Nextdeal newsroom, 27/2/2019 - 12:50 facebook twitter linkedin Η μεταβολή των top 15 παγκόσμιων brands τα τελευταία 20 χρόνια Nextdeal newsroom, 27/2/2019 facebook twitter linkedin Στο video - γράφημα που ακολουθεί μπορεί κανείς να δει τις αλλαγές στην αξία των top 15 πιο αναγνωρίσιμων brands παγκοσμίως σε βάθος 20ετίας. Το βασικό στοιχείο φαίνεται πως είναι η κυριαρχία του τεχνολογικού κλάδου από τις αρχές του 2000 μέχρι και σήμερα. Μία αξιοπρόσεκτη διαφορά βέβαια είναι η "αποκαθήλωση" των εταιρειών hardware από αυτές που πλέον σήμερα προσφέρουν υπηρεσίες ή software. Μέσα στα 20 αυτά χρόνια τα brands των Marlboro, Disney, Gillette, Mercedes, Toyota, BMW, McDonalds, Intel, Coca Cola έχουν συνεχείς αυξομειώσεις, οι οποίες τα τελευταία χρόνια πραγματοποιούνται έχοντας ως θεατές μόνιμα πλέον από την κορυφή της λίστας τις Apple και Google. Το 2000 η αξία του top brand παγκοσμίως, αυτό της Coca Cola είχε αξία περίπου 72 δισ. δολάρια, ενώ σήμερα η Apple έχει αξία περίπου 213 δισ. δολάρια. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 30/8/2018 Επτά φορές πρώτη σε φήμη η INTERAMERICAN στη δεκαετία των “Famous Brands”!
1ο Βραβείο Καλύτερης Φήμης για την Εθνική Ασφαλιστική στα Famous Brands Το 1ο Βραβείο Καλύτερης Φήμης στην κατηγορία της, ανάμεσα σε όλα τα brand names της ελληνικής αγοράς, απέσπασε η Εθνική... Nextdeal newsroom, 10/07/2018 - 12:35 10/7/2018
Ποια ασφαλιστική βρίσκεται στο Top 50 με τις καλύτερες επωνυμίες του κόσμου; Στο Top 50 με τις καλύτερες επωνυμίες του κόσμου για το 2016 βρίσκεται η Allianz, σύμφωνα με την κατάταξη Brand Finance. Η... Nextdeal newsroom, 04/02/2016 - 14:13 4/2/2016