Στο video - γράφημα που ακολουθεί μπορεί κανείς να δει τις αλλαγές στην αξία των top 15 πιο αναγνωρίσιμων brands παγκοσμίως σε βάθος 20ετίας.
Το βασικό στοιχείο φαίνεται πως είναι η κυριαρχία του τεχνολογικού κλάδου από τις αρχές του 2000 μέχρι και σήμερα.
Μία αξιοπρόσεκτη διαφορά βέβαια είναι η "αποκαθήλωση" των εταιρειών hardware από αυτές που πλέον σήμερα προσφέρουν υπηρεσίες ή software.
Μέσα στα 20 αυτά χρόνια τα brands των Marlboro, Disney, Gillette, Mercedes, Toyota, BMW, McDonalds, Intel, Coca Cola έχουν συνεχείς αυξομειώσεις, οι οποίες τα τελευταία χρόνια πραγματοποιούνται έχοντας ως θεατές μόνιμα πλέον από την κορυφή της λίστας τις Apple και Google.
Το 2000 η αξία του top brand παγκοσμίως, αυτό της Coca Cola είχε αξία περίπου 72 δισ. δολάρια, ενώ σήμερα η Apple έχει αξία περίπου 213 δισ. δολάρια.