Nextdeal newsroom, 14/5/2018 - 18:51 facebook twitter linkedin Η ΑΧΑ παύει να είναι πελατοκεντρική εταιρεία, γίνεται ανθρωποκεντρική! Nextdeal newsroom, 14/5/2018 facebook twitter linkedin Οι 200 πλέον ιδιαίτερα διακριθέντες ασφαλιστικοί σύμβουλοι της AXA Ασφαλιστικής που συμμετείχαν την προηγούμενη Παρασκευή, 11 Μαΐου στο ετήσιο συνέδριο του αποκλειστικού δικτύου δικαιώνουν πλήρως με τις επιδόσεις τους τις αξίες της μεγάλης αυτής ασφαλιστικής εταιρείας. Όπως ανακοίνωσε ο γενικός διευθυντής πωλήσεων της εταιρεία κ. Νίκος Σακελλαρίου, το 65% της συνολικής παραγωγής ασφάλιστρων στην υγεία προήλθε από το αποκλειστικό δίκτυο. Επίσης, η συνολική παραγωγή του αποκλειστικού δικτύου ανήλθε το 2017 στα 32 εκατ. ευρώ και αποτελεί ρεκόρ 5ετίας. Όμως το σημαντικότερο όλων είναι ότι η AXA και οι συνεργάτες της στρέφονται όλο και περισσότερο στις ανάγκες του ανθρώπου. Η AXA όπως είπε χαρακτηριστικά ο κ. Μοάτσος, δεν είναι πλέον πελατοκεντρική εταιρεία αλλά ανθρωποκεντρική. Προχωρά ένα βήμα μπροστά και βάζει στο κέντρο της προσοχής της όχι τον «πελάτη» αλλά τον «άνθρωπο». Δεν ήταν τυχαίο και το σύνθημα του συνεδρίου: «Ενσυναίσθηση, ενδυνάμωση». Ενσυναίσθηση σημαίνει να καταλάβουμε που καλά τους άλλους γύρω μας τις ανάγκες του και ενδυνάμωση σημαίνει να γίνουμε μια πολύ μεγάλη και ισχυρή ομάδα που να καλύπτουμε τις ανάγκες όσο το δυνατόν περισσότερων, είπε ο κ. Μοάτσος. Θέλουμε να δημιουργήσουμε νέα εμπειρία για τον πελάτη τον άνθρωπο να είμαστε σίγουροι ότι θα περάσει ανώδυνα μια δύσκολη στιγμή της ζωής του. Είμαστε ένα σύμμαχος του ανθρώπου υπογράμμισε ο κ. Μοάτσος και αναφέρθηκε σε συγκεκριμένες πρωτοβουλίες που αναλαμβάνει η AXA όπως: - την μείωση του ασφαλίστρου υγείας εφόσον ο ασφαλισμένος κάνει ένα τσεκ απ το χρόνο. Διευκρίνισε ότι η εταιρεία δεν θα γνωρίζει και δεν την ενδιαφέρει να γνωρίζει το αποτέλεσμα του τσεκ απ. Αυτό που θέλει η AXA είναι να εθίσει τον άνθρωπο στην ιδέα της πρόληψης - την αυτόματη καταβολή προκαταβολή στην περίπτωση ζημιάς, πρωτοβουλία που δοκιμάστηκε ήδη με επιτυχία στους πληγέντες της Μάνδρας πέρυσι το χειμώνα. - την ανάληψη πρωτοβουλιών ενημέρωσης όπως αυτή που είναι σε εξέλιξη σε συνεργασία με το Μουσείο Γουλανδρή για τους σεισμούς. - την μείωση κατά τρεις ημέρες του χρόνου διεκπεραίωσης της ζημιάς στον κλάδο αυτοκινήτου, διαδικασία που θα επεκταθεί και στις ασφαλίσεις περιουσίας. - την συμβολή της AXA στην επισκευή της ζημιάς στις κατοικίες ή επιχειρήσεις. - τις επενδύσεις στην τεχνολογία για να γίνει ακόμη πιο φιλική στον συνεργάτη της. Η ΑΧΑ σε αριθμούς - Ο όμιλος ΑΧΑ παγκοσμίως έχει παραγωγή ασφάλιστρων 100 δις ευρώ, 117.000 εργαζόμενους και 100.000.000 πελάτες. - Στην Ελλάδα η AXA Ασφαλιστική, το 2017 πέτυχε 5% αύξηση παραγωγής στα 155 εκατ. ευρώ , ενώ η αγορά έμεινε στάσιμη. - Το 91% των πελατών δηλώνουν απόλυτα ικανοποιημένοι από την εταιρεία. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 1/2/2018 Ο πελάτης έχει δικαίωμα να αξιολογεί - Νέα καινοτόμα πρωτοβουλία από την AXA!
Νέα πρωτοποριακή υπηρεσία αξιολόγησης από την AXA! Η AXA Ελλάδας με όραμα, ισχυρές αξίες, τεχνογνωσία και εμπειρία κάνει ένα τολμηρό βήμα, επιδιώκοντας τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών... Nextdeal newsroom, 06/03/2018 - 13:35 6/3/2018
AXA, Νέα εμπειρία - Μια διαφορετική εκδήλωση Μεσιτών & Πρακτόρων «Δεν είναι μια απλή ζημιά. Είναι μια ζημιά που θα σου καταστρέψει τη διάθεση, την προσμονή. Θα σου κατακερματίσει την... Nextdeal newsroom, 06/02/2018 - 15:30 6/2/2018