Γιώργος Μούζος, 15/12/2022 - 08:46 facebook twitter linkedin Ότι δεν γνωρίζετε για τους πελάτες σας μπορεί να σας κάνει ζημιά! Γιώργος Μούζος, 15/12/2022 facebook twitter linkedin Οι παραδοσιακές μέθοδοι στόχευσης νέων πελατών συχνά αποτυγχάνουν να παρέχουν μια εις βάθος κατανόηση των προοπτικών, καθιστώντας εύκολη τη λανθασμένη στόχευση οδηγών υψηλού κινδύνου. Αυτοί οι πελάτες έχουν συνήθως μικρή διάρκειας ζωής στο πελατολόγιό σας και επηρεάζουν αρνητικά την κερδοφορία της ασφαλιστικής εταιρείας με την πάροδο του χρόνου. Πώς λοιπόν μπορείτε να γνωρίσετε καλύτερα το πελατολόγιο σας και να στοχεύσετε πελάτες που δεν θα ζημιώσουν την εταιρεία σας; Η λύση ακούει στο όνομα της τηλεματικής και των δεδομένων που παρέχουν. Μέσω αυτών η ασφαλιστική εταιρεία έχει πλήρη γνώση των δεδομένων του πελάτη, προσφέροντας τη δυνατότητα στον ασφαλιστή να στοχεύσει σε έναν ποιοτικό πελάτη και να ενισχύσει έτσι την κερδοφορία της εταιρείας. Πώς ο κλασικός κύκλος αγοράς καταστρέφει τους ασφαλιστές; Ο τρόπος που διαφημίζονται οι ασφαλιστικές εταιρείες έχει αλλάξει άρδην τα τελευταία χρόνια. Το διαδίκτυο έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας και όλες οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν διαδικτυακή διαφημιστική παρουσία. Αυτό αυξάνει σημαντικά τον ανταγωνισμό και επίσης η ψηφιακή διαφήμιση στοχεύει σε ένα συγκεκριμένο σύνολο πελατών. Ο μεγαλύτερος σκόπελος που πρέπει να ξεπεράσουν οι ασφαλιστές είναι πως οι καλοί και οι προσεκτικοί πελάτες με καλό ιστορικό δεν αλλάζουν εύκολα ασφαλιστική εταιρεία. Στον αντίποδα όμως οι υποψήφιοι ασφαλισμένοι που αναζητούν μια νέα ασφαλιστική εταιρεία είναι συνήθως οδηγοί των οποίων το συμβόλαιο έχει αυξηθεί επειδή έχουν ιστορικό ζημιών. Σύμφωνα με την ανάλυση των δεδομένων, οι οδηγοί υψηλού κινδύνου κάνουν κλικ σε διαφημίσεις ασφάλισης αυτοκινήτου έως και 3 φορές πιο συχνά από τους οδηγούς χαμηλού κινδύνου. Αυτοί οι ριψοκίνδυνοι οδηγοί δεν είναι αυτοί που θέλουν οι ασφαλιστές στο portfolio τους, αλλά μπορεί να εξακολουθούν να τους στοχεύουν ακούσια. Γιατί; Η παραδοσιακή στόχευση δεδομένων οδηγεί σε αρνητική απόδοση της επένδυσης (ROI) Όταν οι ασφαλιστές χρησιμοποιούν παραδοσιακές τακτικές στόχευσης, δεν έχουν πλήρη κατανόηση των καταναλωτών που προσεγγίζουν. Βελτιστοποιούν τις καμπάνιες τους με βάση τις πωλήσεις και αυξάνουν το budget για να πετύχουν ακόμα μεγαλύτερες πωλήσεις. Αυτό ελλοχεύει έναν μεγάλο κίνδυνο το πελατολόγιο που θα έρθει από τη ψηφιακή διαφήμιση να είναι υψηλού κινδύνου. Κάποιοι μπορεί να πουν, «Δεν πειράζει. Η ομάδα τιμολόγησης μας θα το διευθετήσει όταν ο χρήστης ολοκληρώσει την προσφορά του». Αυτό θα ίσχυε εάν η εταιρεία είχε πρόσβαση σε δεδομένα τηλεματικής, που θα αποτελούσαν μέρος των προσφορών. Αλλά αν όχι, οι ασφαλιστικές εταιρείες θα συνεχίσουν να έχουν πελατολόγιο αυξημένου κινδύνου και να το υποτιμολογούν με τα παραδοσιακά συστήματα αξιολόγησης. Αυτό είναι κάτι που μπορεί να σταματήσει αρκεί ως ασφαλιστική εταιρεία να αξιοποιήσετε τα δεδομένα και να αλλάξετε άρδην τη στρατηγική στόχευσης. Βρείτε τους ιδανικούς πελάτες σας με δεδομένα τηλεματικής Χρησιμοποιώντας τεχνικές digital marketing μέσω προγραμματισμού, όπως τη συγκεκριμένη στόχευση κοινού, οι επαγγελματίες του marketing στον κλάδο ασφάλισης οχημάτων μπορούν να στοχεύσουν στις διαφημιστικές τους καμπάνιες κοινά που ομαδοποιούνται βάσει κινδύνου. Μέσω των δεδομένων τηλεματικής στο digital marketing οι ασφαλιστικές εταιρείες μπορούν να στοχεύσουν μόνο τους πιο κερδοφόρους πελάτες. Κερδοφόρος πελάτης είναι ο προσεκτικός πελάτης για τον ασφαλιστικό κλάδο οχημάτων. Οι αποδοτικοί ασφαλιστές έχουν τη δυνατότητα να ενισχύσουν την απόδοση της επένδυσης τους (ROI), αυξάνοντας τις παραδοσιακές στρατηγικές στόχευσης χάρη στα δεδομένα τηλεματικής. Με τη χρήση των συγκεκριμένων δεδομένων υπάρχει καλύτερη στόχευση κοινού. Κοινού που προσφέρει μεγαλύτερο κέρδος στην ασφαλιστική εταιρεία! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46 Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10 Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων;
Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48 Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας;
Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02 Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας;
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07
Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου αλλάζει ριζικά εξαιτίας των νέων τεχνολογιών και της διαρκώς αυξανόμενης ανάγκης για πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το... Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά στη βελτιστοποίηση διαδικασιών αξιολόγησης αποζημιώσεων; Η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει επανάσταση στη διαχείριση αποζημιώσεων, προσφέροντας αυτοματοποιημένες λύσεις που μειώνουν τον χρόνο επεξεργασίας και εξασφαλίζουν ακριβέστερες αξιολογήσεις. Η... Γιώργος Μούζος, 06/12/2024 - 09:22
Audi Q6 e-tron: Ασφάλεια & τεχνολογία που κερδίζουν τις ασφαλιστικές εταιρείες! Προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και τεχνολογίες φωτισμού που ενισχύουν την προστασία και μειώνουν τον κίνδυνο ατυχημάτων. Το Audi Q6 e-tron είναι το... Γιώργος Μούζος, 04/12/2024 - 09:21
Αυτόνομα οχήματα και ασφάλιση! Πώς θα προσαρμοστούν οι ασφαλιστές στη νέα πραγματικότητα Η ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης φέρνει ανατροπές στην αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά και στον ασφαλιστικό... Γιώργος Μούζος, 02/12/2024 - 09:27
Η σημασία της σωστής εκτίμησης ρίσκου για την ασφάλιση εταιρικών στόλων Πώς μπορείτε ως ασφαλιστές να αξιολογήσετε σωστά τις ανάγκες και τα ρίσκα εταιρικών στόλων; Η εκτίμηση ρίσκου αποτελεί έναν από τους... Γιώργος Μούζος, 29/11/2024 - 08:59