Nextdeal newsroom, 19/11/2019 - 08:06 facebook twitter linkedin Η κυβερνοασφάλεια αποτελεί κρίσιμο θέμα για τις επιχειρήσεις αλλά και την κοινωνία! Nextdeal newsroom, 19/11/2019 facebook twitter linkedin Το πρόγραμμα “Global Cyber Day” (Ημέρα για την Ασφάλεια στον Κυβερνοχώρο) πραγματοποιήθηκε τον Οκτώβριο στο πλαίσιο του Διεθνούς Μήνα Ευαισθητοποίησης για την Ασφάλεια στον Κυβερνοχώρο Για τρίτη συνεχή χρονιά, η KPMG International διοργάνωσε το ετήσιο πρόγραμμα “Global Cyber Day” (Ημέρα για την Ασφάλεια στον Κυβερνοχώρο) σε 51 χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο. Πρόκειται για μια κοινωνική πρωτοβουλία, με επικεφαλής επαγγελματίες ασφάλειας στον κυβερνοχώρο της KPMG με στόχο την εκπαίδευση των νέων σχετικά με τη σημασία της ασφάλειας στον κυβερνοχώρο και τους κινδύνους του διαδικτύου, ως μέρος της πάγιας δέσμευσης της εταιρείας να στηρίζει τις κοινωνίες μέσα στις οποίες δραστηριοποιείται. Τα μαθήματα διοργανώθηκαν τον Οκτώβριο στο πλαίσιο του παγκοσμίως αναγνωρισμένου Διεθνούς Μήνα Ευαισθητοποίησης για την Ασφάλεια στον Κυβερνοχώρο, και περιλάμβαναν οδηγίες σχετικά με την ασφαλή χρήση των προσωπικών δεδομένων, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, την ηλεκτρονική παρενόχληση/εκφοβισμό (cyber bullying), τα online παιχνίδια και τα smart τηλέφωνα. Η ασφάλεια στον κυβερνοχώρο αποτελεί ένα πρόβλημα που μεγεθύνεται, όχι μόνο για τις επιχειρήσεις, αλλά και για τα παιδιά. Σύμφωνα με μια πρόσφατη έκθεση από την οργάνωση Children’s Society του Ηνωμένου Βασιλείου σχεδόν οι μισοί (44%) νέοι σπαταλούν περισσότερο από τρεις ώρες την ημέρα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σχεδόν 1 στους 10 (9%) χρησιμοποιούν τα μέσα δικτύωσης κατά το διάστημα μεταξύ 12 τα μεσάνυχτα και 6 το πρωί. Ιδιαίτερη ανησυχία προκαλεί το γεγονός ότι σύμφωνα με την ίδια έκθεση, οι νέοι που αντιμετωπίζουν ψυχολογικά προβλήματα είναι πάνω από τρεις φορές πιθανότερο να έχουν υποστεί παρενόχληση/εκφοβισμό τη χρονιά που πέρασε. Αυτό ήταν ακόμα πιο έντονο στην περίπτωση των κοριτσιών, με το 46% να δηλώνουν ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αρνητική επίδραση στην αυτοεκτίμησή τους. Η Έφη Κατσούλη, Γενική Διευθύντρια στο Συμβουλευτικό Τμήμα της KPMG και επικεφαλής του “Global Cyber Day” δήλωσε «Γνωρίζουμε από την πρόσφατη μελέτη CEO Outlook ότι η κυβερνοασφάλεια αποτελεί κρίσιμο θέμα για τις επιχειρήσεις των πελατών μας τα τελευταία χρόνια. Αποτελεί επίσης έντονη ανησυχία πρώτης γραμμής για την κοινωνία, περισσότερο από ποτέ άλλοτε, ειδικά για τους νέους που συνήθως είναι πιο ευάλωτοι σε επιθέσεις στον κυβερνοχώρο». H KPMG στην Ελλάδα πραγματοποίησε για δεύτερη χρονιά το πρόγραμμα στη χώρα μας και ενημέρωσε φέτος σχεδόν 500 μαθητές και γονείς με εισηγητές από την KPMG τους Δρ. Θοδωρή Στεργίου, Διευθυντή στο τμήμα Διαχείρισης Τεχνολογικών Κινδύνων, Ματίνα Λάκκα, Επιβλέπουσα Ανώτερη Σύμβουλο και Δανάη Δημαρά, Σύμβουλο στο ίδιο τμήμα. Ματίνα Λάκκα και Δανάη Δημαρά παρουσιάζουν το “Global Cyber Day” στο Campion School «Οι νέοι χρειάζονται ένα δίχτυ ασφαλείας για να κρατούν μακριά όσους τους ασκούν παρενόχληση/εκφοβισμό», προσθέτει η Έφη Κατσούλη. «Η αλήθεια είναι ότι οι νέοι περνούν περισσότερο χρόνο στο διαδίκτυο και αυτοί που τους εκφοβίζουν μεταφερθήκαν από τη γωνιά της παιδικής χαράς σε όλες τις γωνιές του διαδικτύου». Κατά τη διάρκεια του “Global Cyber Day”, οι Δρ. Θοδωρής Στεργίου και Ματίνα Λάκκα σε επίσκεψη στη σχολή Μωραΐτη «Το πρόγραμμα αυτό υπογραμμίζει την έμφαση της εταιρικής υπευθυνότητας της KPMG στην Ποιοτική Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση και στο όραμα για τους Στόχους Βιώσιμης ανάπτυξης για την προώθηση και υποστήριξη ενός ασφαλούς και παραγωγικού περιβάλλοντος μάθησης», αναφέρει η Σιάνα Κυριάκου, Γενική Διευθύντρια και COO της KPMG. «Η απόκτηση γνώσεων από τους νέους σχετικά με την ασφάλειά τους στο διαδίκτυο και η υποστήριξή τους ώστε να κάνουν τις σωστές επιλογές στον σύγχρονο ψηφιακό κόσμο, αποτελεί επιτακτική ανάγκη ώστε για να καταστήσουμε τις τοπικές κοινωνίες μας πιο ασφαλείς». Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Το ηλεκτρονικό εμπόριο και η κοινωνική δικτύωση τα πιο disruptive επιχειρηματικά μοντέλα! Amazon, Apple και Alibaba στην κορυφή των περισσότερο disruptive εταιρειών στον τεχνολογικό κλάδο σύμφωνα με την έκθεση της KPMG Ειδικότερα, σε... Nextdeal newsroom, 29/10/2019 - 13:04 29/10/2019
Πώς να κερδίσετε την αφοσίωση των πελατών! Η νέα έρευνα που δημοσιεύθηκε από την KPMG International με τίτλο "Customer First. Customer Obsessed" αποκαλύπτει ότι οι πελάτες δείχνουν... Nextdeal newsroom, 18/10/2019 - 08:12 18/10/2019