Nextdeal newsroom, 4/10/2022 - 14:51 facebook twitter linkedin Marketing and Sales tips: Social Media περιεχόμενο για ασφαλιστικές επιχειρήσεις Nextdeal newsroom, 4/10/2022 facebook twitter linkedin *Του Θάνου Δημητρίου Η προβολή υπηρεσιών και περιεχομένου μέσα στα Social media αποτελεί μια εξαιρετική μέθοδο για να επικοινωνήσει μια ασφαλιστική επιχείρηση με την υπάρχουσα βάση πελατών της αλλά και να επεκτείνει το πελατολόγιό της. Η επιχείρηση μπορεί να προβάλλει προωθητικές ενέργειες, ενημερωτικό υλικό αλλά και περιεχόμενο που να τονίσει την αξιοπιστία της προς το κοινό της. Πλέον υπάρχουν περισσότερες πλατφόρμες social media από όσες μπορεί ενδεχομένως να χρησιμοποιήσει κάποιος με σχετική συνέπεια. Αντί να προσπαθεί διαρκώς να βρίσκεται παντού, είναι πιο σημαντικό για την επιχείρηση να επιλέξει τις πλατφόρμες που γνωρίζει πως μπορεί να υποστηρίξει, και που έχει νόημα να βρίσκεται βάσει των χαρακτηριστικών του κοινού στο οποίο απευθύνεται. Οι πιο διαδεδομένες πλατφόρμες social media για ασφαλιστικές εταιρείες εν έτει 2022 είναι οι ακόλουθες: 1. Facebook: Μια από τις σημαντικότερες πλατφόρμες με περίπου 2.9 δις ημερήσιων χρηστών παγκοσμίως. 2. Twitter: Όχι τοσο διαδεδομένο στην Ελλάδα, παραμένει όμως ένα σημαντικό μέσο σε παγκόσμιο επίπεδο με 330 εκ ημερήσιους ενεργούς χρήστες. Το σημαντικό είναι πως πολλοί το χρησιμοποιούν ως κύρια πηγή ενημέρωσης για την ειδησεογραφία της ημέρας. 3. YouTube: Άνω των 2 δις ημερήσιων ενεργών χρηστών, με τεράστιο engagement και παραμονή χρηστών εντός του. Επίσης η νο.1 πλατφόρμα σερβιρίσματος video παγκοσμίως, πράγμα που έχει σημασία για την περαιτέρω διασπορά του περιεχομένου και στις άλλες πλατφόρμες. 4. Instagram: Άνω του 1 δις ενεργών ημερήσιων χρηστών, βασισμένο σε περιεχόμενο εικόνας και video. Από τα πλέον σημαντικά social platforms για ενίσχυση leads και awareness. 5. TikTok: Το νεότερο μέσο, που κερδίζει μέρα με τη μέρα όλο και μεγαλύτερο μερίδιο της προσοχής του νεανικού κοινού. Έχουμε κατά νου πάντα πως το κοινό των social media πλέον αναμένει περισσότερα. Είναι συνηθισμένο σε πλούσιο περιεχόμενο με προσεγμένη αισθητική, συνέπεια και ιδιαίτερο υλικό. Για να είναι μια εταιρεία επίκαιρη στην παρουσία της στα social media απαιτείται η θέσπιση μιας ημερήσιας ρουτίνας ώστε να τροφοδοτούνται τα μέσα της με περιεχόμενο, ακόμα και αν αυτό σημαίνει έστω ένα μικρό story από κινητό, που να απαντά σε καίρια ερωτήματα των πιθανών πελατών τους ή την ανακοίνωση μιας συνεργασίας. Οι κορυφαίες σελίδες στα social δεν ακολουθούν απλά τις βέλτιστες πρακτικές, αλλά σχεδιάζουν εκ προοιμίου την στρατηγική τους, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενό τους με διάφορα format, κρατώντας την παρουσία τους φρέσκια. Δημιουργώντας σπουδαίο περιεχόμενο για τα social media Σπουδαίο περιεχόμενο για τις ασφαλιστικές εταιρείες σημαίνει ένα μίγμα από ποιοτικό περιεχόμενο έχοντας κατα νου τις διάφορες προσωπικότητες στις οποίες απευθυνόμαστε. Είτε προσεγγίζοντας το περιεχόμενο με χιούμορ είτε με τόνο εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας, είναι σημαντικό να επιλέξετε ένα ενιαίο tone of voice για όλες τις πλατφόρμες. Αυτό αυξάνει την αναγνωρισιμότητα του brand σας και βοηθά στην καλύτερη σύνδεση με το κοινό σας, καθώς επίσης εξασφαλίζει συνοχή στη συνολική επικοινωνία σας. Εξίσου σημαντικό βέβαια είναι το περιεχόμενο που παρουσιάζεται. Θα πρέπει να έχει αξία για τον δέκτη του, και να μην εστιάζει στην προώθηση των υπηρεσιών σας διαρκώς. Μπορείτε να απαντάτε σε συχνά ερωτήματα που απασχολούν το κοινό σας, να παρέχετε πληροφορίες χρήσιμες και ωφέλιμες. Μελέτη της McKinsey έδειξε πως η διαρκής προσφορά εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών στις πλατφόρμες των Social Media, έχει ως αποτέλεσμα την υψηλότερη ικανοποίηση του κοινού και υψηλότερα κέρδη για τα brands. Για να το πετύχετε αυτό θα πρέπει να έχετε διαρκή και συνεπής παρουσία στα social media. Ιδέες περιεχομένου social media για ασφαλιστικές εταιρείες NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Είναι απαραίτητος ο σχεδιασμός της στρατηγικής του περιεχομένου, βάσει των αναγκών της ασφαλιστικής εταιρείας. Θα πρέπει να εκπονηθεί ένα σχέδιο αναρτήσεων, που να περιγράφει το κάθε πότε, με τι αντικείμενο και με τι στόχο θα αναρτάται περιεχόμενο. Κάποιες βασικές κατευθύνσεις για ασφαλιστικές εταιρείες περιλαμβάνουν: Απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις πελατών Video με ενημερωτικό περιεχόμενο (πχ τι κάνουμε αν μας συμβεί ατύχημα με το αυτοκίνητο) Μικρές συνεντεύξεις συνεργατών εντός της επιχείρησης Ανακοινώσεις/ανασκοπήσεις τοπικών events του κλάδου Επίκαιρα posts που έχουν να κάνουν με αργίες, εορτές κλπ Μικρές χρήσιμες πληροφορίες που είναι χρήσιμο να γνωρίζει το κοινό για τα ασφαλιστικά προϊόντα (πχ τι καλύπτουν, από τι προστατεύουν, πως να αποταμιεύσεις ενώ μειώνεις την φορολογική δαπάνη) Διαγωνισμοί Συνεργασίες με ΜΚΟ, δωρεές, κοινωνικό έργο κλπ Πάντα μπορείτε να αντλείται έμπνευση από άλλες εταιρείες και επιχειρήσεις του κλάδου από το εξωτερικό ή και από άλλους κλάδους, αρκεί να “μεταφράζεται” και στη δική σας εικόνα. Μπορείτε να πάρετε συνεντεύξεις από ασφαλιστικούς πράκτορες οι οποίοι να σας μεταφέρουν σε ποια σημεία προβληματίζεται περισσότερο το κοινό, και να στοχεύσετε στην επίλυση αυτών των δυσκολιών. Περιεχόμενο σαν αυτό αποτελεί πολύτιμη ψηφιακή ύλη προβολής και είναι πάντα επίκαιρο! Η συζήτηση σίγουρα δεν εξαντλείται σε μια δημοσίευση, και σίγουρα η στρατηγική επικοινωνίας και ανάπτυξης πωλήσεων της κάθε εταιρείας είναι διαφορετική, συνεπώς και κάθε πλάνο περιεχομένου είναι μοναδικό. Ξεκινήστε με την ερώτηση: Τι θέλω να πετύχω; Μετά θα έρθει η ερώτηση: Πως θα το πετύχω; Και κάπου εκεί θα αρχίσει η εμφάνιση των πρώτων στρατηγικών βημάτων προς τη σωστή κατεύθυνση. *Θάνος Δημητρίου MSc Electonics Systems Engineering Μετά από πορεία ετών σε εταιρείες τεχνολογίας σε Ελλάδα και εξωτερικό, ίδρυσε την δική του επιχείρηση ανάπτυξης ιστοσελίδων και διαδικτυακού μάρκετινγκ από το 2006, με την επωνυμία Ox Design Web Services (www.oxdesign.gr). Παράλληλα έχει διατελέσει σύμβουλος τεχνολογίας και εμπορικής ανάπτυξης σε εταιρείες διαφόρων επαγγελματικών κλάδων. Αρθρογραφεί συχνά και μοιράζεται τα όσα διαρκώς μαθαίνει για τις εξελίξεις και τις εφαρμογές της τεχνολογίας. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 2/11/2021 Μάθε γιατί η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς προειδοποιεί για τις επενδυτικές συστάσεις μέσω social media
Nextdeal newsroom, 10/6/2021 Αλληλασφαλιστική εταιρία βοηθά τις μικρές επιχειρήσεις-πελάτες της να ανακάμψουν, μέσω των social media!
Τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές κάνοντας ηλεκτρονικές αγορές μέσω social media Το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων με ανακοίνωση επισημαίνει τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές κάνοντας ηλεκτρονικές αγορές μέσω social media. Όπως... Nextdeal newsroom, 02/04/2021 - 12:02 2/4/2021
Συναγερμός από τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος για απάτες στα social media Στη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος το τελευταίο διάστημα καταγγέλλονται από πολίτες πολλές περιπτώσεις παραβίασης λογαριασμών σε ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης και... Nextdeal newsroom, 25/03/2020 - 11:29 25/3/2020