Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 1/2/2018 - 14:02 facebook twitter linkedin Ο πελάτης έχει δικαίωμα να αξιολογεί - Νέα καινοτόμα πρωτοβουλία από την AXA! Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 1/2/2018 facebook twitter linkedin Για τις σημαντικές αλλαγές που έλαβαν χώρα το τελευταίο διάστημα στην εταιρία μίλησε στην εκδήλωση πρακτόρων και μεσιτών, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ Ασφαλιστικής, Ερρίκος Μοάτσος, αλλά ανέπτυξε κυρίως το όραμα και τις προτεραιότητές του για τη νέα εποχή του ασφαλιστικού κλάδου. Συγκεκριμένα, ο κ. Ερρίκος Μοάτσος, ανέφερε πως στόχος της ΑΧΑ είναι να δώσει μεγαλύτερη αξία στην ασφάλιση, μέσα από νέες «εμπειρίες» που θα προσφέρει τόσο στον πελάτη-καταναλωτή όσο και στους συνεργάτες της. Στην ομιλία του αναφέρθηκε στη διαδικασία της αυτόματης προκαταβολής, την εξ’ αποστάσεως πραγματογνωμοσύνη, την αλλαγή του τρόπου αποζημίωσης, την εισαγωγή του check-in κατά την εισαγωγή σε νοσοκομείο, στο πρόγραμμα ασφαλούς οδήγησης ΑΧΑ Driving Academy, στο ΑΧΑ DRIVE 2, στην εφαρμογή που αναλύει την οδηγική συμπεριφορά και στέλνει εξατομικευμένες συμβουλές αλλά και στην προσαρμογή του ασφαλίστρου στα χιλιόμετρα που διανύει ο ασφαλισμένος. Ιδιαίτερη μνεία επίσης έκανε, στο ρόλο σύμμαχο που θέλει να έχει η ΑΧΑ, μέσα από τα συμβουλευτικά προγράμματα που διαθέτει για τις επιχειρήσεις. Ο κ. Μοάτσος έδωσε σημαντική βαρύτητα στην πρόληψη, κάνοντας λόγο για το δεσμευτικό ετήσιο check up των ασφαλισμένων της εταιρίας στα προγράμματα υγείας, το οποίο θα επιφέρει και μείωση στα ασφάλιστρα. Ανακοίνωσε ακόμη τη σύνδεση των ασφαλισμένων κατοικιών με συστήματα παρακολούθησης, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα να έχουν εικόνα τη στιγμή της ζημίας αλλά και τα σπίτια να είναι προστατευμένα. Ο ρόλος της ΑΧΑ διευρύνεται και στον τομέα της επικοινωνίας τόσο με τον πολίτη όσο και ενδοεταιρικά, μεταξύ των συνεργατών της. Η ανάρτηση των ασφαλιστηρίων σε ψηφιακή μορφή και η δυνατότητα για online παρακολούθηση της εξέλιξης της ζημιάς είναι ήδη σε λειτουργία. Σε λειτουργία τέθηκε όμως και η νέα πρωτοβουλία customer feedback, όπου ζωντανά θα μπορεί ο πελάτης να αξιολογήσει την εμπειρία του με την εταιρία. Αλλαγές αναμένονται και στην πλατφόρμα που χρησιμοποιείται για την εσωτερική επικοινωνία των συνεργατών, η οποία εμπλουτίζεται με νέα μέσα, διαδικασίες και υπηρεσίες. Τέλος, ο κ. Μοάτσος τόνισε τον προγραμματισμό της εταιρίας για σχεδίαση cyber προϊόντων, ενώ έκανε και αναφορά στις εξελίξεις στην παγκόσμια αλλά και την ελληνική ασφαλιστική αγορά. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 05/02/2025 - 16:50 (φωτο & βίντεο) Η ΕΑΕΕ έκοψε την πρωτοχρονιάτικη βασιλόπιτα του 2025
Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 21/01/2025 - 22:40 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Συνάντηση Κυβέρνησης-Ασφαλιστών για τις φυσικές καταστροφές
Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 14/01/2025 - 18:14 Ασφαλιστήρια Υγείας: Περιορισμένες σε μονοψήφιο ποσοστό οι αυξήσεις για το 2025
Attica Bank: Με νέα προϊόντα στην τραπεζοασφαλιστική αγορά - μέτοχος με 10% στην Syndea (βίντεο) Στη συνεργασία της Attica Bank με ασφαλιστικές εταιρείες αναφέρθηκε η CEO της Attica Bank, Ελένη Βρεττού, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του... Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 05/12/2024 - 14:43
Συνέντευξη Φίλιππος Μυτιληναίος (CEO Howden Agents): Ο ασφαλιστής σήμερα πρέπει να πιστεύει στον εαυτό του περισσότερο από ποτέ! (βίντεο) Στα νέα γραφεία της Howden Agents στη λεωφόρο Συγγρού την εταιρεία του ομίλου Howden, συζητήσαμε με τον επικεφαλής της εταιρείας,... Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 18/11/2024 - 13:55
Ο αποχαιρετισμός του Giuseppe Zorgno προς το δίκτυο συνεργατών της AIG Αλλαγή σκυτάλης στο τιμόνι της AIG Greece μετά από 15 χρόνια με τον Giuseppe Zorgno να αποχωρεί και την Θεανώ... Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 12/11/2024 - 14:40
"Το Data Science και η Τεχνητή Νοημοσύνη ως εργαλεία για την καλύτερη παραγωγή αποτελεσμάτων & προβλέψεων των αναλογιστών" είναι το μήνυμα από το παγκόσμιο συνέδριο αναλογιστών στο Βέλγιο! (βίντεο) Γράφει ο Κωστής Σπύρου - Βρυξέλλες Περισσότεροι από 400 αναλογιστές από κάθε μεριά του πλανήτη συμμετείχαν στο συνέδριο που διοργάνωσε η... Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 31/10/2024 - 10:00
Δημήτρης Καραγιάννης: Από την Βιέννη στην BOC Ελλάδος και το Ίδρυμα KAPA Η τεχνολογία ανέκαθεν αποτελούσε το σημαντικό εργαλείο εξέλιξης αλλαγής και προόδου ενω παράλληλα φόβιζε μόνο αυτούς που ήταν και είναι... Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 29/10/2024 - 21:52
Ο Κωστής Σπύρου από το 66ο Ραντεβού Ασφαλιστών στο Monte Carlo: Η αντασφαλιστική αγορά σε περίοδο κανονικότητας Του απεσταλμένου μας Κωστή Σπύρου Ξεκίνησε το 66ο Ραντεβού Ασφαλιστών στο Monte Carlo, στο Μονακό και το nextdeal.gr για μια ακόμη χρονιά... Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 09/09/2024 - 09:48