Nextdeal newsroom, 18/5/2020 - 08:36 facebook twitter linkedin Πώς κινήθηκε η αγορά τις πρώτες μέρες μετά την άρση του lockdown; Nextdeal newsroom, 18/5/2020 facebook twitter linkedin Μείωση πωλήσεων κατέγραψε η συντριπτική πλειονότητα των καταστημάτων λιανικής στην ευρύτερη περιοχή της Αθήνας κατά την πρώτη εβδομάδα επαναλειτουργίας, σε σύγκριση με την αντίστοιχη εβδομάδα του 2019, σύμφωνα με έρευνα του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών. Ειδικότερα, ένα στα τέσσερα καταστήματα είχε πτώση τζίρου πάνω από 50% και συνολικά το 82,8% των καταστημάτων κατέγραψε χειρότερα αποτελέσματα σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή εβδομάδα. Μόνο το 12,3% κατέγραψε αυξητικές τάσεις τζίρου. Επιπλέον, ένας στους δύο εμπόρους κρίνει ως σημαντικότερο παράγοντα βιωσιμότητας της επιχείρησης του, την επέκταση της μείωσης του ενοικίου έως το τέλος του έτους. Ως δεύτερος σημαντικότερος παράγοντας καταγράφηκε η χρηματοδότηση μέσω δανείων, για την άμεση αύξηση της ρευστότητας των επιχειρήσεων. Αναλυτικά, οι συμμετέχοντες απάντησαν τα εξής: Χρηματοδότηση - Δάνεια 27,9% Επιδοτούμενα προγράμματα ΕΣΠΑ 4,4% Επέκταση της μείωσης ενοικίου 40% έως το τέλος του 2020 55,4% Κατάργηση προκαταβολής φόρου 3,9% Κατάργηση τέλους επιτηδεύματος 0,5% Μείωση φορολογικών & ασφαλιστικών εισφορών 6,4% Μείωση συντελεστών ΦΠΑ 1,5% Δεν ξέρω δεν απαντώ, απάντησε το 0,0% Ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών στην ανακοίνωση που εξέδωσε επισημαίνει πως ήταν αναμενόμενο για την πλειοψηφία των επαγγελματιών να καταγράψει χαμηλούς τζίρους η πρώτη εβδομάδα λειτουργίας των καταστημάτων. Τα κλειστά καταστήματα εστίασης και οι κλειστές τουριστικές επιχειρήσεις και κατ’ επέκταση οι εργαζόμενοι τους που παραμένουν σε καθεστώς αναστολής, συμβάλλουν στην μειωμένη επισκεψιμότητα και κατανάλωση ενλω η χρήση ΜΜΜ επηρέασε αρνητικά την επισκεψιμότητα στα καταστήματα του κέντρου της Αθήνας, σε σχέση με την περιφερειακά καταστήματα. Τα καλλυντικά και τα γυναικεία είδη περιποίησης & ομορφιάς, είχαν τον μεγαλύτερο τζίρο κατά τις πρώτες ημέρες της επανεκκίνησης της αγοράς. Ικανοποιητική απόδοση σε σχέση με την υπόλοιπη αγορά, είχαν και τα παιδικά είδη. Με αφορμή την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της έρευνας του Ε.Σ.Α, ο Πρόεδρος Σταύρος Καφούνης, δήλωσε: «Η αγορά δυστυχώς μίλησε και επιβεβαίωσε τις προβλέψεις μας. Επισημαίναμε ότι όταν η Γερμανία κατέγραψε την πρώτη εβδομάδα πτώση τζίρου 35%, ήταν αναμενόμενο και στην Ελλάδα να έχουμε αντίστοιχα αποτελέσματα. Εκφράζοντας πλέον τα όσα μικρές αλλά και μεγάλες επιχειρήσεις δήλωσαν στην συγκεκριμένη έρευνα, είναι επιτακτική η ανάγκη λήψης μέτρων για την επέκταση της μείωσης ενοικίου έως το τέλος του έτους, την διευκόλυνση της χρηματοδότησης όλων των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και τις στοχευμένες φοροελαφρύνσεις που θα μειώσουν τα λειτουργικά τους έξοδα. Ο Ε.Σ.Α και εγώ προσωπικά θα παρακολουθούμε από κοντά τις εξελίξεις και θα συνεχίσουμε να παρεμβαίνουμε δυναμικά με κάθε νόμιμο μέσο που διαθέτουμε, ώστε να ληφθούν έγκαιρα τα ρεαλιστικά και θαρραλέα μέτρα που απαιτούνται και όλοι μαζί, κατά τα δεδομένα της υγειονομικής κρίσης, να ξεπεράσουμε τον σκόπελο και να μπούμε με αισιοδοξία στο 2021. Οι Έλληνες επιχειρηματίες που στάθηκαν όρθιοι μέσα στην δεκαετή κρίση, δικαιούνται να κερδίσουν τον τίτλο της βιώσιμης επιχείρησης. Το έχουν ανάγκη και εμείς αντίστοιχα έχουμε την υποχρέωση να τους τον προσεφέρουμε». Τα καταστήματα που έλαβαν μέρος στην έρευνα, ανήκουν στις κάτωθι κατηγορίες: Ενδύματα ανδρικά, γυναικεία, παιδικά Εσώρουχα, γραβάτες, είδη ραπτικής Δερμάτινα, γούνες Υποδήματα, Τσάντες, είδη ταξιδιού, αξεσουάρ ένδυσης Είδη γάμου, βαπτιστικά Λευκά είδη, κεντήματα, υφάσματα, υφάσματα επιπλώσεων, είδη σπιτιού, χαλιά Οπτικά, κοσμήματα, ρολόγια, είδη δώρων Τηλεπικοινωνίες - αξεσουάρ, ηλεκτρονικά είδη Μεγάλες επιχειρήσεις με οργανωμένο δίκτυο καταστημάτων σε όλες τις περιοχές. Δείτε εδώ αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 12/5/2020 Οι τέσσερις νέες τάσεις καταναλωτικής συμπεριφοράς στην εποχή του κορονοϊού!
Οι Έλληνες θέλουν τουρισμό αλλά υπό προϋποθέσεις Σκεπτικοί φαίνονται περίπου οι μισοί Έλληνες στο άνοιγμα των συνόρων σε όλους τους τουρίστες, σύμφωνα με έρευνα του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ... Nextdeal newsroom, 08/05/2020 - 08:47 8/5/2020
ΕΣΕΕ: Οι οικονομικές επιπτώσεις του COVID-19 και τα μέτρα αντιμετώπισής τους Οι οικονομικές επιπτώσεις από την πανδημία, τόσο στο σύνολο της οικονομίας όσο και στην επιχειρηματικότητα, είναι δύσκολο να προσδιοριστούν με... Nextdeal newsroom, 24/04/2020 - 18:43 24/4/2020