Τηλεφωνική έρευνα ικανοποίησης πελατών, για τους ασφαλισμένους της που έκαναν χρήση του ασφαλιστηρίου τους επισκεπτόμενοι κάποιο από τα συμβεβλημένα νοσηλευτήρια, είτε στα εξωτερικά ιατρεία είτε για νοσηλεία, ξεκίνησε η ΑΧΑ.
Σκοπός της έρευνας είναι να μετρηθεί το επίπεδο ικανοποίησής τους από τις υπηρεσίες που έλαβαν κατά την επίσκεψή τους.
Τα αποτελέσματα της έρευνας θα αξιοποιηθούν για την περαιτέρω βελτίωση της διαδικασίας αποζημίωσης των ασφαλισμένων της ΑΧΑ με στόχο τη διατήρηση του υψηλού επιπέδου ικανοποίησης .
Να σημειωθεί πάντως, ότι 9 στους 10 πελάτες της ΑΧΑ, δηλώνουν ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες που παρέχει η εταιρεία και τον τρόπο που τους αποζημιώνει (eKomi Customer Award, Transparent Customer Feedback, Μάιος 2018).