να γίνει η Εποπτεία Τραπέζης Ελλάδος των διαμεσολαβούντων, μεσιτών-πρακτόρων Nextdeal newsroom, 1/4/2011 facebook twitter linkedin Λικμητήρ είναι ο εργάτης που καθαρίζει το στάρι από το άχυρο, που το ξανεμίζει, το λιχνίζει. Λικμάω σημαίνει καθαρίζω το στάρι απ’ τα άχυρα. Τη λέξη την βρίσκουμε στην Ιλιάδα του Ομήρου, Ραψωδία Ε στιχ. 500. «…Κι όπως αγέρας τ’ άχερα στ’ αλώνια παρασέρνει σαν τα λιχνίζουν θεριστές, κι η Δήμητρα χωρίζει με γρήγορους αγέρηδες τ’ άχερα απ’ το στάρι, κι ασπρίζουν λίγο οι θημωνιές, έτσι και τότε άσπρισαν οι Αχαιοί απ’ το κουρνιαχτό….».Με το κλείσιμο της «Ευρωπαϊκής Πρόνοιας» μιας μικροεταιρείας του «0%», αναστατώθηκε πάλι η ασφαλιστική αγορά… Σηκώθηκε αέρας δυσφήμισης του κλάδου και οι «ύαινες» με τα «αρπακτικά πουλιά» ξανάρθανε γύρω μας.Χθες γράφαμε για την παραπλάνηση των καταναλωτών σ’ ένα παράθυρο από «μη δημοσιογράφους».Σήμερα θέλουμε να ενημερώσουμε όσους θέλουν να μπαίνουν στην ουσία των γεγονότων με δική τους σκέψη για κάποιες αλήθειες που σπάνια ακούγονται:Η εποπτεία σταμάτησε τις εργασίες της «Ευρωπαϊκής Πρόνοιας» κάτι που ίσως συνεχίσει σύντομα και για άλλες με στόχο να ξεκαθαρίσει «Τα άχυρα απ’ το στάρι». Οι καταναλωτές και η υγιής μερίδα του ασφαλιστικού κλάδου ας αναρωτηθούν ποιος είναι άχυρο και ποιος στάρι λαμβάνοντας υπ’ όψιν και τα εξής: 1. Οι διαρροές περί κλεισίματος κάποιων εταιρειών μήπως είναι «είδηση»-«λαγός» κάτι να πούμε σαν σφύριγμα διαιτητού για έναρξη παιγνιδιού όπου κάποιοι διαμεσολαβητές σε συνεργασία με κάποιες «εταιρείες» θα αρχίσουν τη μεταβίβαση πελατολογίου από μια εταιρεία σε άλλη και κάποιοι θα καρπωθούν «παρανόμως» οφέλη; Πώς γνωρίζουν κάποιοι δήθεν τέτοιες «αποκλειστικότητες» και διοχετεύουν στην αγορά φημολογίες περί 10 εταιρειών στο «κόκκινο» και άλλα συναφή; Υπάρχουν δημοσιογραφικές παρουσίες που υπερβάλλουν τα εσκαμμένα «παίζοντας» σε πολλά «ταμπλώ» διαφόρων μέσων; Υπάρχουν συσχετισμοί του τύπου γράφω «αυτό γι’ αυτόν που εξυπηρετεί κάποιον άλλον»; Ή εδώ γράφω και εκεί δεν γράφω; Υπάρχουν αξιόλογοι δημοσιογράφοι αλλά και άλλοι «ελλιπώς ενημερωμένοι». Ενδιαφέρον έχει και το «παιγνίδι» που παίζουν κάποιοι παράγοντες δημοσίων σχέσεων και που διαχειρίζονται χρήμα των πελατών των εταιρειών τους για προσωπική προβολή και ετερόκλητους στόχους εκτός του συμφέροντος των εταιρειών που εκπροσωπούν. Σύντομα θα αναφερθούμε και σε αυτό το θέμα και στο κακό που κάνουν κάποιοι αντιγραφείς και μιμητές που περιμένουν τι θα δημοσιεύσει ένας δημοσιογράφος σήμερα για να το βγάλουν αύριο ή αργότερα με δικά τους λόγια, σπαταλώντας το δημιουργικό χρόνο των στελεχών της ασφαλιστικής αγοράς όπως παράδειγμα χθες και σήμερα με το θέμα του κλεισίματος της «Ευρωπαϊκής Πρόνοιας» όπου το θέμα επαναλαμβανόταν το ίδιο σε 6-7 μέσα ξεχωριστά και όλα μαζί στο λεγόμενο «Πράσινο μήλο». Πώς επιβιώνουν όλα αυτά τα μέσα; Και πόσο ανάγκη έχει η ασφαλιστική αγορά αυτό το φαινόμενο που δεν απαντάται σε κανέναν άλλο κλάδο; Τι φοβούνται κάποιοι και συντηρούν όλη αυτήν την κατάσταση δίνοντας άμεσες και έμμεσες δήθεν χορηγίες; Είναι και αυτό ένα θέμα για τον λικμητήρα καταναλωτή και αναγνώστη. 2. Ρωτάμε την ΕΠΕΙΑ: Πού πήγε το χαρτοφυλάκιο της Ευρωπαϊκής Πρόνοιας, σε ποιες εταιρείες μαζικά, και αν μεταφέρθηκε νομίμως, με υπογραφές πελατών, με εξουσιοδοτήσεις, με εντολές. Εξόφλησαν την Ευρωπαϊκή Πρόνοια ή άφησαν τις ζημιές να τις φορτωθεί το Επικουρικό. Έκανε ή προτίθεται να κάνει ελέγχους σ’ αυτούς τους «χονδρέμπορους» πράκτορες και Μεσίτες που μεταφέρουν και εν αγνοία των πελατών τους το συμβόλαιο αυτοκινήτου; 3. Οι πελάτες-καταναλωτές και οι καταναλωτικές οργανώσεις «συμφωνούν» με αυτές τις «μεταφορές» ή θα έρθουν μετά να «κλαίνε» ότι φταίει το κράτος και η ασφαλιστική αγορά. Δεν είδαμε να μιλήσει καμία οργάνωση υποτίθεται προστασίας καταναλωτών. 4. Μήπως το «κλειδί» του κύρους της ασφ. αγοράς είναι εκεί στον τρόπο «διαχείρισης» της πελατείας και στα πρόσωπα που «διαπλέκονται» στην προσφορά-ζήτηση πελατών που «αγνοούν» αυτές τις «λεπτομέρειες» στον διακανονισμό προμηθειών-ασφαλίστρων-ζημιών; 5. Κύριοι της ΕΠΕΙΑ πότε θα κάνετε έλεγχο διαμεσολαβούντων; 6. Το «φθηνό ασφάλιστρο» παραμένει κύριο κριτήριο επιλογής ασφαλιστικής εταιρείας; 7. Το Επικουρικό Κεφάλαιο γιατί «βιάστηκε» να ανακοινώσει τα περί καλύψεων; Δεν το γράφουν τα συμβόλαια; Δεν το γνωρίζουν οι «σύμβουλοι» διαμεσολαβούντες; Θα δεχτεί τις νέες εγγραφές στις νέες εταιρείες; Το επικουρικό είναι μόνο να χρεώνεται ζημιές; Είχε εισφορές από την «Ευρωπαϊκή Πρόνοια»; 8. Οι μεγαλομέτοχοι (ήταν και διαμεσολαβούντες στην Πρόνοια) θα βάζουν φέσια και δε θα δεσμεύεται ποτέ η περιουσία τους; Πενήντα εταιρείες ως τώρα έπαιξαν το ίδιο έργο. Πενήντα μέτοχοι καρπώνονται τα λεφτά και κάνουν βόλτες, άλλες εταιρείες, πρακτορεία, νέες δουλειές. συνέργειες και στον κλάδο. Κάποιοι κάνουν και τους δημοσιογράφους… Κυρία Εποπτεία θα γίνεις επιτέλους «λικμήτηρ» να ξεκαθαρίσεις το στάρι απ’ τα άχυρα ή απλώς θα σηκώνεις «κουρνιαχτό»; Περιμένουμε συγκεκριμένες ενέργειες ελέγχου επί της ουσίας και όχι «επαναλήψεις». Βαρεθήκαμε.Ανεβάστε νέο έργο! Υ.Γ.1: Πληροφορίες μας έφτασαν ότι έγινε και συνάντηση επικεφαλής εταιρειών που δέχθηκαν τα συμβόλαια με πρακτορομεσίτες της «πρώην Ευρωπαϊκής Πρόνοιας»… Και για να παίξουμε κι ημείς πολλοί ενδιαφερόμενοι «υποδοχείς» είναι…. στο κόκκινο! Υ.Γ.2: Κύριε Ζορμπά του Επικουρικού και κύριοι της Εποπτείας ανακοινώστε μας κυρίως πού, πώς και από ποιους μεταφέρθηκαν τα συμβόλαια της εταιρείας που έκλεισε και αν μεταφέρθηκαν και συμβόλαια με εκκρεμείς ζημιές που είχαν οι μεσιτοπράκτορες… Κύριε Ζορμπά, χάρη θα μας κάνεις να μάθουμε αυτές οι ζημιές τίνος μεσιτοπράκτορος ήταν… Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Πλαγίως: Ο δικός μας τοίχος! Ο δρόμος μπροστά μας μοιάζει μια ευθεία που στο βάθος, όπως σε όλες τις ευθείες, τα δυο πλαϊνά φαίνονται να... Πλαγίως, 14/11/2024 - 12:54 14/11/2024
Απεβίωσε χθες η μητέρα του συνεργάτη μας, Ηλία Προβόπουλου Η δημοσιογραφική ομάδα του Nextdeal εκφράζει ειλικρινή συλλυπητήρια στην οικογένειά του. Nextdeal newsroom, 14/11/2024 - 10:25 14/11/2024